Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Roc

    Roc Gearhead

    ’87 viimeinen vuosi kaasarin kanssa, väkivahva LG4 ja 170hv...
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Noo eipä se oma 76' Olds 180hv ja 2.41 välläri th350:lläkään niskoja vääntäny.. Laiska ku perkele mut matkaa meni "vähällä" ihan motarinopeuksiaki
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Niin no on kai noita moneen lähtöön. Mulla oli 15 vuotta aito 1986 Iroc-Z, siinä meni konekombinaatiot vuosien saatossa näin:
    - 305 TPi
    - 350 TPi
    - 350 TPi remmiahdettuna
    - 383 Stealth Ram injection remmiahdettuna
    - 383 kaasarilla
    - 383 kaasarilla

    Eikä mikkää noista hassummalta tuntunu :D
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    litres ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hulluja nuo pohjalaaset. Saako tuolla hinnalla edes rahteja/tulleja/veroja makseltua?
     
    litres tykkää tästä.
  6. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    litres tykkää tästä.
  7. daavid-son

    daavid-son Gearhead

    Sinänsä harvinaista että on osattu muuttaa mailit kilometreiksi ilmoitukseen.
     
  8. kippis

    kippis Gearhead

    kovin kärsineen näköinen auto... ei mulla muuta.
     
  9. f34

    f34 Double Gearhead

    On ostaessa hurmaannuttu vähäisiin maileihin ja kun ollut yksi omistaja mummeli. Sitten on itsekkin tajuttu, että on lyöty kädet paskaan ja yritetään saada omat pois.
     
    litres ja Inlinee tykkäävät tästä.
  10. Stance

    Stance Gearhead

    Tietääkö kukaan tämän F150 taustoja? Käytiin katsomassa kaverin kanssa. Siisti ulkoa, selvästi joku laittanut joskus. Moottori on riisuttu kaikesta "ylimääräisestä" eli siitä puuttuu aikakauden elektroniikka ja päästötekniikka. Autoa ei ole saatu päästöistä läpi näin, viimeisin päästömittaus oli täysin ulkona arvoista mitä pitäisi olla. Auto vuotaa vaihteistoöljyä, alla iso lammikko.

    https://www.nettiauto.com/ford/f150/10595587
     
  11. T5

    T5 Gearhead

    Omien muistikuvien mukaan tuo on roikkunut useammassa paikassa myynnissä parin viimevuoden aikana.

    Ja +10k tuosta autosta kuulostaa tämmöisestä köyhästä aika kovalle hinnalle.
     
  12. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Se on kuitenkin koneen laittamisen jälkeen vielä katsastettu. Mutta enää ei saa läpi?
     
  13. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Minunkin muistikuvien mukaan tuo taitaa olla kiertopalkinto. Myynti-ilmoituksen luettuani tuli vaikutelma melkein rehellisestä autoliikkeestä? Eli jos autossa on tuollainen "pikkuvika", eli autoa ei saa katsastettua, niin eihän sitä kannata mainita myynti-ilmoituksessa? Tosin noin vanha ei ole vähäpäästöinen, niin ei periaatteessa pitäisi olla vaikea rasti saada päästöjä kohdilleen? Tosin tosin... Autoliikkeet kyllä varmasti jo yrittävät itse saada vastaavissa tilanteissa päästöt kuntoon. Olisi siten pikkuisen helpompi myytävä. Olisiko tässä sitten joku isompi kupru kyseessä? Tarkkana kannattaa olla. Olen kyllä huomannut, että autojobbarit saavat helposti päästöviallisenkin auton katsastuksesta läpi, kun ovat ottaneet päästölapun jostain muusta autosta. Siihen vaan kirjanneet katsastettavan auton tiedot. Uusi omistaja on sitten ihmeissään seuraavassa katsastuksessa... Eli jos joku sellaista päästövammaistapausta suunnittelee ostavansa, niin kannattaa pyytää päästömittaus niin, että seisoo itse mittarin vieressä, jotta voi varmistua, että päästöt todella ovat kunnossa. Itse en lähtisi hankkimaan vaikeuksia...
     
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    87-> voi olla jo vähäpäästöinen. Harvinaisia, mutta niitä on.
     
  15. Stance

    Stance Gearhead

    Ylihintainen se on, ehdottomasti ja reippaasti. Olishan se katsastettu liikkeen toimesta jos olisi tehtävissä. Nyt on otteella ajokielto päästöistä. Vähäpäästöisyyttä ei ollut rekisteriotteessa, eikä katalysaattoria. Jää kyllä kaverilla tuo ostamatta, sen verran oudolta kuulosti tarina.
     
  16. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Jos ei oo vähäpäästöinen niin saa kyllä melko varmasti alle 600 HC tommosen vehkeen vaikka ois jo vähä nokkaakin. Mutta hinnassa kyllä mielestäni se 3k ainaki liikaa jollei autoliike hoida tuota päästöhommaa kuntoon. Ei nyt kuitenkaan vähä perehtyneemmälle autoharrastajalle ole kummonenkaan homma tuommosta laittaa siihen kuntoon että normipäästöihin menee.
     
  17. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Makee väri. Aurinkolippa ja lavatangot pois, ja alle jotkut leveät harmaat retrorace vanteet (torque thrush?) niin olisi jees mun makuun?
     
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Siis toi valkosivurengas-vihree väri-aurinkolippa-jne-kombo toimis mun mielestä jossain ennen 60-lukua valmistetussa, kasarilla oli jo vähän eri muoti.
     
    WBBC tykkää tästä.
  19. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Hieno El camino lidln parkissa tammisaaressa oisko ollut - 59 vuosimallia
     
  20. T5

    T5 Gearhead

    Oliko hinta näkyvissä vai tarjousten perusteella?
     

Kerro tästä muillekin!