Od boikottiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Camino'79, 8.1.2020.

?

Boikottiin vai ei?

  1. Kyllä

    54,5%
  2. Ei

    45,5%
  1. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Rauhaisaa ja turvallista jiiiii...hannusta itse kullekkin säädylle.
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Myös juopoille ja kelvottomille sorvareille!

    [​IMG]
     
    FuryIII '71 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tähän ketjuun kun näemmä saa laittaa mitä tyhmää vaan niin laitetaas kysymys kuka on tämä blondi joka on former playboy bunny?

    [​IMG]
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Debbie Harryltä näyttää
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tässä harjoitellaan puhallustyötä tai sitten vaan on nälkä.

    [​IMG]
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Vihervasemmisto uudisti shakkipelin

    [​IMG]
     
    Classic1964 tykkää tästä.
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Jan79 tykkää tästä.
  8. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Nyt näköjään USA:ssa muutetaan urheiluseurojen nimiä jotka viittaavat vähemmistöihin, esim. Washington Redskins. Pitääköhän Pontiaceista kohta repiä merkit ja kirjaimet irti vai piilottaa autot lopullisesti talleihin? Tecumseh-pienmoottorit laitoin itse boikottiin jo kauan sitten, en tosin poliittisesta korrektiudesta. Vai teinkö sittenkin väärin kun syrjin intiaaninimistä konetta, tai ylipäätään syrjin kaikkia jonkin merkkisiä koneita vain siksi että käsiin osui yksilö joka hajosi tämän tästä? Eihän ole oikein leimata jotakin ryhmää yksittäistapauksen vuoksi?
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  10. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Tärisen myös perunakellarin takanurkassa pelonsekaisessa jännityksessä, koska omistan kaksi Redskins-merkkistä nahkatakkia.
    Olen siis rasisti ja myös nautojen vihollinen.
    Voi tätä valkoisen pojan tuskaa.
     
    rane58 tykkää tästä.
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Kylmää olutta

    [​IMG]
     
    rane58 tykkää tästä.
  12. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    " Kävin eilen Prismassa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni.
    Kassajonossa nainen takanani kysyi omistanko koiran.
    Mitä hemmettiä ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?
    Päätin piristää tylsää elämääni.

    Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin että se ei ehkä ole hyvä idea, koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho-osastolta tippa molemmissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy.

    Kerroin naiselle että dieetti toimii niin, että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun nälän tunne yllättää heitetään pari kikanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin.
    (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä).

    Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle, koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta.

    Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli.

    Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa, että olin aivan varma, että hän saa sydärin. Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Prismaan "
     
    Muokattu: 27.7.2020
    viikinki75, rane58, sleepercooler ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    [​IMG]
     
    viikinki75, rane58, Inlinee ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jos unohdan korkean ikäni ja yleisen raihnaisuuteni niin tuon Pandoran rasiaa vois olla kiva availla.

    [​IMG]
     
    Jan79 tykkää tästä.
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Nyt kun "Yleistä keskustelua" -osio on ollut jo hetken suljettuna ja suurin osa "niistä tyypeistä" on siirtynyt uuteen kellariin, olen ollut huomaavinani tuttujen "yleistä keskustelua" -ketjujen pikkuhiljaa uivan tuonne "yläkertaan"...

    Esimerkiksi vanha kunnon "Idiootit liikenteessä" paljastaa kiusallisesti "idiootit palstalla", joten arvostaisin, että se edelleen olisi vain rekisteröityjen, ns. paatuneiden käyttäytyjien nähtävillä alakerrassa, ettei ensikertalaiset säikähdä.
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    niin mutta nythän on hyvä tämän fiikusmedian sähköpostipommittajan poistaa seuraava osio palstasta... mitä tuolla muuta tarvitaan kuin joku fhra:n kehumistopikki ja sevyn koneen kasaamis/tbin vika osio?:D

    no eiköhän ne poista nää tässä tulevana vuojen vaihteena? saahaan porukalla pannia arvosteluista:poff:
     
    sleepercooler, FuryIII '71 ja leivonharri tykkäävät tästä.
  17. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    [​IMG]
     
    rane58 tykkää tästä.
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Ennen kuin pakahdut näennäisnärkästykseesi niin check this out

    https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/jenkkiautot
     
    leivonharri tykkää tästä.
  19. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Murtomiehelle myös mediaseksikäs uusionimi

    [​IMG]
     
  20. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    jariha tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!