_65 Pontiac Grand Prix

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja jaloter, 16.7.2020.

  1. jaloter

    jaloter 1st gear

    Usparts väitti ettei saa valmista kittiä,et muuttais kyseiseen autoon rummut muutettua levyjarruille,nyt kasipulttiset rummut paikalla,katoin summitilta ja siel oli mut usparts sano ettei käy tähän vuosimalliin?
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  3. jaloter

    jaloter 1st gear

  4. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Mulle tuli -66 Catalinaan levyjarrusetti tehostimen ja pääsylkän kanssa viime talvena tuolta Master Powerbrakesilta.Asiallista toimintaa ja oli todellakin bolt-on-setti.Jarruputket oli ainoat joita jouduin tekemään pääsylkältä satuloille muuten kaikki meni heittämällä paikalleen.Kun tilasin niin sanoivat että oli ensimmäinen sarja joka myytiin Suomeen mut eipä näistä tiedä.:rolleyes:
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Enpä tuota tiedä.
    Mutta ACE 66 on näemmä osansa saanut. Muistan tuon firman että pitkään on pyörinyt markkinoilla. Maksat luottokortilla niin riskin kantaa luottoyhtiö.
    Koita vaikka kuukelilla löytyykö mitään moitittavaa. Itse en pidä tuota firmaa minään riskinä.
     
  6. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Kyllä mulle jäi oikein positiivinen ja luotettava kuva firmasta,toimitus oli nopea ja muutenkin yhteydenpito toimi hyvin.Jos nyt jostain pitää negatiivista palautetta antaa niin hinnathan on aina liian kovat.:D
     
    jaloter tykkää tästä.
  7. jaloter

    jaloter 1st gear

    tuliko eteen ja taakse paljonko maksoi ja rahdit päälle?
     
  8. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Pelkästään eteen...tehostin,pääsylkkä,propovalve ja tullit ja rahdit päälle niin olisko ollut jossain 1600euron tietämillä kotiovelle tuotuna.:cool:Eihän se halpaa ole mutta nyt pysähtyy.:D
     
    jaloter tykkää tästä.
  9. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Se tuli vielä mieleen että ainakin noi Pontiacin jarrusarjat on sellaisia että uusia olka-akseleita ei tule mukana vaan sarjassa on holkki joka lyödään vanhan olka-akselin tapin päälle jolloin laakerille saadaan uusi kaula.Mukana olleet laakerit oli kiinalaisia joten saapa nähdä kauanko kestää.Jos ei jarruputkien vääntelyä laske mukaan niin yhdessä illassa vaihtaa osat rummuista levyihin joten helppo homma on kyllä tuolla sarjalla.
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Miten on Pontiacien olka-akselit vaihdettavissa? Jälkituotantona saa vaikka A-koppien olka-akseleita. Jos keräisi paketin hankkimalla repro olka- akselit sekä jarrusatulan kiinnikkeet ja loput Rokkiautosta tarvikkeena.

    tai tsekkaa Amesin tarjonta. Mulle tullut osaa Amesilta ja hyvin toimii

    https://secure.amesperf.com/
     
    Muokattu: 18.7.2020
  11. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Onnistuis varmaan keräilemällä sopivat palikat ja edukkaammin mutta mulla ei ole tietoa mitkä aftermarket olka-akselit sopis paikalleen.Mun kohdalla helppous ratkaisi tällä kertaa.Onhan nuo satulat ja levyt varmasti jonkun uudemman Pontiacin bulkkikamaa.
    Ames Performancesta mullakin on hyvät kokemukset joten sekin on hyvä vaihtoehto jos niillä sopivat palikat on.:)
     
  12. SK

    SK Gearhead

  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itse ostasin jotkut Brembon 4-6 mäntäset ja niille sovitteet jollain pajalla, pysähtyy sen jälkeen.
     
  14. jaloter

    jaloter 1st gear

    Mikähän perä tässä on,mää hiukka huonosti ymmärrän niistä,mut vois kuvitella et originaali?
     
  15. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    tsekkaa netistä. Kuukkelin vaikka GM rear axle identifiacation. Kyllä tuo selviää.
     
  16. jaloter

    jaloter 1st gear

    akseliputken pultti jaolla Fordin perä?
     
  17. stoneland alley

    stoneland alley Gearhead

    Onko 8 pultti rummut käyttökelpoiset, jos on niin kaikki 4 kiinnostaa.
     
  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tarkasta nyt ensin banjon pultit. Todennäköisesti sulla on Gm 10 pulttinen BOP perä.
     
  19. jaloter

    jaloter 1st gear

    On mut mää rupeen remppaan kun ajokausi ohi
     

Kerro tästä muillekin!