Blåkläder Summer Nationals 2020, 22- 23.08.2020.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rami_Vaan, 4.8.2020.

  1. Jaa, nyt mää tajusinkin. Eli kun itse maksoin viimevuonna ja se meni mun tililtä maksu niin mää en kuitenkaan maksanut sitä itse. Onko niin että tuo mun tili ei olekaan mun vaikka sinne yritän järjestää katetta joka päivä....

    Jännän kimurantteja nämä jutut on kun mun ÄO:lla ei tajua tuota että "maksoin ja en maksanut"

    Enkä minä ole mitään kyseenalaistanut että tämä olisi huono homma. Päin vastoin, minulta ei ole pois kun toiset ajaa, mutta kiinnitti huomiota se että jotain kovia katuautoja on soiteltu ja ne ei ole luvanneet lähteä, toisia ei taas ole soiteltu kun ei pääse "kutsuntoihin"..... Me jotka vain vihellellään ja ajellaan höpöaikoja huvikseen katuautoilla, ei pidäkään soitella tämmöseen joka on tarkoitettu niille kovimmille. Idea hyvä, toivottavasti on sitten kovia autoja. Sitten te näettä asian kauhavalla +1vkon päästä. Jos mulla on auto vielä nipussa, oon muualla rälläämässä....

    AULIS

    Toki jos haluat kaivetaan täältä sun itkut siitä kuinka me tullaan kuokkimaan SM kisoihin. Me maksettiin niistä 2-4lähdöstä per äijä ihan asiallinen hinta, vai ootko luullut että me Teitin rahoilla rällätään? ei ei ei, omilla ajamme sen mitä ajamme ja ilman tarroja kun niistä pitää maksaa niin paljon kummeli tyyliin.
     
    Muokattu: 13.8.2020
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Auliz,etkö ole nähnyt osallistujalistaa?Todellakin tämän hetken kovimmat katuautot viivalla tulevassa kisassa!Eletään tätä päivää ja iloitaan että Panox Shoot out saatu aikaan tässä erikoisessa ajassa ja siellä ollaan tosissaan hommasta joka varmasti kantaa pitkälle tulevaisuuteen.Ps.Tästä tulee varmasti Suomen kovin katuautosarja josta kuullaan vielä!
     
    Araldite73 tykkää tästä.
  3. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Älä aulis huutele täällä,minä Kari Hermunen kutsuin nämä kuskit ja kutsun just ne ketä näen kovimmiksi ja jos jollain jotain kysyttävää tai mussutettavaa niin voi tulla ihan henkilökohtaisesti juttelemaan asioista naamatusten.
     
    chevy-kane, 462857, Mikkis ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    No! Voinko minä edes pirauttaa sinulle!:rolleyes:
     
  5. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    91 and counting. Hyvältä näyttää!

    ... Saadaankohan 'satanen' rikki...

    'Hassujen'pyörien osallistujamäärä (1 kpl) on kyllä harmittavan pieni...

    - Funnybike luokka on aina ollut yksi minun suosikkiluokista...

    Eritoten nyt kun luokka on alkanut heräämään uudelleen muualla maailmassa...

    Maailmanlaajuisesti odottelen kovasti näkeväni 5 sekunnin aikaa metanoli-turbo funnybikeltä lähiaikoina(vuosina... realistisesti)
     
  6. rude1

    rude1 Gearhead

    Nyt näyttää olevan jo 93 tiimiä, pitää ryhtyä rasvaamaan polkupyörän ketjuja että ehtii ajoissa paikalle ;)
     
  7. jknR

    jknR Gearhead

  8. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Jo 98 (klo 21.39)... Taitaa mennä 100 rikki jo tänään... Mahtava juttu.

    EDIT: YES.... 102 and counting (klo 22.20)

    Henkilökohtaisesti harmittaa omien suosikkiluokkien, Funnybike ja Competition Eliminator osallistujamäärät....

    (Molempia luokkien suosiossa - ainakin minun tapauksessa - yhteisenä tekijänä on turbokoneet - usein metanolia polttavat äärimmilleen viritetyt pienikokoiset 4s koneet)
     
    Muokattu: 13.8.2020
  9. supo

    supo Double Gearhead

    104 osallistujaa+16 Panox Shoot Out katuautoa eli saamme hienot kisat kaikkinensa!Ole paikalla sillä nyt on nähtävää kaikille riittävästi pe,la ja su!Lauantai illan päättää Panox shoot out kisa jolloin nähdään Suomen nopein katuauto livenä!Ps.Avoin varikko kisoissa eli pääset mukavasti turvavälein keskustelemaan Teamien kanssa ja ostamaan Team tuotteita!
     
    Muokattu: 14.8.2020
    atobee ja bbford tykkäävät tästä.
  10. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Lippu korkeella Shoot Out:in puolesta,mutta älä Supo säkin lähde mukaan tohon markkinointityöryhmän :)poff:)"myyntihypetykseen" Suomen nopeimmasta katuautosta"...vielä siinä ryhmässä ei yhtään ole niistä yhtään mutta kenties vaikka sit la iltana näin olis,hope so?
     
  11. Rebel_1996

    Rebel_1996 2nd gear

    Onko Blacklist tämän kanssa jotensakin kilpaileva sarja?
     
  12. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Kari Hermunen! Antaa asiasta lisä tietoo kun otat häneen yhteyttä:cool:!
     
  13. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Shootoutilla ei ole mitään tekemistä Blacklistan kanssa. Kyseessä on täysin erilainen kokeileva konsepti, minkä tarkoituksena on mm. saada kisoihin enemmän kilpailijoita ja katsojia.
    Toki samoja autoja on mukana, mitä listallakin on käynyt ajamassa.
     
    three hundred ja supo tykkäävät tästä.
  14. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Kuulostaa tutulta...kuuluikohan markkinointityöRYHMÄÄN vai mistä lie jäänyt mieleen;)
     
  15. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    No, finaaleissa viimeistään kättelen...Suomen Kovimmasta shoot outista.
     
  16. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Ei Blacklist eikä mikään muukaan olemassaoleva sarja. Se tässä suljetussa kutsukisassa on hienoutena että on yksi oma kisansa ja jatkossa...jos sitä Siis seuraa niin kalusto vaihtuvuus takaa mielenkiinnon.
     
  17. supo

    supo Double Gearhead

    Kerrotko Suomen nopeimman katuauton?Minä tiedän!
     
    Muokattu: 14.8.2020
  18. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    ...Ei liene yllätys että saatan tietääkin...ja eppäilen että suatat sinäkin. Ainakin melkein saman kylän poikii...
     
  19. supo

    supo Double Gearhead

    Nyt kaikki paikalle todistamaan taas uutta nitropyörää Aku Lantto ohjastamana radalla sekä muutenkin kesän kovin kattaus niin pyörissä kuin autoissa,varma tieto ettei tänä kesänä kovempaa mennä enää!Eli olemalla paikalla tiedät mitä tapahtui!
     
    Araldite73 tykkää tästä.
  20. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Kuulostaa hienolta...

    Onko kellään tietoa, mikä on lopullinen nipamopojen lukumäärä (noiden 5:n ilmoittautuneiden lisäksi)?

    Aku Lantto: +1
    (+ Marko Lantto +1, ajaa vielä lisenssiä).

    Mahdollisesti Jaska Salakari +1

    - Huom: "Tieto" perustuu, hänen itsensä, FB:ssä antamien kommentteihin Niiden mukaan hän olisi ajamassa Willemin pyörää Kauhavalla.

    Lopuksi... Samun Honda, onko tietoa pääseekö jo radalle ensimmäisiin testeihin?

    ... Entä muut?

    - Troubles Racing?
    - Harri Piensalmi?
    -...?

    Rami

    P. S. Lopuksi... Onko kellään tietoa tuleeko lisää osallistujia funnybike luokkaan?
     

Kerro tästä muillekin!