vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mulle kans käsittämätön kulttuuri toi rajotinta vastaan paukutus, lähinnä osoitus moottorin hallintakyvyn puutteesta. Sama ku burnisrajotin dragrace autossa.
    Taitaa olla peräisin jostain bombertouhuista mis on äärimmäisen "makeeta" vetää vapaallakin urku auki rajotinta vasten.
     
    viikinki75 ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ja saahan sen rajoittimen tehtyä halutessaan "pehmeäksi", niin ettei ala tuolla viisiin hakkaamaan. Ottaa vaiheittain tehon pois ja antaa palautua vasta joitakin satoja rpm alempana. Ei riko paikkojakaan samalla tavoin kuin tommonen paukutus tekee.

    Valkoien Nissan oli jo liikaa. Lähellä voisi saada kuulovaurion.
     
    viikinki75 ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  3. J.J.

    J.J. Gearhead

    Itse olen koittanut olla neuvomatta muita jos pitävät minun mielestäni hauskaa väärällä tavalla.
     
  4. max

    max Double Gearhead

    Tää ei ole mielestäni hurskastelua eikä mitään muutakaan besserwismiä,mutta on mulla joskus juolahtanut mieleen että mitäs sitten jos jollain sankarilla hirttää kaasu auki ja kun tuota yleisöä näyttää istuskelevan aivan ajoradan reunassa?
    Kerrannaisvaikutukset koko harrastukseen ovat varmasti mittavat jos lapsia auton alta vedetään.
     
    Muokattu: 25.9.2020
    viikinki75, Jori85, el borrachitos ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Niinpä, osa suorituksista on sen näköistä koheltamista että ihme ettei ole jo käynyt... Nastolan cruisingissa yksi valopää tuli siitä kaupan risteyksestä sladissa just kun meidän penskat oli ylittämässä tietä, ja meinasi seuraavaksi ajaa ihmisten sekaan kun hartialukko meni päälle. Ei vissiin ole tajunnut että lukkiutunut pyörä ei ohjaa... Olisi tehnyt mieli käydä ojentamassa kyseistä sankaria pikkusen
     
    cdv70, viikinki75, Jori85 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. heleha

    heleha Gearhead

    Pelkät burnikset viime viikolta ->

     
    chevy-kane tykkää tästä.
  7. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    En mäkään neuvo, sanon vaan etten mä ymmärrä sitä eikä se edusta mulle mitään hienoa tai tavoiteltavaa. En mä edusta mitään absoluuttista totuutta, mut mielipiteeni tuon esiin niin tässä kuin muissakin asioissa. JA toivottavasti niinku se rajottimen paukuttelijakin, välittämättä paskan vertaa mitä joku muu on siitä mieltä. Toinen vaihtoehto tietty on se et se luulee sen olevan muiden mielestä makeeta.
     
    viikinki75 ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  8. On ne kovia miehiä. Oisko vähän semmosta alemmuuden tunnetta ja yritetään kertoa muille että kato kuin kovettu äijä oon ja nostaa ittiään muiden silmissä. general rabberit savuaa, niin varmaan kotonakin tuntee itsensä miehiseksi mieheksi, esson baarista puhumattakaan.

    Minä ehdottaisin näille "hurjapäille" oikein kisaa. Semmosta samantyylistä kuin näillä lippalakkimiehillä on eli drifting tyylinen jossa arvostellaan kuin kovettuja jokainen on. AKK varmasti myöntää SM arvon ja sitten nämä alemmuuden tunnetta potevat miehenalut saisivat ne renikat rintaan mitä niin toivovat ja meidän kaikkien suuren ihailun.

    Lyön vaikka vetoa että suurin osa noista sudittelijoista jos menisi varttimailille, lähtisivät kotiin takaisin virittämään autoa kun se aikakortti on aika armoton näille "luulijoille".

    No, tuo koko sudittelu kertoo vain älykkyysosamäärän ja senkin voi vielä jakaa varmuuden vuoksi piillä.

    ah
     
    kerkko ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  9. J.J.

    J.J. Gearhead

    Joo ja se on ihan ookoo.
    En tota omaa viestiä kohdistanut keneenkään.
    Toki tuolla se turvallisuus ihan aiheesta huolettaa, vaikka toi jarrua vasten kävelyvauhtia huudatus on melko riskitöntä.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  10. zet28

    zet28 Gearhead

    Kyl tuol jossain vaihees sattuu jotain se on vaan ajan kysymys,ja sit toi lysti loppuu ku seinään
     
    viikinki75, kerkko ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  11. firesweep

    firesweep Gearhead

    Kohdassa 17.22 yksi sankari Volvon katolla. No kait tollakin tempulla jotain huomiota sai osakseen.
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mies tekee ja mies vastaa tekemisistään. Minusta aivan sama jos joku vetää vaikka nitroputkella burnikset tuolla. Sama jos joku vetää katuvehkeellä ja homma lipee yleisön joukkoon. Rankaisu tulee valtiovallan taholta aivan varmasti. Se että jotain voi tapahtua on taas turhaa jeesustelua. Kaikki voi istua kotona näyttöpäätteen ääressä ja silti joku voi kuolla siihen, onko se sit tappo vai murha muiden osalta...
     
    chevy-kane tykkää tästä.
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Aika meni väärin. Volvon katolla tyyppi istuskeli 11 min. kohdilla.

    90-luvulla, kun olin ekaa kertaa jenkillä kuskina nuorena kollina, niin jengi surffasi leppäjeepin katolla seisaaltaan, vaikka olin sitä vastaan. Kusi sukassa yritin mahdollisimman tasaisesti ajaa, ettei ne tipu sieltä katolta. Ihan perseestä oli se. Vauhti oli hiljainen, mutta kuitenkin.

    Ja ei siis ollut kavereita, vaan olin tutustunut ainoastaan kuskiksi pyytäjään vähän aiemmin. Tiesi mun jenkkikiinnostuksestani, niin pyysi kuskiksi.

    Loppupeleissä ei huono reissu, mutta toi hetki oli vittumaisin. Ei tosin noloin.:oops:
     
    Muokattu: 27.9.2020
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä oon varmaan kattonut liikaa juutuubista tapahtumasta lähtemisvideoita, kun niissä usein karkaa jotenkin ihan uskomattomasti hanskasta kiihdyttäessä. Jotenkin tullut itsellekin sellainen varovaisuus siihen kiihdyttelyyn.

    Tänään (lauantaina) Kävin itsekin Corvetella pitkästä aikaa koeajolla, ja vähän revittelemässä.
    En vaan uskaltanut suditella niin pitkälle, mitä olisi ollut mahdollisuus.

    Loppukaneettina täytyy todeta, että onneksi mulla ei ihan nuorena ollut näin tehokkaita vehkeitä, koska olin silloin ihan reikäpää. Enkä varmasti olisi enää täällä kirjoittelemassa. Joidenkin mielestä se olisi varmaan jopa helpotus, mutta kuitenkin.:D
     
    Muokattu: 27.9.2020
  15. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jaahas, taas humalapäissäni eksyin aiheesta, ja rupesin sepostamaan aiheen vierestä, niin kun tapanani on, kun muistot tulvivat mieleen. Sorry siitä.:rolleyes:
     
  16. firesweep

    firesweep Gearhead

    Ihan samaa mieltä olen, että jokainen vastaa tekemisistään. Omasta mielestä ei vaan kannattais kusta omiin muroihin. Kaikki kiva kun vaan loppuu aikanaan, kun tarpeeksi hölmöillään. Itse kun en ole ikinä ymmärtänyt tätä, mitä kyseinen kaveri harrasti Volvon katolla. Kyllä omalta kohdalta menisi yöunet, jos tuolla jotain sattuisi oman hölmöilyn takia.
     
    viikinki75, max ja el borrachitos tykkäävät tästä.
  17. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    On aika erikoinen ajattelutapa. Ketä vittua kiinnostaa valtion vallan rankaisut siinä vaiheessa, kun joku skidi on päässyt idioottibrassailijan takia hengestään tai sun daamisi on rullatuolissa loppuikänsä ainoastaan sen takia, et jonotti lähimmän kioskin jonossa kahvia. Se valtiovalta voi olla se pienin paha siinä vaiheessa, kun ajetaan väärän lärvin yli ja aletaan oikeutta jakamaan.
    Mikä siinä on niin helvetin vaikee tajuta, että näiden viherpiipertäjien ja ilmastotalkoiden aikana ollaan todella herkällä alueella muutenkin tän meidän yhteisen harrastuksen kanssa? Parinsadan metrin päässä on asutusta. Ei se pelkkä meteli mitään, mutta jos ihmiset valittaa kesä iltoina jo pelkästä pihalta ikkunoiden kautta tulevasta röökin savusta, niin pystyykö sudittelijan jakelukeskus käsittelemään sellaista määrää dataa, että se sama lärvi tuskin rakastaa sitä sun innolla imppaamaa kuminkäryä mitä kämppä on täynnä? Homma on saanut olla rauhassa monta vuotta, totta. Mutta samaan aikaan on myös maailma muuttunut vähemmän myönteiseen suuntaan mitä tulee perinteisiin gasovehkeisiin. Siihen taloyhtiöön kun ilmaantuu yksi kyrpä, niin se onnistuu laittamaan stopin koko touhulle. Jos ei sitä ennen sitten tapahdu joku onnettomuus. Keksiikää itellenne joku sellainen paikka, missä voitte keskenänne nauttia rajoitinpaukkeesta ja kärystä, ilman että muun harrastajakaartin ja kioskimyyjien toiminta vaarantuu. Jos se on niin stanan suosittua ja tyylikästä hommaa, niin varmaan tulee jengiä mestoille heiluttelemaan räikkää ja viirejä. Keräätte vaan lipputulot taskuun ja hirnutte matkalla rengaskauppaan.
     
    viikinki75, jarkko359, hmr66 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Onkos nyt tulevassa vielä porukkaa? Eli kannattaako lähteä perheen kanssa Savosta katsomaan menoa?
     
  19. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Jos ennustaa pitää niin porukkaa on jos keli on hyvä. Jos vettä ripsii niin tuskin ole enään kaksiset kemut.
     
  20. passerby

    passerby Gearhead

    Tällä hetkellä ennuste on sateeton mutta kannattaa vilkuilla paikallisennustetta.
     

Kerro tästä muillekin!