4 linkit b body 68

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja gt302, 22.9.2020.

  1. gt302

    gt302 3rd gear

    Tarkoitus linkit asentaa perään kynäjousilla.
    Millaisia toteutuksia ja hyväksi havaittuja porukka on tehnyt?
    Noitahan löytyy jonkin laisia valmiita settejäkin..
     
  2. gt302

    gt302 3rd gear

    Onko näistä porukalla kokemusta?
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Ei ole kokemuksia mulla. Herää vaan kysymys, että miksi ja mihin B-bodia on tarkoitus käyttää.
    B-bodyssä on moniin kilpailijoihin nähden hyvin toimiva lehtijousitus. Mopareilla ajetaan aika kovia aikoja lehijousilla.
     
  4. -chgr

    -chgr 2nd gear

    Mistähän sais b bodyy lehtijouset parhaimpaan hintaan ? Suoraa tilaa itte summitilta? Vai onko vaihtoehtoja ?
     
  5. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Edullisinta varmaankin käyttää lehtipakat Vallilan takomolla, jos siis orggis lehtijouset ovat tallessa.
     
  6. -chgr

    -chgr 2nd gear

    Sekin maksaa 400 plus helat..
     
  7. GBS

    GBS 2nd gear

    Monoleafit Calvertilta.
    Vakiojousia varmasti porukalla varastoissa.
    Tilaamalla Usp tai joku muu liike saa kyl ss jousia tms.
    Ite oon kyl aika tyytyväinen ollut vakiojousiin.
     
  8. -chgr

    -chgr 2nd gear

    Monoleafit on 440 kun normaalit hd on sen 240 tjsp..
     
  9. Hai

    Hai Double Gearhead

    Palauttaisin keskustelun tuohon esittämääni kysymykseen, mitä B-kopalla meinaa tehdä?
    Valinta sen mukaan.
    Monoleaffi voi olla pettymys, jos pitää kylillä kuskata kolmea isoa karjua takapenkillä.

    Summitilla six pack / Hemi jouset $139/puoli. Jos sellaiset fiksusti tilaa, niin pitäis jäädä alle 400€ Suomessa.

    No, ei noi sixpack/hemi jousetkaan mitkään karavaanari jouset ole, mutta kuitenkin katuautoon tehdyt.
     
  10. -chgr

    -chgr 2nd gear

    Mikä on fixusti tilattu ?
     
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Luulen, en tiedä mutta arvelen että sisämaan rahtina esim Flouraidaan ja sieltä kontissa Suomeen.
     
  12. Qtti

    Qtti 2nd gear

    Mun 68 Chargeriin rakenteilla Reilly RMS Lynx nelilinkki taakse ja tulossa myös RMS Alterktion eteen. Eli coiloverit joka nurkassa, valitsin RideTechin single adjustablet, 2" madalluksella. Lisäksi takapyörien kotelot on minitubattu, ja alatukivarren etukiinnitys on mallia inboard. Coiloverithan on Lynxissä akselin etupuolella. Akseli on Strangelta Dana60. Varsinaisia kokemuksia ei vielä ole kun auto rakenteilla, mutta pitkään tutkiskelin noita ja aika yksimielisesti coilovereilla toteutetuista tuon pitäisi olla tosi hyvä kun sitä eri foorumeilla olen keskustellut ja kysellyt. Lisäksi Bill Reillyn asiakaspalvelu on ihan täyden 10 arvoista.
     
  13. gt302

    gt302 3rd gear

    Okei.
    Tuo RMS setti vois olla ok. ja keulasta haluis myös eroon noista vääntösauvoista .
    Ovat aika kivasti pakosarjojen/putkiston haitolla.
     
  14. PasiR

    PasiR Gearhead

    Olen tollasella RMS -alustaisella Chargerilla ajanut n 20km lenkin eikä se nyt mitenkään erikoiselta tuntunut. Olka-akseleista en itse tykkää mut Reilly on ton homman nyt noin tehnyt mikä lienee enempi vähempi kustannusjuttu.
    Itse tykkään käytää FFI:n tuotteita, joilla saa kyl alustan/ohjauksen ihan kelpo kuntoon, mut tietty mukavaa et on myös muita vaihtoehtoja.
     
  15. gt302

    gt302 3rd gear

    Okei

    Täytyy perehtyä aiheeseen.Kiitos vinkeistä ja kokemuksista.
     
  16. gt302

    gt302 3rd gear

  17. gt302

    gt302 3rd gear

    Siinäkin vaihtoehto.
     
  18. Qtti

    Qtti 2nd gear

    Mullahan oli vastaava enkä voi suositella.. Perustavaa laatua olevia ongelmia mm se, että etupäässä paino tulee iskaritorneille, ja ne ei ole suunniteltu siihen.
     
  19. gt302

    gt302 3rd gear

    ei ne varmaan vahvistamatta kestä keulan painoa.
    Miten muuten mieltä toiminnasta geometria jne?
     
  20. Qtti

    Qtti 2nd gear

    Tuon ilmajärjestelmän ohjaukseen menee myös melkoisesti rahaa, itse päätyisin edelleen coilovereihin.. Mulla joku magneettiventtiileistä halusi aina hieman vuotaa myös, RideTechin venttiilit oli.
     

Kerro tästä muillekin!