Alustava kisakalenteri vuodelle 2021

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja homer, 20.10.2020.

  1. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Täällä kun on viisastelijat revittelemässä johtokunta sitä ja tätä.Koittakaa myös arvioida coronan vaikutus tähän tivoliin niin kisan järjestämisen kuin shown osalta. Grönman ollut vain hetken puheenjohtajana joten en haukkuis vielä liikaa vaan antaisin tuen hänelle.Siinä samaa mieltä että mitään nitronatikoita turha haaveilla enskesänä kun riski munilleenmenemisestä on suuri.No jotain on tapahduttava eli voi olla muuten että ei saa mahdollisuutta kun kioski on nurin. Johtokuntaan pitää saada uutta väriä ehdottomasti eli viisasteliat ilmottautukaa äänestykseen!
     
  2. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Ei kai Em mutta vissiin nitronatikat oli 10v diili.
     
    Mikkis tykkää tästä.
  3. supo

    supo Double Gearhead

    Poijat,tilanne ennen korona huono eli ei mennä helpoimman selitykseen nojaten!Korona on hommaa vaikeuttaen muttei ole syyllinen tilanteeseen!Ei tule tukea kun liian velkainen systeemi!
     
  4. pile

    pile Gearhead

    Ei täs mitään viisastella. Vaan totuus on se että uutta väriä pitää saada puikkoihin ja narsisteja siellä ei saa olla.Millään pallilla. Ja jos et tierä mitä se tarkoittaa niin soita mulle.
     
    Araldite73 tykkää tästä.
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Vaikka kiihdt

    Mistä sä nyt revit tuon konkkahommas?
    Onko FHRA velkaa niin paljon ettei pysty maksujaan hoitamaan?

    Vai onko savolaisten tietotoimistolla taas jotain uutta tietoa?
     
  6. supo

    supo Double Gearhead

    Mikkis,kevätkokouksen yhteydessä mainittu tilinpäätöshommassa Marketing OY kohdalta !Olitko paikalla?
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    En ollut.

    Sulla on siis tietoa, jotta kuilu on syventynyt ja velkojat haluavat FHRA:n konkurssiin?

    Jos se on sun mielestä ainoa vaihtoehto, ei muutaku johtikseen ja sitä agendaa ajamaan.
     
  8. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    No en sun kommentteja tarkoittanutkaan. Ja kyllä tiedän..:))
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Noniin, nythän asiat paranee, yksi erittäi n pitkänlinjan toimitsija/johtislainenpäätti heittää hanskat tiskiin, kamelin selkä katkesi tähän ainaiseen epäluuloon ja valittamiseen.

    Nyt on siis johtiksessa tilaa, ei muutakuin sinne ja Fyyran kurssi ”oikeaan” suuntaan.
    Mikä sitten lie...
     
  10. Mitä se nixxon alkaa nimittelemään. Vedä vittu päähän ja tule tontille aukomaan turpaasi.
    Vittu, äijä uhonnut tuossa vuosi toisen jälkeen että ajaa taas kovaa ja sarjoja. Aja perkele vai onko takki liian tyhjä tuohon luokkaan?

    Jos ei minun nimeni tullut selväksi niin voin toimittaa virkatodistuksen ja mene lyllertämään minne menet. Vittu mikä paskahousu. U-fa-fa faaaa sano rantaruottalainen.

    Minä kato teen niitä asioita mihin minulla on resurssit ja vara (sama asia). Och samma på svenska , jos ei mennnyt jakeluun.

    Supo, sinua en edes sääli, mutta nostan hattua jos itse teet autosi etkä oleta että muut käy sen tekemässä. Eikö vittu eläkeläisellä tuossa iässä ole aikaa tehdä ja osallistua muuhunkin kuin nimittelyyn täällä? Oot kyllä säälittävä mies. Mutta säähän ootkin ollut lajissa jo niin pitkään että sulla on "balls" sanoa asioita täällä, mutta sitten ei ole johtokuntaan tai muuten radalle auttamaan. Outo näkökulma, mutta varmaan se on nyt sitten "tätä päivää". Montakos päivää oot ollut FHRA:lle talkoissa? Eikö se ole kuitenkin yhteinnen yhdistyksemme ja yhdistyksen yritys/yritykset.


    ja elävä legenda aina täällä aukoo turpaa sekä viisastelee. Pane ne DRF säännöt tänne niin katsotaan mikä se agenda siellä on. Elävä legenda on Antti Kivinummi. Tätä en tiennyt kuin vasta viimekesänä kun katsoin livelähetystä kauhavan lähetyksestä. Elävä legenda......hahaaaa. vittu suomessa ole yhtään elävää legendaa, mutta Ruotsissa niitä on jos mittarina on esim. lajin ajaminen maailmalla ja pärjääminen siellä.

    Orhasen kanssa olin pari vuotta enemän jutussa. Hirveää FHRA mollaamista ja haukkumista viikosta toiseen. Vaikka tuli uutta juttua ja FHRA puoleltakin yritetään pelastaa laji, aina se sama demarivalitus ja vittuilu. Sitten kun vähänkin miettii että jos joka ilta äijien puhelut muiden harrastajien kanssa on samanlaista kuin mitä minä kuulen, niin kyllähän paskaa kylvetään oikein kurikkalaiseen maajussityyliin.

    Nyt vittu se turpa kiinni ja ihan varmasti jokaisella on sen verran aikaa että johtis kokouksia ja muuta voi tehdä. Minulla on aikaa auttaa FHRA:ta. Jos se auttaminen menee siihen että mustamaalataan viikosta toiseen kuukaudesta toiseen FHRA:ta ja tuetaan sitten muita juttuja teoilla ja sanoilla sen takia että FHRA homma saatas nurin niin onhan se säälittävää. Vittu mitä pellehommaa ja taas saa tulla tänne niin keitän pannukahvit ja voidaan keskustella asioista keittiön pöydän ääressä.
     
    Muokattu: 20.12.2020
    gremlin tykkää tästä.
  11. FB236

    FB236 2nd gear

    Teille muutamalle tälläkin foorumilla esiintyvälle hahmolle trollaus voi olla viihdettä, mutta vuosikausia jatkuneen epärakentavan loanheitonne vuoksi FHRA luottamustehtäviin ja muihinkin tehtäviin on vaikea saada kyvykkäitä, verkostuneita sekä tehtävään sitoutuvia henkilöitä. Mielestäni FHRA jäsenyyden omaavat Trollit pitäisi erottaa yhdistyksestä sille aiheuttamansa vahingon perusteella.
     
    gremlin tykkää tästä.
  12. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Ajat ovat todella haastavat, siksi toistankin aiemman ajatukseni: ME= katsojat, järjestäjät, kilpailijat ja muut=yhdessä me tästä yritetään selvitä. Kritiikkiä ja kommenttia voi ja pitää esittää, vittuilu ja varsinkin henkilökohtainen sellainen ei ole rakentavaa.
     
  13. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Huomenta Au. ..Anteeksi Aulis
    Nyt menit kyllä vähän alueen ulkopuolelle.
    Mutta nyt sulla on lääkitys vaihtunut, käynyt silmälääkrillä
    Tai sitten sulla on Hel.....in pitkät sytkäjohdot.

    Kyseistä nimitystä on käytetty jo 90 luvulta.sorry jos nyt on
    ruvennut hiertämään. Lupaan parantaa tapani....AULIS.
    Mitä sun tontille tuloon tulee niin mahdollista jos koet tarpeeliseksi ,vitut saat kyllä
    hoitaa itse.Mitä mun kilvan ajoon tulee niin EN OLE tietääkseni UHONNUT missään ajoistani. "Terve"kilvanajaja yrittää aina
    parantaa tulosta eikö???Niissä piireissä misst tämä puidaan
    Et kylläkään ole läsnä.Ja kyse on myös miten muut teaminjäenet pystyy saaman vapaata.

    Ja Legendaksi kai muut tekee/pitää siihen ei voi kauheasti vaikutta ja Antin kohdalla taitaa olla aika lähellä
    Eikä ole sitä itse kailottanut.

    Ja mitä johtikselle ehdoilla tulee niin sekä minä että supo
    Ilmoitti että PAUKUT EIVÄT RIITÄ SIIHEN jos sulla riittää.
    Go for it!! Muutenkin jos katsot taaksepäin Kilvanajaja /johtokunnan jäsen /ei välttämättä ole ollut paras ratkaisu
    MINUN mielestä riittävää ajankäyttöä ja polte on tärkeämpi.

    Ja mitä mustamaalaamiseen tulee niin ota ne uudet lasit
    Päähän lue omat hyökkäykset ja palataan toivottavasti
    Ennen 2050.
    Ps
    Olen keskustellut Fhra puh johtaja kanssa
    Ja keskustelu loppui täydessä ymmäryksessä
    Eri mieltä detalipuolella mutta tavoitteet samansuuntaisia.
    Kritiikki annettu ja vastaanotettu.
     
    fmila tykkää tästä.
  14. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Vallankumous! Taas! Paska muuttuu kullaks! Taas! Miten must tuntuu et tää prosessi on nähty ennenknin?
     
    fmila ja Mikkis tykkäävät tästä.
  15. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    Eiköhän nyt joulun lähestyessä jätetä nuo ns.turhat vittuilut pois,ne kun ei tätä itse aihetta eli tulevaa kisakautta auta paskan vertaa.
    On hyvä,että on useita mielipiteitä asioista ja nehän on hyvinkin erilaisia,niin pitääkin olla kun ei asuta Pohjois Koreassa,mutta ehkä ei tarvi mennä ihan henkilökohtaiselle linjalle,muuten tää jatkuu samaa rataa kesään asti.
    Kaikille hyvää ja toivottavasti parempaa tulevaa vuotta sekä joulua.
    T. Jukka
     
    joteam1, SS-454, josu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Koskikohan "revittely" minuakin? Ehkä, mutta toivottavasti ei.

    No, ajan tavallaan kahta agendaa: omaa etua ja rakkautta lajiin. Diggaan aidosti FHRA:a ja henkilöitä jotka siellä pitävät lajiamme ja harrastusta hengissä. Koen kuitenkin, ettei FHRA ole oikein ottanut omakseen katukiihdytystä. Ja sehän on ihan luonnollista jos koko johtokunta koostuu nykyisistä ja entisistä ratamiehistä. Vaikka saisimme uuteen johtokuntaan yhden katumiehen ei se riitä mihinkään. Tyyppihän jyrätään siellä. Tarvitaan enemmän vipuvartta.

    Minä ainakin äänestän vaaleissa ehdokkaista sellaista henkilöä joilla tuntuu olevan edes jonkinmoinen agenda katukiihdyttelijöiden suhteen ja kehotan muitakin tekemään niin. Onhan tässä riski, että koko FHRA uppoaa kun tuotetaan niitä kisoja tappiolla.

    Älkää ymmärtäkö väärin. Minulle viralliset Drag Race -luokat ovat Hot Roddingin kunkkuja ja kruunun jalokivi. Ihailun ja inspiraation lähde. Arvostan FHRA:a ja ihmisiä siellä taustalla. Mutta ehkä siellä ei ole nähty metsää puilta. Liittykää/pysykää jäseninä ja äänestäkää vaaleissa.

    P.S. Pysytään yhtenäisinä ja kunnioitetaan kaikkia henkilöitä ja mielipiteitä. Ja mitä nykyisiin ja tuleviin ongelmiiin tulee: asioilla on tapana järjestyä.
     
    fmila tykkää tästä.
  17. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Eikös tätä katupuolta ole jo huomioitu nykyisen kokoonpanon osalta? Malmi, Motopark, Vesivehmaa ja tulevalle kaudelle uusi 1/8 katuautoluokka.

    Vintage on myös hyvä lisä, Mantorpissa oli naamakin mustana kun vintaget veti puolen radan mittaisia burniksia. Näyttävää menoa ja markkinahumua.
     
    Muokattu: 22.12.2020
    Araldite73 tykkää tästä.
  18. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Näyttää vahvasti siltä että uutta verta kaipaavilla rupee olee kädet täynnä sitä toimittaa. Saattaapi olla, mitä oon kuulostellut, et se veri punnitaan tulevana vuonna. Täytyy totisesti toivoa et nää asiat alulle saattaneet puuhapetet siihen huutoon vastaavat, etteivät vetäneet itsensä lisäks kaikkea muutakin pöntöstä alas. Muuten voi olla jokaisella kisahemmolla aikalailla vapaata ens kseänä.
     
    JuhaKuu ja Herje tykkäävät tästä.
  19. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Tulos tai ulos.
    Ainakin jotain muutoksia tulee.
     
  20. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ketään ei ole toistaseksi ulos lähetetty, mut lähettämättä lähtijöitä on näillä näkymin paljon. Jos muutokseks katsoo sen et eilen oli - tänään ei ole, niin kai sekin sit on hyvä. Tulos tai ulos vaan pelaa siin vähän huonosti ku ei o ketään jonka ulostaa, eikä ketään tulossa sisään. Ikävää et noit on olleet masinoimassa ihmiset jotka ei ilmeisesti ole laittamassa tikkuakaan ristiin asioiden edistämisen puolesta. Mut melko varmasti jos jatkajia löytyy, niin ovat jälleen kerran ensimmäisenä nillittämässä erilaisista asioista. Toivottavasti ymmärtävät vastuunsa jos ei jatkossa saada tapahtumia järjestettyä.
     
    Muokattu: 22.12.2020

Kerro tästä muillekin!