Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Antaisin tässä tapauksessa Onnille synninpäästön. Auton piti tulla hänelle lauluautoksi mutta on siihen liian siisti. Perhana, järkimies!

    Mitä tulee sekoiluihin penkkien ym suhteen niin oman MR Parisiennen kanssa olen saanut kuulla juuri päinvastaista ihmettelyä. Eli jengi ei vaan tajua, että tuonkin voi rekata henkilöautoksi ja museokatsastaa. Se on ja pysyy piilofarkkuna. Kun se oli nettiautossa tarjolla, sain useita yhteenottoja, "miten tollai piilofarkku voi maksaa noinkin paljon"

    Mitä siihen kannattaa sit vastata?
     
    SK-, 1purehell, leivonharri ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Toisekseen, ennustan, että nettiautossa tulee keväällä olemaan autoja tarjolla enemmän kuin ikinä. Koronavuosi on mennyt vihervaurioituneiden paatosta kuunnellessa ja monissa perheissä tehdään nyt valintoja. Monet vaimot tulee antamaan mahtimääräyksen ja moni tottelee. Lisäksi fyrkat alkaa olla loppu kun ei ole duuneja eli mistä silloin luovutaan. Rahamiehet pääsee ostaan vehjettä halvalla.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Siis ehdottomasti Onni on tässä tarinassa nuori kirkasotsainen sankari, jota ei isoisien traumat katsastuksista paina!

    Tuossa autossa on ulkopuoliselle monta "miksi" -kysymystä, joihin vastatakseen pitää aika paljon kertoa historiaa.
     
  4. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Nätti Charger -69 tullut myyntiin. Jokainen saa tietysti koristella autonsa miten haluaa, mutta tuo bumble bee tyylinen raita auton ETUosassa on minusta aika kamalan näköinen...:confused:
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Missä on myynnissä?
     
  6. JJ

    JJ Gearhead

  7. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    SK- tykkää tästä.
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Kiva ajatusmalli mutta tuskinpa...
     
    teddy99 ja isalmela tykkäävät tästä.
  9. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    jos veikata pitäs käykö niin vai ei niin kannatus ääni riviera56 ennustuksen puolesta.
     
  10. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Muokattu: 25.2.2021
    Peeaa tykkää tästä.
  11. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

  12. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Itse kuulunkin siihen harvaksi käyneeseen porukkaan, joka mielenkiintoisen ilmoituksen perusteella soitaa. Ja mahdollisesti sopii näytön ja tapaamisen sen jälkeen. Tuo esimerkin ilmoitus ei houkuttele soittamaan...:cool:
     
    malvasto tykkää tästä.
  13. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Ainakin toistaiseksi pienellä otannalla noin kympin autoihin tonni alle pyynnin tarjouksen heittämällä nopealla kaupalla eli haku vuorokauden sisään, tulee edelleen vastaukseksi et "ei mun oo tätä pakko myydä" ja "kyllä omat pitää pois saada", eli ihan vielä ei niin paljoa ahdista että kiesiä jäisi käteen oikeasti edullisesti. Ei sitä tietty tiedä mitä tapahtuu kevään kuluessa?
     
    isalmela ja Stang_81 tykkäävät tästä.
  14. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Tulee joukkoahdistus. Mikään ei mene kaupaksi kun harrastajilla, joilla ehkä olisi rahaa on pihat ja suulit ennestään turvoksissa. Nuorempia ei nappaa. Siihen polttoaineiden korotuspaineet ja firmojen konkurssit ja muut yt:t niin kyllä komeasti menee päin persettä. Unohtamatta päin mäntyä olevaa tunnepohjaista hinnoittelua. Mut tää on mun mielipide. Ei tarvi ottaa liian vakavasti..
     
    Stang_81 tykkää tästä.
  15. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Olen aivan samoilla linjoilla kanssasi mutta vielä ei tunnelma välity markkinoilla. -74-75 Fury tai Monaco on kiikarissa mutta mitään halpaa ei vielä näy.
     
  16. fishbone

    fishbone Gearhead

    Alkaa olemaan harrastajan markkinat.
     
  17. fishbone

    fishbone Gearhead

    mutta toisaalta,pitää ostaa Amerikasta kun täällä hinnat hipoo taivaita.
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Eikös reilu vuosi sitten sanottu et pian on ostajan markkinat ja silti täällä on mennyt vuosi ihmetelty autojen korkeita hintapyyntöjä.
    Mä olen valmiina kun halpoja harrasteautoja tulee myyntiin.
    Tein jo melkein hehtaarin piha alueen mihin voi rojut laittaa.
     
    Roberto, Charger´69, Catiska ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Ei sekään taida mitään erityisen HALPAA olla :)
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. fishbone

    fishbone Gearhead

    juu ei kaikki maksaa,varsinki harrastukset ja varsinkin tämä mutta tän on saanut ihan itse valita.
     

Kerro tästä muillekin!