Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ainakin valmistenumero on WP29G2, eli 1972 Charger SE 318 ja rekisteröity Suomeen -99.
     
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Olisko ollut tämä Challenger

    https://www.nettiauto.com/dodge/challenger/12023527
     
  3. T5

    T5 Gearhead

    Piti ihan lähteä facea perkaamaan ja ilmeisesti olen erehtynyt autosta!

    Ja tämähän se oli. Ilmeisesti vaan vaihtuu kalusto niin nopsaan, että sekoitin autot keskenään.
     
  4. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Tätä myytiin korinvaihtona "CHALLENGER" tolla tekstillä keväällä 2021

    Challenger Kouvola 30.08.2014

    [​IMG]
     
    T5 tykkää tästä.
  5. lucky74

    lucky74 3rd gear


    Myyjän nimen perusteella vanhanaikasissa luovareissa ei ehdi edes muste kuivua kun on jo auto naamakirjan myyntiryhmissä myynnissä mielenkiinnottomana tuotteena. Minä ja me muut köyhät kutsutaan sitä bisnekseksi....
     
  6. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Tuo farkku ei kyllä ollut muistaaksein kuin 305 koneella. Joku prosenttihässäkkäkin autos oli, siks esmes perä oli paskalla välityksellä. Kun ei voinut vaihtaa. Useamnan vuoden kytännyt tuota autoa aina aikaajoin jos jostain pulpahtas näkyville. Ois vaan hieno. Vielä varmari...
    Ainoa "isokasi" 2satku joka tehty vuosia si taitaa olla tuo nimimerkki volvo 5,7 auto. Jokunen muukin löytyy mut yks oli ainakin jollei kaksi fordin pikkulohkolla ja näitä rover himmeleitä nyt sitten tietty jokunen.
     
  7. isalmela

    isalmela Gearhead

    Sisätiloissa leveyttä riittää, kuusi mahtuu kyytiin. Minä olen 178 cm pitkä, mun taakse mahtui turvaistuimet selkä menosuuntaan. Jos oot selvästi pidempi, käy sovittamassa. Tavaratila on valtava, hyvä lasten kanssa retkeillä.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  8. isalmela

    isalmela Gearhead

    Mikäs auto sulla olikaan, muistanko oikein että joku Oldsmobile?
     
  9. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Inlinee tykkää tästä.
  10. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Peeaa tykkää tästä.
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hommaa "clamshell", niin voit huoletta pirttiviljellä vielä pitkään ja lemmikitkin sopii.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  12. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  13. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Eikö noi oo ihan orkkis vanteet ? vai heittääkö jokin vm. ?
     
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Vanteiden koko...
     
  15. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Ite en omaani noita isoja laittasi, mutta hyvä vaan mikäli museotarkistuksissa ei liikaa pilkkua nusasta :D Ainahan niissä on muutama huomautus saanut ihan luvalla ollakin. Pussihousujahan se tietenki ketuttaa joilla on se oma museoauto 110% kriteerit täyttävä, mutta muulle harrastajakunnalle se on vain hyvä asia että autoja saadaan museorekkariin kerran Suomessa ei mitään välimallin harrasteautorekisteriäkään ole :)
     
    Lowry tykkää tästä.
  16. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Omaan silmään näyttäis 17 tuumaisilta ja tossa museolapussa oli mainittuna vanteiden olevan isompaa kokoa.
     
  17. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Ok, on se hyvä että jossain asioissa ollaan tarkkana . Ne onkin ihan liian lievät noi MR määräykset tai asetukset säädökset , mikä lie oikea termi . Ei auto ole enää alkuperäinen jos siihen vaihdellaan osia esim. jarrupaloja niveliä polttimoita renkaita vanteita ym.
    Se pitäis olla just se mikä oli tehtaalta lähtiessä eikä mitään muutoksia , ei edes maahantuodessa , jos ei kelpaa niin paaliin .
     
    Seevu tykkää tästä.
  18. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Joo ei mullakaan oo varsinaisesti mitään tommosta vastaan, kunhan se linja vaan sitten on kaikille sama. Ihan perseestä, että joku ei saa hyväksytyksi autoa missä on jotain 50 vuoden aikana tullutta normaalia kulumaa ja toisilla saa autossa olla vaikka minkälaisia moderneja muutoksia.
     
    BB502, matti R ja Peeaa tykkäävät tästä.
  19. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Piti vielä sanoa, että harvinaisen tyylikkäät vanteet (kokomuutos siis). Yleensä en pidä oikein mistään "tarvikevanteista".
     
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tästä 100% samaa mieltä. Ja valitettavasti siinä linjauksessa taitaa olla jopa melko räikeitä eroja. Itse näytän peukkua niille tarkistajille jotka hyväksyy pienet muutokset ja kulumat ajatuksella että auto on sellainen kuin se silloin aikanaankin olisi voinut olla. Peukku lähtee alaspäin niille jotka vaatii sen 100% tehdaskunnon, se ei mitenkään kuvaa omaa aikakauttaan realistisesti kun niitä autoja monet rakenteli heti saatuaan käsiinsä, jotkut muutatti autojaan jo diilerillä ennenku se edes kadulle saapui.

    Joku järki noihin pitäisi saada ja luopua siitä turhasta pilkun nussimisesta, mistä osa tarkastajista selvästi luopunut onkin.
     
    PetteriT, SK-, Inlinee ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!