Gen 3 5.7 Hemi tunnistuskilpailu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Fuselage, 19.5.2021.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eli mikähän vit*** tämä on? Vaihdoin öljyt ja ensimmäisenä kun propun aukas, kuulu astiasta kilaus ja tollanen tuli ulos. Pituus noin pari senttiä ja leveys jotain 6-7milliä. Jäykkä teräskappale. Toinen pää koneistettu (pyöreä) ja toisesta päästä katkennu.
    Ja ei, ei ole öljytikun pää. Ainakaan paikoillaan olevasta.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 19.5.2021
  2. MudMax

    MudMax Gearhead

    BHBS tykkää tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    -05, eli ei ole VVT
    Veikkaan kanssa jotain kiristäjän lattarautaa. Toi on todella jäykkää tavaraa, ei meinaa taipua mihinkään suuntaan.
    Muuta en keksi.
     
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tyhmä jatkokyssäri. Matalilla kierroksilla 1200-1300rpm esiintyy pientä nykimistä, voisiko johtua tuosta? Tosin on myös EGR venttiili vika. P0404.
    Itse itselleni vastanen, varmaankin jos nokkaketjun ajotus heittää ja moottorin ohjaus yrittää korjata sitä. Kovemmilla kierroksilla taas ei nykimistä ole, kun ketju on tiukemmalla yms.... ???
     

Kerro tästä muillekin!