Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Mä lopetan mobilisti-lehden tilauksen heti jos siinä on tosta nissanista juttu:D
    "auto ei ole ensijaisesti myynnissä"
    mutta on kuitenkin sitten laittanut sen myyntiin pitkien höpinöiden kanssa???
    kuinka paljon toisilla on ylimääräistä aikaa/tylsä elämä??
    ois liittyny vaikka overdriveen ja tarinoinut tänne "klassikostaan" ilman mitään myynti-ilmoituksia.
     
    Juvakka L tykkää tästä.
  2. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  3. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Samaan aikaan kun ihmettelen, miten joku voi saada kiksejä tuommosesta Nissanista, niin kuitenkin myös arvostan sitä että nimenomaan tuollainen maailman arkisin auto 90-luvun Suomesta on säilynyt ja säilytetään varmaan jatkossakin kuin elävänä dinosauruksena tuleville sukupolville. Itse kun sain kortin 1999 niin tuommonen isolohko-Sunny ois ollu aivan varteenotettava teiniauto itälapin pikataipaleille. Vitoskalvot ikkunoihin, subbaria peräkonttiin ja halvat 15" alut alle. Mutta eipä nuita ole sitten säilynytkään kovin montaa (kuin ei myöskään 1988-92 Corollaa, johon päädyin).
     
    isalmela, JYR ja Inlinee tykkäävät tästä.
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    malvasto tykkää tästä.
  5. karra

    karra Double Gearhead

    Tässähän on huudettavana eniten tarjoavalle kanttiauto jossa kokoteräskori.

    https://huutokaupat.com/2921175/dodge-victory-six-1929-35-l-bensiini-6-sylinterinen

    Alkoi kyllä kiinnostaa, ei ole kaikkein pienimmästä päästä tämä kuutokoneinen dodge. Täähän sopis hyvin ensikesän Hayride Jamboreehen...

    [​IMG]

    No en nyt kyllä ala huutamaan, oma G-wagen rojekti on sen verran kesken että ei mahdu tuo vielä talliin, ainakaan nyt kuukauteen. Mutta kiinnostava laite, jos tuo hintaluokka; onkohan suomihistoriaa? EDIT löytyy suomihistoriaa kuvista, konservoitava peli? Ei tars hieroa hienommaksi mitä uutena?
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. isalmela

    isalmela Gearhead

    18 kpl huutokaupat.com tarjoajia, yllättävän kova suksee vanhalla kanttiautolla?
     
    karra tykkää tästä.
  7. Luoppis

    Luoppis 3rd gear

    Jos lähtöhinta on tarpeeksi alhaalla niin varmasti tulee paljon huutoja alkuvaiheessa. Ja varsinkin jos minimikorotus on sopivan "pieni" niin saa vähän semmoista urheilujuhlan tuntua kun nokitellaan muutamilla kympeillä.
     
    isalmela ja karra tykkäävät tästä.
  8. teddy99

    teddy99 Gearhead

    isalmela, Larry, wiwwe ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Malossi

    Malossi 2nd gear

  10. kippis

    kippis Gearhead

    esmi tykkää tästä.
  11. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Näyttää olevan samaa kuin edellisen sivun Nissan ilmoituksessa, jota kommentoin. Eli ei kai tässäkään ilmoituksessa ole tarkoitusta myydä autoa? Kunhan vaan kaipaillaan huomiota sille, että tällainen auto löytyy tallista. Ja myyjä tässä onnistuikin, kun nyt overdrivellä myynti-ilmoituksesta puhutaan. :odcool:

    "Kokeilumielessä myynnissä kun tätä ei tuu käytetty kun muutaman kerran vuodessa, ei kiirettä myydä,"

    Niinpä.
     
  12. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    "Kokeilumielessä myynnissä kun tätä ei tuu käytetty kun muutaman kerran vuodessa, ei kiirettä myydä,"

    Vanha kansa on tavannut sanoa että ”kaikkee kannattaa kokeilla paitti siskoonsa ja kansantanhuja”. Siinä vanha kansa ei maininnu autonmyyntiä edes siinä kokeilumielessä. Muutenkin jos on aikuinen mies?kysymyksessä niin auto on tai ei ole myynnissä. Kaikenlainen muu oheistoiminta ja eestakas veivaaminen on sitten muitten hommia, saatana.
     
    Peeaa ja Petri R. tykkäävät tästä.
  13. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Minä olen miettinyt kans, että mitenhän nämä auton myymisen kokeilijat ovat sitten ottaneet sen, että auto oli myynnissä? Miltähän se tuntui ja jäikö sellainen fiilis, että auton vois ehkä oikeastikin joskus myydä vai riittikö pelkkä kertakokeilu sitä lajia?
     
    f34, klunssila, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

    teddy99 tykkää tästä.
  15. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  16. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

  17. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/12132481
    "Itse olen koulutukseltani ajoneuvoasentaja, jos se ostajan mieltä lämmittää"
    "Mittaristossahan on myös öljymäärä mittari"
    No joo,kyllähän sen öljynpaineestakin näkee kun öljyä on tarpeeks vähän..
     
    teddy99 tykkää tästä.
  18. teddy99

    teddy99 Gearhead

    https://www.nettiauto.com/volvo/740/12337465
    Siis mikä on vakionopeudensäätimen turbokytkin..?
    Silloin kun tuo auto oli uusi, niin pikkupoikien suosikkisarja TV:ssä oli Ritari Ässä. Siinä Michael Night ajeli Kitt autollaan ja kai teki jotain muutakin. Michaelin autossa oli Turbo boost kytkin koelaudassa, jota painamalla auton sai hyppäämään. Siis Kitt ei ollutkaan ainoa automerkki, johon sai tuon varusteen??

    Jos kerran noin vähän ajettu Volvo, niin miten tuo voi olla noin pahasti lurpahtaneen näköinen? Käytetty varmaan liikaa vakionopeudensäätimen turbokytkintä????
     
    isalmela tykkää tästä.
  19. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Isamu tykkää tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jos katsoo nimeä ja paikkakuntaa, niin luulen olevan joku käännöskukkanen, ehkä?

    Mä en huomannut mitään erikoista"lurpahtaneisuutta"?

    Paitsi jos tarkoitit että toinen takavalo on ilmeisesti vaihdettu, ja toinen ei.
     
    Muokattu: 21.8.2021

Kerro tästä muillekin!