Hinauslenkki.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Fuselage, 14.9.2021.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  2. LPV

    LPV 3rd gear

    Onko siellä jossain joku kierrereikä, tai pultti, johon sen lenkin saisi kierrettyä? Nostovälineitä myyvissä liikkeissä on myynnissä tuollaisia säädettäviä lenkkejä, kuin tuossa linkissäsi. Voisi olla edullisempi vaihtoehto.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Alkupään LX ei ole mitään, ei edes piilossa olevaa kierrereikää :D Ainoat hinauspisteet on etupyörien takana runkopalkeissa, missä on alkuperäset kuljetuksen kiinnityspisteet.
     
  4. Entä jos siihen laittaa samantyyppisen, kuin tuossa sun linkissä:

    [​IMG]
     
  5. LPV

    LPV 3rd gear

  6. Weijari

    Weijari Gearhead

    Sen verran huomiota, että noiden pulttien ja lenkkien työkuormat ovat yllättävän pieniä suhteessa murtolujuuteen.

    Kuinka kestävä tuollaisen lenkin pitää olla, pitääkö kestää auton paino työkuormana? (jolloin mukana on jo shockloadia)

    Tällöin esim tuo M16 voi olla vähän "hoikka"
     
  7. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Meitin duuniin on hommattu tollasia "sankasilmukkapultteja" mutta ei taida olla vielä yhtään käytössä. Parilla m16 nostolenkillä nostellaan jo aika painavia teräsmuotteja.
     
    Muokattu: 20.9.2021
  8. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

  9. Jos yksi mies tai nainen saa vedettyä autoa, niin ei sellasessa normaalitilanteessa ihan kamalan suurta voimaa siihen tarvita..

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!