Vieroitus oireita eli luopumisen tuskaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mietmi-3, 5.11.2021.

  1. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tuolla annetaan osiolla jo kirjoittelinkin että saa hakea tai menee paaliin 2kpl Neon "autoa" MUTTA tänään myin yhden Olds 307lohkon/alakerran.......... Pikkasen niinku outo olo kun yleensä kaikki mitä tontille tulee myös jää tontille :confused::confused: . Eikä toin lohkon hävitys ollut mikään "pakollinen" teko kun kaveri olis saanut osat mitä tarttee jenkeistäkin..... Taitaa vanhuus ja luopuminen alkaa pikku hiljaa :eek:o_O
     
    Rollercam tykkää tästä.
  2. Rihma

    Rihma 2nd gear Bannattu

    Kannattaa käydä lääkärissä, ehkä kallonkutistajalla. Joku lääkitys voisi auttaa?
     
    kad_boost tykkää tästä.
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Hyvä Rollercam (ja muut harrastajat)
    Tässä mun tapauksessa kun olin nuori leikittiin käpylehmillä ja puusta tehdyillä autoilla eikä ollut patterileluja vaan taskulamppu oli ainoa sähköllä toimiva esine minkä pikkupoika sai käteensä niin noi sähköllä toimivat leluautot ei todellakaan kiinnosta pätkääkään eikä mikään muukaan elektroniikalla pelaavat asiat. Tietysti me kaikki (ehkä) heräämme joskus tosiasiaan että ikää tulee ja pitää vähentää kalustoa kun ei vaan enää ole järkeä hamstrata lisää vaikka ruosteinen rauta rauhoittaa.
    Työkolleeka tossa valitteli että paikat jumii jonkun pelin jälkeen niin tuumasin että säkin vanhenet joka vuosi. Naureskeli että on 13v vanhempi kun vertaa noihin nuorempiin asentajiin.... En viittinyt mainita että minä oon reilu 40v vanhempi kuin nuoret mutta teen samat konttimiset töissä ilmat kitinöitä.
    Täytyy varmaan ens kesänä tehdä sellainen tallin inventointi ja OIKEESTI luopua osasta tekniikkaa jota on talliin siunaantunut "varaosiksi" sillä joku vois saada ihan toimivaa tavaraa harrasteautoonsa. Ompahan sitten joskus perikunnalla helpompi siivota nurkat.
    Noita mun pelastamia autoja kun kattelee syksyn tihkusateessa niin sääliksi käy kun ei niille ole kuin piha säilytys paikkoja :( . Pilallehan noi menee kun ovat TAAS säiden armoilla. Jotenkin vaan on kiintynyt liikaa että hävittäis...

    No joo tää nyt oli tälläänen avautuminen kun syksy pimeät painaa päälle. Ei kannata huolestua en oo masentunut enkä muutenkaan stressaantunut. Oon vaan hokannut että ikää tulee ja nuoremmat astuu harrastekentälle ;).
     
    Rollercam, SK-, TwistOla ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Mikko. Kaikki meistä joutuu joskus luopumaan, ennemmin tai myöhemmin. Se on vaikeaa, kaikkeen liittyy muistoja hankinnasta, parantelusta jotta ittee miellyttäs, niistä reissuista, joita nuotion ääressä muistellaan, persiilleen menneistä remonteista, parantelusta uudelleen jotta taas miellyttäis, läheisien kanssa tehdyistä matkoista, pähkähulluista ideoista, jotka osoittautuivat..pähkähulluiksi. Mutta se on elämää, kaikki tää, koitetaan ymmärtää...
    Aika aikaansa kutakin, sanoi kotieläin kun päätä leikattiin.

    Sori, että ei ole tullut soiteltua, toveri. Asia korjautuu.
     
    Rollercam, Zejk1 ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. impala67

    impala67 Double Gearhead

    Vanhuus tuo viisautta, ja tajua siihen ettei kuvittele kaikkia maailman projekteja saavansa kesässä valmiiksi. Tämä lienee merkki parantumisesta jenkkirautahömpötyksestä. Pian myyt kaiken ja otat lainaa sähkösuhistimiin. Että hyvä kun tiedostat asian...
    itse aina kun meinaan parantua tästä sairaudesta, viimeistään keväisin sorrun wanhoihin hulikaaniharrastuksen uomiin.
     
    Rollercam tykkää tästä.
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tiedä tosta viisaudesta ainakaan omalla kohdalla :confused: ehkä tänä vuonna on tapahtunut "vähän liikaa" .Parin kuukauden sairasloma potutti oikeen kunnolla kun ei pystynyt tehdä mitään. Itte kipiä ja emäntä heikos hapes nokkakolarin takia........ vastapuolen Vakuutusyhtiön pelleily (joka jatkuu vieläkin) kyrpii riittävästi ja oli siinä hengenlähtö turhan likillä. Just jouduttiin lopettamaan meidän Pörrö jne.... Joskus vaan tuntuu että olis vissiin paree siirtää tavarat niille jokka niitä tarttee MUTTA kun ne on mulle tärkeetä ja kun noi patteri vehkeet ei kiinnosta pätkääkään eikä niillä muutamalla jokka Suomeen tulee pelasteta maailmaa kun ei silläkään että ministereille ei saa syöttää lihaa eikä maitoa. Voi ristus mitä sontaa............ Ja vieläkin niin en oo sekoamassa potuttaa vaan...... Just äsken ilmeisesti sovin yhden tahon kanssa Natikan myynnistä :(:eek:o_O
     
    Rollercam tykkää tästä.
  7. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Itte lupasin keväällä kun vaimokulta oli hospotaarossa että jos vaan selviät ja haluat niin myyn dodgen ja omakotitalon sekä muutetaan ihan minne haluat. Nyt kun se reilun 8kk jälestä sitte palas eilisehtoolla kotijo ni ei se vielä ole ottanu asiaa esille. Vaan ei se ole kyllä vielä olekaan siinä samassa kunnossa missä lähti kotoa. Sitä mahdollista keskustelua ootellessa…..
     
    JYR, Artsi Bunker ja Rollercam tykkäävät tästä.
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tuohon lihansyöntiasiaan niin Helsingissä otettiin aimo askel kohti neuvostojärjestelmää. Kansalaiset kyllä pääsevät syömään lihaa mutta ainoastaan edustajiensa välityksellä, eli kaupunki edelleenkin tarjoaa lihaa tilaisuuksissaan mutta ainoastaan pyramiidin ylimmille portaille.
     
    Rollercam tykkää tästä.
  9. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ei se lihansyönti mua varsinkaan Vantaalaisena vituta. Malmin lentoaseman kohtalo mua sen sijaan vituttaa.
     
    JYR, Rollercam, esmi ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!