Gen 3 Hemi 5.7, 6.1, 6.2, 6.4 viritys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Fuselage, 27.9.2020.

  1. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mitä ne virtas ennen porttausta? Ja mis mitattu?
     
  2. three hundred

    three hundred Gearhead

    Tää jagge on kyl kiva vehje tonne katukapinoihin vaihteluksi! Ja rento meininki on äijillä…
     
    jknR tykkää tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yleensä pre-eagle kannet virtaa sen 240-260cfm, vähän riippuen kuka on mitannu yms.
    Mutta Eagle, 6.1 ja 6.4 virtaa paljon enemmän kuin portatut pre-eagle 5.7 kannet. Tosin 6.4 kannet ei mahdu 5.7 3.917" poraukseen.
     
  4. tyyp360

    tyyp360 3rd gear

    vakiona 270cmf. Pro Street
     
  5. blacklabel

    blacklabel 3rd gear

    Miten tuollainen 2005 vakio 5,7 hemi käyttäytyy, jos korvaa MDS -solenoidit sokeilla tulpilla, rupeaako käymään neljällä pytyllä? Nyt kone on siis vanhassa autossa kiinni, ja aftermarket ruisku, joten mitään ohjelmointia ei tarvitse tehdä.
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kyllä. Jos poistaa MDS solenoidit, on vaihdettava myös nostajat ja nokka ei MDS versioon.
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Turbo ja Eaton Dodge Magnumiin... :eek:
     
    studio57 ja White Elemant tykkäävät tästä.
  8. Sattuipa just tulemaan vastaan nätti vanhennus:

    [​IMG]
     
    LehtinenA, Zoidberg427, tyyp360 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Jorosen 'cudassa sama imari. Toi jakopäähässäkkä nois on aika karmee, tollee maalattuna hyvempi. Ite karsin yhestä kaikki tarpeettomat veke, pieneni suunnilleen puolella. Kuvakin ois motista, mut ku en osaa laittaa...
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Lähetä se kuva mulle vaik sähköpostiin niin voin laittaa kuvan tänne.
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    No ei ne 60-80 lukujenkaan mitään hienoja ole, jos on ilmastoinin kompuraa, ilmapumppua yms... :D
    Ja automallin etupää Hemeissä on vähän siistimmän näkönen kuin trukki versio.
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    [​IMG]
     
    68corvette, ZZ20, -71 MoPar ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. tyyp360

    tyyp360 3rd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    White Elemant, Esaa ja Fuselage tykkäävät tästä.
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Onko noihin jotain puolien siirto sarjaa että sais vielä nätimmäks tota venakopan seutua?
     
  15. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Internetin mukaan löytyy jakajakonversiokin. Isolohkotapaan edessä kallellaan.
     
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Niihin löytyy suojia, joiden alle ne jää. Joko muovisia tai sit hienoja billet alumiini yms.
    [​IMG]
     
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Siinä ois monelle cruisingissa yms pään raapimisen aihetta, että mikä hitto toi kone on... :D
    [​IMG]
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Vielä jos jaksaa patinoida jakopään tienoon valua samoin kuin kansien päiden, niin voi ihan hyvin istuttaa johonkin 50-luvun Desotoon earlyheminä.
     
  19. Voisiko sen siirtosarjan nimi olla tulpanjohto?

    [​IMG]
     
    JouniK tykkää tästä.
  20. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Aika paljon muutti kyllä tulpanjohdot tota hemiä!
     

Kerro tästä muillekin!