Autoilijoiden ja koko suomen alasajo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mietmi-3, 14.1.2021.

  1. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Kaikki ongelmat johtuukin vain fossiilisesta polttoaineesta

     
  2. Kun joku osoittaa mieltä pridejuttuja vastaan, niin polisiilta löytyy kyllä tarmoa. Ja kun Elokapina osoittaa mietä, niin kiire loppuu..

    Poliisitehtävä keskustakirjasto Oodissa: Pride-tapahtumasta poistettiin häiriköitä

    Poliisi ja järjestyksenvalvojat poistivat häiriköt kirjaston tiloista.

    HELSINGIN keskustakirjasto Oodissa oli perjantaina aamupäivällä poliisitehtävä. Kirjaston edustalle oli kerääntynyt ainakin kahdeksan poliisiautoa noin kello 11.30 aikaan. Parikymmentä minuuttia myöhemmin yksiköt poistuivat paikalta.


    [​IMG]
     
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Villi veikkaus että riittävän korkealla poliisijohdossa on gayloordien myyrä.
     
    kad_boost tykkää tästä.
  4. 0132

    0132 Gearhead

    Eikös Poliisi ole aika mittavasti ollut Elokapinaakin paimentamassa, kopittamassa ja kaasuttamassa?

    Itse näkisin melko positiivisena asiana sen, jos Poliisi on nopeasti paikalla, kun aikuiset miehet lähtevät lasten satutunnille möykkäämään. Oli sadun lukijana sitten kuka tahansa.

    Tuohon draq queenin satutuokion järkevyyteen en ota kantaa. Uskoisin kuitenkin, että nämä tapahtumaan käännytystyötä tekemään menneet tälläkin kertaa lähinnä sahasivat omaa oksaansa.
     
    Artsi Bunker, Isamu, Seevu ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Niinno, suvaitsevaisuus on hyvästä ellet sitten satu olemaan toista sitä ihan väärää mieltä asiasta. Sitten ei enää olekaan perustuslaillista mielipiteen vapautta vaan se on vihapuhetta ja se on myös yhteiskunnallisesti raskauttavaa päätellen poliisivoimien toiminnasta. Tästä voidaankin päätellä että kun hallitus ohjaa poliisivoimia ja sen politiikkaa niin on vaarallista olla eri mieltä hallituksen kanssa. Mielenosoituksia joko suojellaan tai hajoitetaan riippuen siitä tykkääkö hallitus asiasta vai ei.

    Itseä ärsyttää nämä nykyiset kiintiöt. Kaikessa pitää olla nykyään homokiintiöt tai maahanmuuttajakiintiöt. Ennen oli naiskiintiöt eli valittiin nainen riippumatta oliko hän tehtävään pätevin. Nykyään visailut, realityt etc. Aina joku transu tai muu seksuaalivähemmistöön kuuluva tai sitten maahanmuuttaja. Halutaan vaikuttaa ihmisten näkemykseen. Tätä myös iltapäivä ja muissa lehdissä. Joku nobody kertoo että oikeestaan on ollukin bi aina tai muuttunu kylmäveriseksi homoksi yhdessä yössä, kun ei ole päässykään lööppeihin vähään aikaan. Sama peli mainonnassa, syntyperäisiä Suomalaisia alkaa olla kohta vähemmän lehtienkin mainoksissa. Toisaalta mitään homoja vastaan ei itellä ole. On ollu työkavereina ja muutenkin ja ovat olleet aina ystävällisiä ja rauhallisia, toisin kuin minä.

    Mutta turkkilaiset ei osaa tehdä useampaa pizzaa oikein. Yks ehkä menee jos on suoraan listalta ilman muutoksia. Joka jesuksen kerta on väärin monitilaus vaikka selität moneen kertaan. Neon vissiin tyhmiä. Sevverran rasisti olen.
     
    AVRO, Arkkumies ja kad_boost tykkäävät tästä.
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Syntyperäisiä, valkoihoisia suomalaisia alkaa olla jo vähemmän teevee mainoksissa. Sinällään kapitalistin kannalta ymmärrettävää kun soppa elättää Jussufin ja N'mimbanvan suurperheineen. Aikaa ei kulu turhaan työssäkäymiseen vaan sen voi käyttää shoppailemiseen.
    Nordean mainos vituttaa oikeasti. Irtotissinen nainen hyppii hullun lailla ja esittää imitaatioita. Ja joku puoliniggeri yrittää arvailla mistä on kyse.
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Päädyin sattumalta yrittämään keskustan läpi aurinkoisena lauantaina. Satatuhatta sateenkaaren kannattajaa näyttivät pääosin aurinkoa karttaneilta eurooppalaisilta. Ainoat ahertajat olivat tummempipintaisia Woltin lähettejä, jotka arvaten kuskasivat identiteetti hukassa olijain kotioven taakse evästä, jottei kaloriat pääse vähiin. Taksit ja bussitkin näyttävät liikkuvan maahanhalunneiden käsien pyörityksellä.
     
    0132 tykkää tästä.
  8. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Tässäkin voi miettiä kumpi nyt on paikalla olleille lapsille järkyttävämpää ja aiheuttaa jonkinlaista mielipahaa tai traumoja.

    Hassusti pukeutunu tyyppi vahvoissa meikeissä lukemassa satuja vai lauma isän_maata puolustavia uuvatteja möykkäämäässä ja antamassa väkivallan uhkaa.
     
    Seevu ja 0132 tykkäävät tästä.
  9. Järkyttäävyydestä en tiedä, mutta voidaan kysyä myös, että onko drag queenin lukemat homosadut sitä veroeurojen parasta käyttöä.

    Koko jutussa haisee provosointi. Jos joku leppäkertuksi pukeutunut hetero olisi ollut lukemassa Prinsessa Ruususta, niin olisiko ollut siellä ollut yhtään mielenosoittajaa, poliisia, lehtimiestä jne.
     
  10. 0132

    0132 Gearhead

    Oon ihan samaa mieltä, että kyllä mielipiteenvapaus täytyisi säilyä vaikka kuinka olisit mitä mieltä tahansa. Siinä vaiheessa pitää tsekata lain pykälät, jos se mielipide johtaa konkreettiseen toimintaan. Ja se on konkreettista toimintaa jos lähdetään mesoamaan lasten satutunnille.

    Jos joku paikallinen Hitler Jugend varaa Oodista itselleen tilan muistellakseen Adolfin "sankaritekoja" niin miksei minusta tuokin pitäisi olla sallittua, kunhan tapahtuman sisältö noudattaa lakia, eikä asialistalla ole esim. uuden holokaustin suunnittelu. Samalla tavalla myös poliisin pitäisi puuttua jos joku vastajännäri sinne tulee häiriköimään.

    Mielipiteitä eri laidoilta saa ja pitää olla, koska muuten kaikki on yhtä vitun joojoota, eikä missään ole minkäänlaista debaattia. Mielipiteen varjolla ei kuitenkaan voi viedä toisen ihmisoikeuksia. Ei homon, lesbon, maahanmuuttajan, rasistin, fasistin, basistin tai elokapinistin.
     
    Kalja imuri, Dataviilaaja, kad_boost ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. JJ

    JJ Gearhead

    Tuo Oodin häirikköhän oli naiseksi pukeutunut mies, joka kävi kahdesti puhetta pitäneen papin kimppuun.

    Sen takia asiasta ei varmaan enempää otsikoita revittykkään.
     
  12. 0132

    0132 Gearhead

    Mielenkiintoinen näkemys, kun kaikki asiasta uutisoineet mediat kertovat, että poliisit kävivät ohjaamassa ulos Oodista toista kymmentä sinne sisään pyrkinyttä mielenosoittajaa. Ketään ei pidätetty eikä ilmeisesti epäillä rikoksista, joten ehkä tässä ei ihan hirveän suureen revittelyyn olekaan aihetta.
     
  13. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Mielenkiintoista. Mistä sinä tiedät mitä satuja siellä on luettu? Vai muuttuvatko esim grimmin tarinat tai nalle puh homosaduiksi kun drag queen lukee niitä?

    "haisee provosointi"
    Ryhmä ihmisiä viettämässä kulkuetta ja tapahtumaa omassa rauhassaan, omassa porukassaan varsin sivistyneesti, millä tavalla tämä nyt provosoi vaikka sinua tai ketään muuta kun koko asia ei liity sinuun tai koske muita millään tavalla?
     
  14. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Oodi ei ole kaikkein halpoin kirjasto autolla liikkujalle. Ei ole sitä edes huonojalkaiselle, koska bussit eivät vie ihan ovelle. Menkää autoilijoiden edunvalvojat lähiöiden kirjastoihin. Monessa muussa kirjastossa pääsette parkkiin ihan ovelle ja joskus vielä vailla maksua taikka yliaktiivista pysäköinnin valvontaa.

    Riippuu kirjastosta, kuinka paljon autoaiheista materiaalia hyllyssä on. Netistä etsimällä ja kirjastoon tilaamalla kaikki kirjaston hallussa oleva materiaali tulee ilman veloitusta mihin tahansa paikalliskirjastoon. Kätevää ja siinä saa samalla vastinetta verorahoilleen.

    Ja on siellä kirjastossa kaikkea muutakin 3D tulostimista kävelykeppeihin. Jälkimmäisiä saa ottaa lainaksi.
     
  15. "Tämän päiväisen sadun teemana oli itsensä hyväksyminen sellaisena kuin olet." Kerro sitten mulle onko toi Grimmin veljesten satu vai peräti Nalle Puhia.

    Yhtä lailla kansallissosialistinen lasten satuhetki olisi provo ja varmasti löytyisi silloinkin joku, joka provosoituisi siitä.

    Tällä kertaa taisi herneen nenukkiin ottaakin provon tekijä, mikäli tämän kaverin videota uskoo:

     
  16. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Mielenkiintoista edelleen.
    Voitko vaikka copy-pasteta minulle kohdan tuosta MTVn jutusta jossa puhutaan niistä mainitsemistasi "homosaduista"?
    Itse luin sen kahteen kertaan läpi ja mulle ainakin välittyi varsin yksiselitteinen kuva lukuhetken teemana olleen "itsensä hyväksyminen sellaisena kuin olet" mikä on mielestäni erittäin hyvä asia lasten satuhetkelle.
    Vai oletko eri mieltä?

    Edit: Monta mainintaa jutusta kyllä löytyi miten tietyt tahot olivat uhkailleet väkivallalla ja ties millä tapahtumaa ja sen pitäjää etukäteen. Ainakin minun maailmankuvassani koko touhussa on kristallinkirkkaat hyvis ja pahis.

    Varmasti monikin provosoituisi jos siellä kansallissosialistit pitäisivät jotain poliittista ralliaan tms, mutta itse näen aika isot nyanssierot lasten satuhetkellä ja aikuisten ihmisten poliittisella toiminnalla. Tosin jos siellä luettaisiin vaikka juuri grimmin tarinoita lapsille ilman poliittista pakotusta niin antaa palaa Frank! Takaisin alkuperäiseen aiheeseen:

    Jätit myös toisen kappaleeni kysymyksen täysin huomiotta, onko siihen sanottavaa?
     
    Muokattu: 3.7.2022
    Lowry tykkää tästä.
  17. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    …mikäli kaverin videota uskoo.

    Lasten kannalta satutunnin pelottavin kokemus lienee ollut se, että aikuiset alkoivat mellakan satutunnilla. Muutenhan tuo tuommoinen dragvarustettu on lähinnä on satuhahmo pienten mielessä. Aikuisten maailmasta lohkottuja aikuisten asioita ei pidä tuputtaa pienille, mutta jos lapsi alkaa kysellä ja aikuisella ei ole kuin vaikeneminen tai kukkia ja mehiläisiä tarinassaan, niin ei siitäkään hyvä aina seuraa.

    Ohiolainen 10 vuotias tyttö oli saanut kielteisen aborttipäätöksen aikuisten päätettyä muuttaa lait lapsen oikeuksia suojeleviksi. Syntymättömien lasten näköjään vaan siis. Oli tämän päivän mediassa tämä tapaus,
     
    0132 ja Isamu tykkäävät tästä.
  18. Joskus asiat on kirjoitettu rivien väliin. Luuletko, että nämä "itsensä hyväksyminen sellaisena kuin olet" on ideologiavapaita satuja. Minä en usko..

    Minä en nyt ole ihan varma, mikä se kysymys on. Oliko kysymys pridesta vai kirjastocasesta? Pride on ihan sama mulle, mutta tässä kirjastojutussa haisee provosointi. Ei sekään mua koske tai liikuta, mutta ymmärrän kyllä, että siitä tulee vastareaktio.

    Aihetta sivuten. Muutama päivä sitten Annamari Sipilä kirjoitteli, että aiempaa useampi brittiopiskelija olisi valmis rajoittamaan sananvapautta:

    Tuloksista voi päätellä, että sananvapaus on menettänyt itseisarvonsa. Monille opiskelijoille on nyt tärkeämpää se, että ketään ei loukata ja että kukaan ei pahoita mieltään.

    Tämä on mielenkiintoista kehitystä. Samalla käydään kulttuurisotia.
     
  19. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Aaaasia kunnossa, turha siis jatkaa koska et vastaa selkeisiin kysymyksiini ja luet rivien välistä.
     
  20. Sitä kutsutaan median lukutaidoksi.

    Siitä olen samaa mieltä, että tätä vääntämistä on turha jatkaa enempää.
     
    Artsi Bunker tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!