Chrysler onko ihan p..... ostos

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripatti, 8.8.2022.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Aijaa? Noh... Sit se kuoli vanhuuteen. En ollut itse korjaamassa, niin oletin, että olis ollut siellä koneen etupäässä ja jäänyt jäähynesteen alle.

    Enivei, kiitos avusta!
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Pikkasen tietysti auttais kun osaisin yhdistää, kenen autosta tai ainakin mistä autosta ja tekniikasta kyse :odeek:
     
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Siitä on jo aikaa, neljä autoa ja kolme työpaikkaa sitten. Joskus silloin, kun sodista ja taudeista ei ollut tietoakaan ja ihmiset vielä kätteli tai soitteli puhelimella...

    Pointti on, että syslerin kanssa kannattanee olla joko itse kiinnostunut aiheesta tai katsoa joku Jamantin tapainen merkkiin perehtynyt luottomekatsu.
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ilmeisesti kuitenkin monta sun työpaikkaa sitten, koska mulla tulee just täyteen 29.5 vuotta samassa työpaikassa :rotfl: . Vitsi kun pääsis siihen aikaan takas, jolloin ei sodittu, eikä ollu tauteja ja ihmiset soitti asiansa ja käteltiin... Koskahan oon kätelly viimeks ennen viime perjantaita, jolloin näin ex-vuokraisännän ekaa kertaa kahteen/kolmeen vuoteen ja käteltiin :odcool: ...
     
    leivonharri tykkää tästä.
  5. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Sen verran pitää hämmentää aihetta että halvallahan noita saa, aliarvostus huipussaan. Meillä niitä muutama ollut kun juuri halpuus houkuttaa. Kokemuksia: Neon manuaalilla, ihan auto kuten muutkin. Neon automaatilla ,toimii, laiska ja toisesta porsi ajonesto. Dodge Stratus, kaksilitrainen ja automaatti, laiska ja janoinen, ruostevikaa, joutui hitsailemaan. Sebring 2,7 automaatti, ihan mukava kampe ajoltaan, pehmeyttä helmoissa ja takakaarissa.
    Nykyiset : Pt Cruiser, kivan näköinen, laiska ja gaso maistuu, kaikenlaista palikkaa joka leimalle menee, mukava ajella jos olisi pirteämpi, esikuvat varmasti olleet vikkelämpiä. Avo-Stratus, autona ollut ok peli, hyvinpidetty aikaisemmin ja suht vähän ajettu, kaksilitrainen niin laiska (totuttu jo) mutta ei kai avo tarvi niin liikkuakkaan. 300M, nyt jo tehoa enempi, ei ole isompia murheita ollut muuta kuin takaakselin tukivarsi ruostui puhki ja ei saa mistään uutta, ei edes marmorilta, joutui tekemään itse, mukava kurvailla ja lämmin. Varaosa auton sain kaverilta . Voyager, tilava bensakrematorio, tosin maantiellä kulutus siedettävän pieni.
    Sitä olen ihmetellyt kun esim. nuo 300M mallit amerikassa kalliimpia kuin suomessa ???
    Osat olleet halpoja jos viitsii tilailla ja odotella ympäri maailmaa.
    Itselleni kyllä olen luvannut että kun sopivan halpa 300C diesel-farkku tulee vastaan niin kättä taskuun vaan ja muutos pakettiautoksi.
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tukivarren korin puoleinen kiinnike, jos oikein muistan....
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Muistakaa, jos haukutte LX-korisia Mopareita, oikeastaan haukutte Mersuja :D
    Ite luulin, et VW/Audi osat on halpoja, mutta kun Magnumiin koko etuvetari nivelineen oli 37€.. niin ei voi haukkua kalliiksi.
     
  8. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Bongasin tänään ketjun teemaan sopivan ilmiön. Chrysler oli varmaan sen verran hyvä ostos että piti suositella myös työkavereille? Kuva julkiselta parkkialueelta, ei Chrysler meetistä.:p Chrysler Voyager, Chrysler Neon ja Chrysler Stratus.
    [​IMG]
     
  9. Bukero

    Bukero Gearhead

    ihan hyvä idea mutta 300c:tä ei saa pakettiautoksi...on tyypitetty liftbackiksi.
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Olis 97 avo-sepon/stratuksen servicemanuska ylimääräsenä....
     
  11. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    mitähän moinen yleis-sivistävä merkkiteos kustantaisi ?
     
  12. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Niin mäkin luulin, mutta olin väärässä.

    https://www.nettiauto.com/chrysler/300c/12981274

    Tämä on jo toinen pakuksi rekattu jonka olen nähnyt myynnissä. Jossain laveuksilla tuo varmaan onnistuu.
     
    Kustom STW ja Bukero tykkäävät tästä.
  13. Bukero

    Bukero Gearhead

    tämäpä onkin mielenkiintoinen uutinen;)
     

Kerro tästä muillekin!