Koko harrastuksen tulevaisuus...huono?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Cocco Bill, 15.12.2018.

  1. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Ei jaksa enää huvin vuoksi ajella kun saa työn puolesta sitäkin herkkua riittävästi.Varsinaista harraste autoa mulla ei ole enää ollenkaan,STS -05 on käyttöautona,sitäkin saa jo tosin välillä harrastaa.Oikein kun tekee mieli pistää elämä risaseksi saatan avattaren laitteella käydä pikku lenkin heittämässä.Kohta 60 mittarissa ja kroppa paskana niin sekin jo vähentää osaltaan vähän kaikkea tekemistä ja suunnaton laiskuus kaiken lisäksi,taidan siirtyä kokonaan netti harrastajaksi.
     
    MadMike tykkää tästä.
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Jäi sanomatta, että mun ei ole pakko ajaa oikein minnekään. Etätyöt ja kauppaan 100metriä.
     
  3. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    80/90-lukujen vaihteessa täällä pyöri silloin jotain 5-6-kymppinen patu avojenkillä aina samoja reittejä pillurallittelevan nuorison kanssa. Kyllä sitä moni vähän vinosti katseli ja juttuja liikkui - tiedä sitten todenperäisyydestä. Toisaalta siinä oli hienoltakin vaikuttavat puolensa, kun siihen aikaan muut sen ikäiset lähinnä vietti iltansa Kauniita ja Rohkeita katsellen.

    Oli ne hienoa aikoja muutenkin. Turpasauna snagarijonossa oli enemmän sääntö kuin poikkeus, ja kerrankin kylälle eksyneiltä naapurikaupunkilaiselta nuorisoporukalta paikalliset hakkasi auton tuhannen paskaksi. Tänne ei tartte tulla meidän muijia vikittelemään, perkele.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Mä olen huolella yli 60 ja moni asia on jo lakannut kiinnostamasta vähän tai ihan kokonaan, mut vielä mä osuuteni bensan hävityksestä jaksan hoitaa. Chen moottoripyöräpäiväkirjan innoittamana ajeltiin rouvan kanssa kaksi päällä jo keskinkertaisesti patinoituneen ja ei niin reissupyöräksi luodun motskarin kera, manner halki ja takaisin. Melkein koko lomakuukausi oltiin reissussa. Oli harvinaisen kuiva loma kahdessakin mielessä. Sade kasteli vain kerran ja …

    Piristykää!
     
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Reissaaminen kyllä maistuu.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  7. litres

    litres Gearhead

    Joo juu, nyt ei liiku mikään myynnilisesti...homma jumissa , tuttu autojobbari
    parku samaa asiaa, ns hieman alle 10000 japsi/euro vekottimet likkuu jollain
    tapaa.
     
  8. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Kattoo ihan tavan käytettyjen pyyntejä, ei ihme ettei kalusto liiku. Tavis kansan karvalakki nipponit, joiden ikä on suunnilleen kymmenen vuotta, jos on joku tolkullinen kilometrimäärä, hinnat pyörii 6k€ ylöspäin. Sama pikkuautoissa. Muutaman vuoden vanhat autot on melkein uusien hintaisia. Joten oli oikeasti koomista, kun vuoden vanhan pikkuauton sai samaan rahaan kuin useamman vuoden vanhan vastaavan, tosin huomattavan paljon vähemmän ajettuna.
     

Kerro tästä muillekin!