Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Varaosaohjelman mukaan helmamuoveihin tulee vain RIVET, muovinen vetoniitti, ihan päihin, muuta ei kuvissa näy, mulla on niitä 9 kpl hyllyssä...
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. z 900

    z 900 Gearhead

    Olisko myynnissä? Montako menee yhteensä?
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Onhan ne myytävänä, Jeeppi-korjaamoa Espoossa pyöritän, siksi mulla on Chryslerin varaosaohjelma tuossa päällä, josta näen osat...

    Näillä tiedoilla koko autoon samannumeroisia tais mennä 8 tai 9 kpl, montako siihen helmaan menee, niin en osaa sanoa, ehkä kaksi per puoli, nää varaosakuvat on ihan paskoja, voisin kertoa monta hauskaa tarinaa siitä (ja olen kertonutkin)... Anna rekkari, niin näen siihen autoon kuuluvat osat oikein...
     
  4. sirkus

    sirkus Gearhead

    Tarkotatko niitä yläreunan kiinnikeitä? Ne löytyy tällä moparin numerolla

    1BA41CD1AA
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jos noin on, niin niitä mulla ei oo, mutta tukkurilla on kolme olemassa...

    Noita ei oo mainittu kuvassa olenkaan, ne on näköjään tekstissä minuksella merkitty (eli ei kuvassa, pitää tietää :odwink:), ja samoja on eri versioina (ne on nimeltään siis CLIP, CLADDING REPAIR) 6 erilaista numeroa, eli eri tuotetta samaan kohtaan...
     
  6. HM

    HM Gearhead

    Mites sitten tuollainen 6.1 verrattuna 5.7?
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tarkoitatko eroa koneessa vai SRT vs R/T ja 300C mallit. 6.1 on paremmin virtaavat kannet, nokka huomattavasti rajumpi ja paremmat pakosarjat. 6.1 ei ole MDS. 6.1 imusarja on ala- ja keskikierroksilla huonompi kuin 5.7, sit yläkierroksilla saa muutaman hassun HP enemmän.
    6.1 Nokka
    Adv. Duration @ 0.006" (Intake/Exhaust) 283 / 286
    Duration @ 0.050" (Intake/Exhaust) 221 / 225
    Valve Lift (Intake/Exhaust) 0.571" / 0.551"
    Kun pre-eagle 5.7
    Advertised Duration (Intake/Exhaust) 260 / 268
    Valve Lift (Intake/Exhaust) .0472" / .0460"

    SRT autona sisältää sit paremman sisustuksen, penkit, Brembon jarrut, vakaajat ja ulkonäöllisiä muutoksia.
     
  8. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Kiitoksia vastauksista! Jos joku aikeissa luopua hyvästä HEMI farmarista niin saa tarjota.
     
  9. camaro 70

    camaro 70 Gearhead

    ois ylimääräisenä SRT farkku siisti ja ruosteeton.ajettu n.178 tkm
     
  10. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    1BA41WS1AA
    USPartsilla 6 kpl hyllyssä
     
  11. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Seuraavan vian kimppuun. Vilkut toimii aina hetken normaalinopeudella kun ekan kerran auton käynnistyksen jälkeen vilkuttaa mutta muuttuu hetken päästä nopeaksi niinkuin poltin ois palanut. Polttimot on ehjät. Ideoita? Välijäähdytin oli mustassa töhnässä kuskin päästä joten jonkunlaista vuotoa ollut. Kannattaa varmaan vaihtaa samalla vakiota parempi?
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Helpoimmat vaihtoehdot on viiksi tai sit Clock spring... sen jälkeen onkin mystistä...
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kellojousi tuskin vaikuttaa vilkkujen taajuuteen, joko viiksi tai jos siellä on vetokoukulle joku lisämoduli saksan tyyliin, jos se moduli häröilee...
     
  14. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Koukku autossa ainakin on. Jännä toi vian säännöllisyys. Se vilkkuu eka vilkutuksella hetken normaalisti molempiin suuntiin. Jatko vilkutukset on alusta asti nopeita. Täytyypäs kokeilla hätävilkkuja
     
  15. C '70

    C '70 3rd gear

    Moi
    Aattelin tänne laittaa tietoa jos jollukulla samaa ongelmaa ku mulla oli ja sain sen laitettua kuntoon. Auto on 300c 2008 crd
    Rupes olee vähä huono käynnistyy ja vikakoodeja herjas
    P0069 + P2237 + P0670 moottorin vikavaloo ei tullu ollenkaan. Pähkäilin hieman että onko hehkut paskana vaikka ne puol vuotta sitten vaihdoin. Ostin uuden hehkureleen ja jokainen koodi hävis, auto lähtee hienosti käyntiin eikä pölläytä enää valkosta savuakaan.
     
    Fuselage, Bukero ja isalmela tykkäävät tästä.
  16. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Mulla on kelien viilettyä eka startti pidentyny ja pölläyttää miehekkään savupilven. Pitäs tutkia kummassa vika.
     
  17. C '70

    C '70 3rd gear

    Kato sieltä auton piilonäytöstä herjaako hehkutulppia (pidät ratin vasemmanpuolen ja oikeanpuolen nappeja samaan aikaan pohjassa jonkun aikaa saat sen esille, olikohan nuotinkuva ja sitten se valikkonäppäin). Jos siellä näkyy hehkun herja ja mittauksella kuitenkin hehkut on ok niin voisin veikata tuota relettä. Suomesta kyselin relettä 260€ autodocista tilasin 141€ ja rahti päälle.
     
    Ftw- tykkää tästä.
  18. OK

    OK Gearhead

    Uutta oiretta pökkää...Nopeusmittari pomppaa ylös, radiosta katoaa ääni ja peruutustutkan palkit syttyy. Ei koskaan kylmänä lähtiessä. Pompottelee noin joitain kertoja joskus jopa airpack valo syttyy myös. Ei auttanu sulakkeiden roplaaminen
     
  19. Cad62

    Cad62 1st gear

     
    OK tykkää tästä.
  20. OK

    OK Gearhead

    Hyvä juttu Onko se lodju ihan siinä lokarin ja valoumpion välissä?
     

Kerro tästä muillekin!