Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  2. 70 Mopar

    70 Mopar 1st gear

    Onko tietoa alkuperäisistä 2-Dr Ht Cpe suomiautoista kyseiseltä aikaväliltä?
     
  3. hla

    hla Gearhead

    On ainakin yks kullanvärinen 300 2dHT rek. AJA-?? Esitelty V8:ssa n . 15v sitten
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja Tampereella Pirkkahallilla vilahti Hot rod shown aikoihin yks valkonen '70 hurst, jos en aivan väärin nähny. Oli sen verran orkkiskuosissa, ettei ainakaan ollu mikään kv-auto.
     
  5. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Eikös tuo valkoinen ole FMA:n sivuilla esittelyssä. Ja se kullanvarinen kv on Iisalmessa nykyään. Tai oli ainakin kuukausi sitten.
     
  6. Erppa

    Erppa Gearhead

    Lähinurkilla on -70 monaco 2dht.Taitaapi olla ainut kaksi ovinen,sitten oli yksi farmi ja loput seittemän maahan tullutta monacoa olivatten 4-ovisia...
     
  7. 70 Mopar

    70 Mopar 1st gear

    Vau! Toivottavasti tulis Forssaan.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eiks Tollanen '70 2 D ht ollut aikanaan terveellä moottorilla ja sioilla renkailla varustettuna? Tumenko se oli? Viime viikonloppuna tuli bongattua saman vuotinen hieno farmari Tuusulassa, valkonen.
     
  9. Erppa

    Erppa Gearhead

    Sen voin sanoa , että tuskin forssaan tulee.

    Tumellahan se on,en varmaks sano onko nyt 440:llä , mutta on siellä kaikki isolohko vaihtoehdot ollu hemiä myöten pellin alla.
    Onkohan se farmari justiinsa se Fazerin entinen rassi?

    Itellä on neliovinen moinen,osuuspankin vanha.Orimattilassa pyörii yksi neliovinen mikä tosin otteeltaan -71 , mutta todennäköisesti otettu myöhässä käyttöön. Olen koittanu muutenkin selvitellä missä loput nelioviset on ja ja yksi seittemästä autosta on "kateissa".
     
  10. Polara-73

    Polara-73 Gearhead


    73 Polara custom coupe löytyy täältä.
     
  11. blacko

    blacko 3rd gear

    Asialliset sivut. Tosin vois olla noista avoista vähän enemmän tietoa (Polara)...
     
  12. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Talven mittaan tulossa Polara 2d ht -71 californiasta.
     
  13. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Mulla -73 Newport 2DHT 440 moottorilla. Tuli kuukaus sitten jenkkilästä on nyt katsastettu ja odottaa autoveropäätöstä. Tänään viimeksi ajelin. Otin kolmen kuukauden ajoluvan tullilta. Sitten toinenkin tulossa jenkeistä, kaverille samaan talliin -72 Newport Custom 2DHT nelisatasella. Lahdessa on myös jenkeistä viime kesänä uitettu -73 New Yorker 2DHT
     
  14. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Minulla 69 Imperial Le Baron 4D HT 440:llä. Ostin sen Kouvolasta 6 vuotta sitten.
     
  15. jukka.2

    jukka.2 Gearhead

    onks.

    onks tää se hermusen tugen laulu / elvistely pirssi , jonka se joutu myymään ex. tyttöystävän painostuksesta puoli ilmaseksi . :( siis se imperial -69
     
  16. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    En muista mikä lie oli myyjän nimi. Autojen hinnat olivat kieltämättä alhaiset 90-luvun loppulla, osittain lamasta johtuen. Eipä tuo myyjä silloin valitellut kun käteisellä maksettiin.
     
  17. jukka.2

    jukka.2 Gearhead

    joo

    Ei valitellut , nyt on nainen vaihtunut ja mieli muutunut :p
     
  18. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Kysessä on varmaan sama auto. Käsitääkseni Suomessa on kaksi 69 Imperialia. Yllätys molemmat kai alun perin samanvärisiä. Yksi on aikoinaan Mobilistissa esitelty 4D HT Crown ja tuo meikäläisellä oleva Le Baron. Oikaiskaa jos olen väärässä.
    Autohan oli/on hyvä projekti: tekniikka hyvä ja kori ruosteeton. Mutta sisusta oli rikki, maali huono ja kori kolommoinen. Nyt sisusta on tehty. Olen hommannut Ruotsista ovet, puskurit, etulokasuojat, uuden vinyylikaton, takapaksin kansia jopa 2 kappaletta ja jotain muita osia mm takavalot jne. Kaiki tulivat samassa kaupassa.. Jotka odottavat aikaa, että tarvittavat osat vaihdettaisin jotta päästäisiin maalaamaan kori. Osa noista osista on ylimääräisiä että jos jollakin on tarvetta 69 Imperialin osille, niin yhteyttä. Muuten noista 69 Ilmareista pohjoismaissa Ruotsissa olen nähnyt Valkoisen ja Kuparin värisen ja Tanskan kilvissä yhden Hopean.
    Minä kun jouduin ulkoruokintaan, meinasin myydä kaikki romut pois. Mutta onneksi järkiinyin ja projekti osasto on kasvanut tämän jälkeen nelinkertaiseksi.
     
  19. pontikka

    pontikka 3rd gear

    mopar

    montako-70 polaraa lie tullu alkujaan suomeen,noin niku virallisesti löytyykö tietoa autojen vaiheista...yhen -702d ht näin joskus 90luvulla forssassa tais olla metallinhohto punainen...
     
  20. kickdown

    kickdown Gearhead

    Itellä oli muutaman vuoden musta -70 Polara 4d. Kutakuinkin orkkis peli, Salossa alunperin vaikuttanut ja nyt n. 15 vuotta Lahdessa ollu. Ei oo tota vuosimallia tullu vastaa muuta kun kuvissa.
     

Kerro tästä muillekin!