Tää onkin mielenkiintoinen lähestymistapa. Mulla oletus oli että tosiaan ajoasennossa tukivarret on suorassa ja se korkeus säädetään jousilla...
Ne tarvii paljon vertaistukea..
Onkos tälle Duettbakerille tapahtunut mitään?:odeek:
Ei ole eroja ovissa tai lukoissa.. Alkuperäiset lukkorojutkin toimii sähköillä tai ilman niitä. Ilman keskuslukkoa alunperin olleissa ovissa ei...
Just tätä meinasin. "pieni humppi": [IMG] Tuon kun väänsi käsin ulkotiloissa ysärin alussa Valiantin lattiaan, niin tuntui ettei ollut pikku...
Muutoksia kardaanitunneliin ei tarvitse tehdä, jos on alkuperäinen lattiashifterillä ollut koppa. Muuten vaatii kuskinpuolen kardaanitunnelista...
On noissa yleensä jonkinlainen palautusjousikin, mutta tuntuu toimivan kunnossa ollessaan ilmankin. Tehostimen venttiilissä sulla on nyt jotain...
Vähän on ehkä ollut haasteellista arvioida tuon alkuperäinen korkeus..:D
Eli kardaanin kulmatkin oli pielessä?
Jep! Mitä pitempi, sen parempi!:odcool: Tietty, jos on poikittainen liike simpukalta raidetangolle, niin sitten panhard ehdottomasti samaan...
Ei se vastaan hangoittele, jos on järkevästi laitettu jouston suhteen. Eli ajotilanteessa vaakasuorassa.. Tietty jossain Jeepin etuakselilla, kun...
Tuo asteen verran Casteria kuulostaa vähältä..o_O Nykykalustossa 2-3 astetta casteria on minimi ja 6 astetta ei mikään erikoisen iso arvo....
Nokka tuli reilun kolmen vkon päästä tilauksesta ja ihan asialliselta näyttää. Kun joudan/saan rahaa kasaan tarpeeksi niin pääsee laittamaan...
Himot alko hyrräämään..:rotfl: Hyvältä näytti Kustom Duettikin toisessa nurkassa..:odcool:
Paikanpäällä nähtynä sai kyllä syljenerityksen lisääntymään.:cool::D
Erota käyttäjänimet pilkulla.