Alkuperäisessä siirtopumpussa ei sihtiä ole mutta noissa paremmissa? kuten walbro frb 13 mullakin ja siinä ainakin on sihti kuten myös frc-8:ssa...
Pitäis tulla jos pumppu pörisee ja kuuluukin hetken pöristä kun kone sammuu. Tuleeko sieltä vedenpoistohanasta mitään? Varmaankin suodatin jäässä...
Vaijeriko siellä yrittää jäätyä vai mikä kun ei aamuisin meinaa mennä vaihteet päälle, saako jostain voideltua? Ja 4L80E kyseessä.
Tietääkö joku momenttia sille peltilätkälle 6bt koneen vasemmassa kyljessä ja mitkä tiivisteet kuuluu ruuvien alle? jos nyt koittais ensin...
Olisko 95 vuosimallin pikapeissa sama jakoaski 4l80e:ssä ja 4l60e:ssä ja jos ei niin sopiiko kuitenkin 4l60e jakoaski 4l80:n jatkoksi?
Mikäs tuon tekee ettei kuskin kohdalta lämppäri oikein puhalla tuulilasiin? Apukuskin kohdalla on huomattavasti paremmin puhallusta..
Ehkä seuraavaan katsastukseen laitetaan kaikki uutta, tähän meni yksi halkaistu prikka.
Kai se siihen kuoreen on ollut puristettu, liekö sitten pudonnut rummun sisälle. Vois vielä koittaa magneetilla kaivaa....
Se olikin tuosta käsijarruvaijerin päästä se kilpeen tuleva putkenpätkä kateissa ja vaijerin kuori painunut kilven reiästä sisään joka ainakin...
Tuossa pitää napakin irrottaa
Sekin, eikä se muuta tarvittisi kuin säätöä kun ei noilla osilla hirveästi ole ajettu mutta säätö vaan ei oo pelannu
No eihän niitä mihinkään saanu ruuvarilla liikkumaan, meneeköhän kilpi vtuiksi jos poraan siihen isomman reiän josta ehkä pihdeillä sais ruuvattua...
Menikös K2500 95 jarrukenkien säätö niin että ruuvimeisselin kahvaa alaspäin kampeamalla kiristyy kumpikin puoli?
Olis varmaan rokiltakin jo tullu aiemmin mitä tuo matkahuollon touhu on nykyään, yli viikon hämeenlinnasta eikä vielä puolivälissäkään:odrealmad:
Syöttöpumppu ehkä väljä, kokeile jäähdyttää sitä ja starttaa sitten. Onko boksi nyt viileämmässä paikassa?
Erota käyttäjänimet pilkulla.