4l80e ilman sähköjä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja c3500, 7.11.2019.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mahtaako tässä vanhassa tsydeemissä loota tehdä mitään tolla koneessa olevalla kierrosanturilla? Rikkinäinen TPS kyllä sotkee koko toosan.
     
  2. c3500

    c3500 1st gear

    Moottorin kierrosanturi mitattu

    [​IMG]

    Miksihän tuo vikakoodinluku ei onnistu hyppyjohdolla?
    [​IMG]
     
    Muokattu: 29.12.2019
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kattoo käydessä mitä se antaa ulos, yleisömittari vaihtovirralle.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä se tarvitaan jo seiskasatasessa turbiinilukolle, joten eiköhän tämä uudempikin käytä myös sitä.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu sen takia ihmettelin kun en tiedä, eikä heti tule mieleen että mihin se sitä tarvii. Ellei sitten vain turbiinin luiston "mittaamiseen" kun lootassa on jo sisääntulevan jenkan anturi.
     
  6. c3500

    c3500 1st gear

    Vaihdoin vanhan ohjausboksin paikalleen ja kas kummaa, nyt löytyy ykkönen pakin ja kakkosen lisäksi:)?!?! Vikavalokin sammui ja vikakoodin luku onnistui hyppyjohdolla, antoi koodin 87. Jossain vielä hämminkiä kun 3 ja 4 puuttuu.
     
    Muokattu: 15.1.2020
  7. c3500

    c3500 1st gear

    Nyt löytyi vika. Painetunnistimen vaihdoin niin heräsi henkiin:):)
     

Kerro tästä muillekin!