5.0 street musse projekti.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja maverick, 28.12.2010.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Kiitos vinkeistä, lueskelin jo osan tosta yellowbulletin keskustelusta. Samalla vaivalla vois tosiaan rakentaa ton alatukivarren kiinnityksen säädettäväksi, lisää säätö mahdollisuuksia,
    Kivaa...
    Mites sun oma fox projekti etenee?
    Sain eilen kuvia meidän vanhan maverickin nykyiseltä omistajalta, maveen tullut mustang 2 etupäätä yms, näytti helvetin hyvältä.
     
  2. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Kumpi?

    Ei vaan, musti on ainakin VIELÄ ajokunnossa :odroll:

    Fairmontti on nyt kolmatta talvea työn alla :-? joten se välillä etenee ja välillä ei... valmistumisaikataulua ei uskalla edes ajatella. Sinne tulee edelleen takapenkki ja levensin koteloitakin vaan sen verran että 275/60:t mahtuu silmää miellyttävällä ajotasolla, että ei siitä mitään voittaja-autoa olla leipomassa (vaikka mieli tekiskin) :wink:
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyllhän sä nyt tiedät, ettei kannata tehä mitään muuta ku niit asioita mitä mieli tekis. Ainoo tietty, et ku ei millään kerkii kaikkii...
     
  4. superbird

    superbird Gearhead

    Tassa kuvassa on Maverick/Musse team:in kauden 2011 virallinen kisapaahine! Koko porukalle on seuraavan tavaralahetyksen mukana tulossa tallaiset. Jos nama ei kelpaa tuon kevaalla viela paremmat! http://kuvablogi.com/nayta/2899259/
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kätevää...., ja ympäristötietoista; tiimillä on henkilökohtaiset kuivakäymälät! :rotfl:
     
  6. maverick

    maverick Gearhead

    kiitoksia, on kaunis mopar potta! Noihin on kiva heittää ripulipaskat motoparkin metsissä
    Keväällä, muuhun käyttöön noista ei valitettavasti ole...
     
  7. maverick

    maverick Gearhead

    Fairmontti projekti kuulostaa hyvältä, vaikka kone vissiin väärän merkkinen? LS motit kyllä kelpais mullekin..
    Bradentonis muutaman kerran tullu vastaantosi magee kermanvärinen fairmontti, menee muistaakseni 8s puolelle prochargerilla modulator motilla. Sama auto tullu musse lehdissäkin vastaan, saattaa olla kuva mun blogis.
    laitatko coiloverit taakse ja minkälaista tukivartta?
     
  8. Cruising bitch

    Cruising bitch 1st gear

    "Meille on rakenteilla foxi musse katukilpuriksi, linkistä löytyy jotain
    projekti kuvaa jos kiinnostaa..."
    http://kuvablogi.com/blog/8842/24/
    - - -
    Voi Juho, sul on kyl kuvien perusteel tosi kuuma kaara, ihana 90-luvun alun Mussukka! Siin täytyy olla heppoja ainakii yli 500, eiks nii? Onhan siin? Ootsä tuunannu moottorii paljonki? Ai niin, tuunaamisest tuli mieleen DUUNAAMINEN! Haluaistsä duunata mua?
     
  9. maverick

    maverick Gearhead

    Älkää lähettäkö tälläsiä asiattomia viestejä tähän topicciin, mä oon nykyään naimisissa eli
    En voi duunata sua cruising bitch. Onks letukka/mopar harrastajilla samoja ongelmia näistä liian innokkaista "faneista", vai onks nää foorti miesten ongelmia?
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyl toi pääasiassa on foortimiesten ongelma. Ainakin moparhemmot tietysti auttaa kaikkia tarvitsijoita, ei mitään ongelmaa ...
     
  11. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Mun autohan on CHEVY Fairmont, eikä mulla oo mitään horny bitches- tai foxylady-ongelmia! :rotfl:
     
  12. gremlin

    gremlin Gearhead

    Herra siunaa, :eek: tommosella yhdistelmalla on kylla varma etta joutuu duunaamaan itteensa, ei oo huolta etta ketaan ahdistelis, tai edes tarjoutuis auttamaan.
    Ei edes Mopar miehet, vaikka noissa hommissa yleensa avuliaita ovatkin :lol:
     
  13. valiant65

    valiant65 Gearhead

    OMA APU PARAS APU :eek: :rotfl:
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  15. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Älä Juho innostu fanituksesta!
    Saattaa Cruising bitch olla äkkiä "ladyman" kovempi stondis
    ku sulla!
     
  16. Cruising bitch

    Cruising bitch 1st gear

    Sä oot sika!

    Kuin sä voit sanoo jotain noin törkeetä?!? Ootsä homo? Onneks mulla ei klitti vipata kellekään vanhoille Chevy-äijille, mut Fordit on tosi hottii kamaa. Ja Fordi-kuskit.



    ':pinup:'
     
  17. maverick

    maverick Gearhead

    Toi kuulostaa mielenkiintoselta, olis kiva mennä kattoo livenä miten musse menee esim.soralla kovaa. Ainakin toi mun talvi foxi on kiva peli pyöritellä näin talvella jopa alitehosella 5.0 motilla.
    Meidän projektii etenee pikkuhiljaa, alakerta on nyt Eskolla Vantaan moottorikoneistamossa koneistuksessa ja on kuun vaihteessa valmis. Kateltiin noita
    männäntappeja ovat kyllä rajut, ei mee kovin iso reikä tapista läpi. Männät on muuten samanlaisella pinnalla kun Anitan top fuelissa, eli pitäis kestää meillä...
    Lähipäivinä pitäis kontti tulla missä alustaosaa,ahdin,pakosarjaa yms. Sais sitten enemmänki tota projektii eteenpäin. Tarkotus oli eka ajaa c4 laatikolla mikä jäi maverickista, mut nyt näyttäis että vaihtuu glideen.
    Keskustelun taso on pysynyt tässä topicissa hyvin asiallisena,kiitos siitä.
     
  18. 440

    440 Gearhead

    8) Miten voi Moparmiäs sekaantua Fordin Tekeleisiin :soosoo: Ainakin sun käyttiksen rekkaria katsellen kuvassa niin ajelet ainakin autolla :eek:
     
  19. superbird

    superbird Gearhead

    Sita on tullut ihmeteltya monesti! Onneksi voi kayda ajelemassa Moparilla kun fjortin osat alkaa heikottamaan.
     
  20. maverick

    maverick Gearhead

Kerro tästä muillekin!