Aikakone, Chrysler 300 4d ht -66

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja HendriXXX, 12.6.2017.

  1. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Vilkasin sytytystulppia ja ei ne nyt kovin pahan näköiset olleet. No vaihdan ne kuitenkin talven aikana.

    Paikallaan olevat tulpat oli Championin RJ14YC, mut odotin sieltä löytäväni paria pykälää kylmemmät RJ12YC:t. Eipä silti, ompa nuo tuolla toiminut noilla kuumemmillakin ihan ok.
    Taidan laittaa kuitenkin nuo kylmemmät tilaukseen ja kokeilla ens kesänä niillä miten se pelaa.

    Sitä moottorin pientä hökimistä tuossa mietin että jos käyttäis sen kaasarin muttereina ja putsailis sen ja korjaussarjan kera sitten kasaan.
    No kattoo nyt miten muilta rojekteilta liikenee valuuttaa tuohon..
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Mulla noi RJ12YC:t kastu 413 vakiokoneella vaikka oli ruisku kiinni. Vaihdoin RJ14 tilalle eikä ongelmia.
     
  3. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Ahaa, oiskohan ollu sitten vastaavia ongelmia tuon kans ja siksi siellä nuo kuumemmat onkin. Kyllähän se kuumempi pitää tietty tulpan paremmin puhtaana, rajana toki ettei mene detonoinnin puolelle tai sula tulppa.

    Tuo Craisu on kyllä lähteny niin kylmänä kuin kuumanakin helvetin hyvin aina käyntiin, että sen perusteella ei kyllä kannattaisi alkaa vaihtamaan kylmempään tulppaan..
    Noh, kattoo nyt mitä tekee. Tilaa vaikka molemmat ja testaa, sillähän se selviää.
     

Kerro tästä muillekin!