Blacklist Buick Goes To America!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 30.9.2019.

  1. Kyllä, Elmer Racingin billet kollektori oli kuvassa.

    Tässä viimeisin tilannekuva Hemivan Henkan tekemistä shorty sarjoista.
    [​IMG]
     
    jaloter, Larry, GS ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. josu

    josu Gearhead

    tuohon vielä perus asiat kuntoon niin ollaan ok,pakopaine ja pakolämmöt sekä laajakaista lambda,tuolla paketilla hätyytellään jo 6 aikoja kunhan kaikki osuu nappiin,toki vaatii 2-2.5 bar paineet,tuleeko millainen välijäädhytin?
     
  3. Heh, johan tuo on mennyt vitosiakin jos kasimailista puhuit? :)

    Tässä vähän eiliseltä mietteitä tallilta:
     
    faffeli tykkää tästä.
  4. Näyttää hyvältä ja hyvä porukka kasassa tekemässä. Noin se homma pitää tehdäkin.
    Perä tulee nyt kestämään, mites tuo alustan laita? Pitää varmaan säätää alemmas ja saada keulimista hieman kuriin, jotta etenee ison tehon ja väännön mukaan enemmän. Limppukin taitaa mennä dynon jälkeen uusiksi?

    Ah
     
  5. Isänpäivän kunniaksi julkaistiin uusi ja virallinen Blacklist Buick Goes To America-printti ja support T-paita!

    [​IMG]

    Blacklist Buick Goes To America support T-paita on kannatuspaita jolla tuet tiimin hanketta päästä osallistumaan Amerikassa ajettavaan Hot Rod Magazinen järjestämään Drag Week 2020-kilpailuun.
    T-paidan ovh. hinta on 30€+pk, mutta nyt ennakkotilauksena voit tilata paitoja hintaan 25€/kpl +pk.

    Tee tilaus tästä linkistä: http://shop.bomber.fi/index.php?route=product%2Fproduct&path=76&product_id=286
     
    SauliK ja sleepercooler tykkäävät tästä.
  6. Kyllähän tuossa taitaa mennä pitkälti kaikki setupit uusiksi ja ehkä apupyöriäkin suunnitella pahan päivän varalle? :rotfl:
     
  7. BKU

    BKU 3rd gear

    Kannatuspaita tilattu, saa nähä miten nopeasti tulee? :D
     
  8. Lyhyttä tilannekatsausta.

    Buick purettu lähes hylsyksi, sisusta veke, vanhat kaaret veke, kojelauta veke, sähköt veke ja motti ulos autosta.
    Joulukuussa Hellmanni aloittaa uusien kaarien teon...
    Vanha imari kiikutettiin Peikkojoen Racingin hoteisiin, jossa Brodixin imariin istutetaan uusille Bosch EV14 1500cc suuttimille paikat.
    [​IMG]
     
    TN, Herje, Tunaman ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Hyvä, hyvä.

    Ajetaanko muuten Buickilla Blacklist:ä lainkaan ensi kesänä ja kun ilmeisesti sillä ei juurikaan sitä ajeta niin miten saadaan lista-ajot järjestettyä kun arvatenkin iso osa järjestäjistä on sitoutunut USA-matkaan? Ei riitä ukkoja/paukkuja järjestämään Blackilistiä?
     
  10. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Listaa ajetaan ihan normaalisti koko kesä.
     
  11. Jos pelit rokkaa ja aikataulut natsaa niin kyllä Buicki nähdään ens keväänä kesällä lista-ajoissakin, tosin luonnollisesti joudutaan hakemaan testisäätöjä liimaradoilta jotka vastaavat enemmänkin Amerikan ratojen olosuhteita.

    Mutta kuten Heikki tuossa jo mainitsi, ei vaikuta millään tavoin lista-ajoihin. Niitä ajetaan normaalisti ja huhut kertoo että sinne olis tulossa rajuja pelejä ens kesänä viivalle. :cool:
     
  12. Pientä vilskettä ollut tällä viikolla projektin osalta.


    Kannet kiikutettiin zekattavaksi
    [​IMG]


    Imarista pari tuoretta kuvaa ja Bosch EV14, 1500cc-suuttimista kanavan puolelta
    [​IMG]



    Sylinterit mitattiin stressilevyn ollessa kiinnitettynä ja huonoimmasta sylinteristä aloitettiin pyöreäksi ja suoraksi hoonaaminen, jonka jälkeen loput ajettiin samaan 4.604"-mittaan = poraus jolle tilataan custom männät.
    Viimeistelyhoonaus tehtiin KONESKON toimesta TotalSeal AP renkaiden mukaan.

    [​IMG]



    Uunituoreet paidat saapuivat juuri painosta ja nyt niitä aletaan pakkaamaan tilaajille.
    [​IMG]
    Blacklist Buick Goes To America support T-paidan ovh. hinta on 30€+pk, mutta nyt niitä voi vielä viikonlopun tilata ennakkotilauksena hintaan 25€/kpl +pk.
    Tee tilaus tästä linkistä: http://shop.bomber.fi/index.php?route=product/product&path=76&product_id=286
     
    Lasse73 tykkää tästä.
  13. BKU

    BKU 3rd gear

    Tänään se jo tulikin ja hieno on.
     
  14. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mä voisin ostaa tollasen paidan.Tietysti edellisen reissun velat ois hyvä hoitaa pois.Vipin kylkien tuhoomista ei oo vieläkään näkynyt Jykän tilillä.Aika kova duuni korjaaminen,saldo 0e Bomber Jannelta.
     
  15. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. Ei siin reissus kaikki mennyt niinku alunperin sovittiin ja joistain asioista on erilaisia näkemyksiäkin. Ensimmäistäkään numeroo en oo nähnyt reissun tuotosta ja menoista, enkä kyl oo kysellytkään. Käynnissä olevassa projektissa en ole mukana millään lailla, mut toivotan toki osallistujille onnea ja menestystä. Nää on sen luokan projekteja sekä tekemisen että kustannusten puolesta, ettei siin oo tarvetta alkaa ylimääräsiä kuoppia kaivamaan. Voi jokainen koittaa jost siltä tuntuu.
     
    Muokattu: 6.12.2019
    jarona ja three hundred tykkäävät tästä.
  16. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Mr.Waldemar on taas tonteilla:D!
     
    Volvo_5.7 tykkää tästä.
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Jukka, olis hyvin lyhyt näköistä jättää näin pienessä maassa velat hoitamatta. Jos tästä on jollain eri mielipiteitä niin niistä kannattaa soittaa vaikka suoraan mulle niin kerron tarkemmin ja laitan vaikka vähän tilitositteita näytille.

    Mun mielestä Jukka on akkamaista huudella tollasia täällä julkisesti jos ei tiedä faktoja.

    Mitä VIPiin tulee niin Jykä kyllä varmasti mulle kertoo jos on jotain jäänyt hampaan koloon.

    Peace out ja tietäjien kannattaa ekaks selvittää faktat ennen kui rupee huuteloo tai levittelee BS-tallijuoruja.
     
    TuomoK tykkää tästä.
  18. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Muistaks mä väärin, mut en kyl muistaakseni mitään siit loppumällist saanut. En kyl pyytänytkään, enkä pyydä. Mut kysymykseen et maksokse jotain siitä oon vastannut et ei. Mut kuten tos yllä yritin selittää ni meidän kolmen sopimus oli et mä maksan autoon liittyvät päivitykset omasta lompasta ja projektiin kerättävät tuotot menevät sitte matkakassaan ja auton kuljetukseen. Näin se mun käsittääkseni varsin pitkälti menikin. Mulla ei ole mitään kirjanpitoa projektista lukuunottamatta vaakaa mist voi kattoo paljonko lompsa keveni ja monissa kohdissa noi on veteen piirrettyjä viivoja et mikä kuuluu mihinkäkin momenttii. Ja matkalla niit tuli vähän maksettuu muutenkin miten sattuu, varmaan monien kohdalla. Mulle pääasia on et se reissu tuli tehtyä ja on ohi ja saldo siltäosin nollattu.
     
    Muokattu: 10.12.2019
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ja korjauksen jälkeen nekin kyljet on vahvemmat ja paremmat kuin ennen. Autot kasaan vaan ja baanalle! Jukkakin ottaa crysyn ajoon ens kesänä että saadaan ainakin paljon savua ja showta!
     
    three hundred tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!