Burnout Party 22.8.2009

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja SPORT TRUCK, 18.8.2009.

  1. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Joo, idea tuokin. Mutta eikö tuossa ole paremmin teho jos siihen virtsaa. Josta seuraa kalustonäyttely jollaista emme toivo.
    Varikolla saattaa olla jo ihan tarpeeksi paljon kuppasia vehkeitä :poff:
    Tietysti eräillä olisi ikimuistoisen tärisyttävä kisa ja tarpeeksi täristyään saattaisi olla ihan burnout.
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Antakaas navigaattoria varten mahdollisimman tarkka katuosoite. Kaupunki lienee Salo?
    T: nimim. mikä ihmeen böönaut paati?
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Puikki on ainakin tulossa testaamaan uutta kevennettyä lootaa jos vaikka löytyis sulake ennen finaaleja :rotfl: . Huom burniskummeina 31" maastopallot :rotfl: . Tarttis löytää parit lapsenvahdit niin pääsis itekkin sinne.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hmm.. Jäi vähän varaa tulkintaan. Kumpi hajosi täydellisesti, fogeli ja 454?
    Löijysi on myynnissä, mutta sinä Luigi et voi olla himassa räkimässä kattoon tai tallilla pyörittämässä käsiäsi taskussa. Tule edes katsomaan. Ei se aina ole pakko itse ajaa, eihän???
    Hitto ku kukaan ei oo täältä lähdössä. Pitää kai yksin lähtee assanilla lkatsomoon ja pyörii varikoll? Miten Jykä ja muut teamit? Oisko kuskille virka? ABCE kortti ja kokemusta vedosta on. Neljä vuotta sitten homma meni käteen ku mä rikoin Hemi Chargerin Kiikallan. Vitutuskännit paikan päällä ja perhe kotiin. Tulin Jykän kyydissä. Olisi pay back time. Olen teille velkaa, niin kuin Käkä Kieku teamikkillen ja lähden niin kuin tapana on aamuyöstä. Ruuvaustaito ei riitä teidän nyky hifien ruuvaamiseen, mutta olen hiljaa takavasemmalla ja ostan jopa omat kabanossit.Ihan vieraille en lähtis, mutta kai joku kuskia tarvii. Sitä D korttia mulla ei ole. Ja korttikin on vain mitä ennen sanoittiin pikku E. Haluu mukaan!
     
  5. 383

    383 Gearhead


    oinasjärventie
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Me ollaan ainakin lähdössä, ei ajamaan vaan "humppaamaan" mut Kieku taitaa määrätä kuitenkin tahdin... niinkui yleensäkin, ollaan jätkät hiljaa takavasemmalla, rivissä... :rotfl:
    Taidetaan muuten alottaa vantaan kruisinkeista...
    Nähdään, Räbäli, siellä...
    T: Käkä :rotfl:
     
  7. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Tuossa mitä linnusta jäi jäljelle, koneesta ei kuvia.
    [​IMG]
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Siellä on sitten joku vissiin käkäpäissään pyörimässä :eek: .
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tuliko toi raato putkesta ulos vai juuttuneena ahtaaseen imusarjaan?
    Real big gore big stroke motti ei ole tollaisesta pikku fogelista moxiskaan. Yks pytty ehkä kerran yskäisee ja pieraisee, mutta sen jälkke real motti sanoo taas räyh ja sitte mennää eikä meinata.
    No joo joo ei mulla oo kokemuksii teidän isojen poikien isoits moeista ketkä ajatte kovaa..
    Käkö soitti äsken kun olin ulkona. Nyt se ei vastaa. Haluu mukaan! Kuka tarvii kuskia?
    Jykä, kun viimeks tultiin takas Kiikalasta kun olin vetänyt kännit vitutukseen kun Hemi leipoi kiinni, sain sulta kyydin toisessa teidän sponssi paheeeroista. Se oli lyhyt wheel base. Hirvee ajaa, mutta kät mulle. Mennään ajoissa yöllä vanhaa tietä ja tullaan samaa polkua hissun kissun takasin. Oli kyydissä pokaakaaleja tai rikottuja motteja.
     
  10. mke77

    mke77 Gearhead

    ^ "rebel58" oliks se viinin-punanen sun :D härski peli...ja ilman turvavöitä :rotfl:
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

     
  12. mke77

    mke77 Gearhead

    :D jäi vaan mieleen kun katsastin sen aamulla :eek: vai muistanko väärin :oops: voip olla!! mut hieno oli peli!!
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jotenkin tää koskee mua joten oikaistaan, ettei Camaro ole koskaan mennyt 8 sekunnin puolelle. Paras aika tolla on 9.11 / 243 ja Kiikalassakin 10.117 / 234.

    Fogeli näytti kyllä huonolta ja niin mottikin. Yksi sylinteriputki otti tosta vähän itteensä ja pakosarjat oli täynnä vesi-öljy-sulkamössöä :-?

    Löijyllä lähetään tonne ja Rebel 58 tullee meitin kyydissä paikalle. Eiks me niin sovittu :rotfl:
     
  14. MercComet

    MercComet Gearhead

    Ei uskalla naiset mun matkaan... :rotfl: .. paitti Annie pyytää kyytiin. Mennään vänillä!
     
  15. Annie

    Annie 1st gear

    Mennään vänilla.
    Katellaan tänä iltana monelta lähtään.
     
  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Voi sviddu joutuu taas ajamaan :oops: . Hyvästi kevyt keppanahuuru ruuvatessa :mad: .
     
  17. 455STW

    455STW Gearhead

    Joko kuusi on kunnossa, eli valot päällä ja valmiina?!? :eek:
     
  18. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Mökillä herätty, tai kuka on ja kuka ei :eek: :poff:

    Aurinkoinen ja pirun lämmin ilma. Matkaa täältä linnuntietä reilu 20km.
    Saavumma ryhmä rämällä, mikäli tuo kahvivesi suostuis joskus kiehumaan :eek: :rotfl:
     
  19. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Ei jakasa lähtee kattoo Kiikalaan halvaantuneita etanoita..ku Santa Podissa näki raswattuja salamoita!! :odroll: :lol: 8) No täytyyhän noitten jannujen päästä vähä jossain kokeilee rottosiaan HYVÄ! että on ton Kiikalan tyyppisiä tapahtumia. :poff: :poff: :poff: :poff: :poff: :odroll:on niissä isomoottorisissa ainakin mahtavat äänet kun ne jymistää ilman putkia siellä Kiikalan varikolla-kulkupuoli onkin sitten aina arvoitus, tuurillahan ne valtamerilaivatkin seilaa joskus isomottinen menee jopa alle 12sek, joskus taas ei sitte irtoo edes viivasta arvoituksellista on ....toisin kuin hiljaa kauniisti ja sivistyneesti suhisevissa eurobiileissä jotka vetää kokoajan tasaisen varmoja 12-14 sek lähtöjä-eikä kinnerit edes brakaa koskaan!! 8)
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ^Helvetin huonosti ja tylsästi kirjoitettu provo, yrittäisit nyt edes vähän parempaa :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!