Chrysler voyager 2,8crd vm2004 Sähköt sekoilee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Vilhard, 20.10.2019.

  1. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    On nää nykyvehkeet omituisia kikottimia. Oman 300m kun ostin, ni siin on ollu kuollut akku kaiketi yli vuoden. Aina kun siirrelty ni apuvirralla käyntiin, näin sen ostin itekki et kaapeleilla käyntii ja ajoin himaa. Ei mitää ongelmaa, eikä keydance näytttäny muuta vikakoodia kuin virranvähyys/akunkenkä ollut irti tjsp.... Vai lieneekö tuon ikäsessä vojakkerissa jo vieläkin hienompaa sähkövempelettä....?
     
  2. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Omassa -97 ryslerissä oli usein jotain häröö kun jännite kävi alhaalla.
     
  3. Vilhard

    Vilhard 1st gear

    Eipä tepsinyt. Taas rupesi valoja vilkuttelemaan sammuksissa ja kotipihassa ei sammunut avaimella, osa virroista katosi kun käänteli avainta mutta auto ei sammunut. Vasta kun oikein kovakouraisesti renkutti avainta pesässä rupesi toimimaan. Ja sammutti auton ja kaikki virrat. Sitten meni joku tunti kun pihassa taas ajovalot päällä ja ulos kun kävelin katsomaan niin kabiinissa mittaristossa meni valot päälle ja pois ja radio oli päällä ja joku rele naksui konehuoneessa sähkökeskuksessa. Jos en olisi jo vaihtanut uutta virtalukonpohjaa niin veikkaisin sitä mutta se on vaihdettu reilu kuukausi sitten. Kaveri sanoi että on se uusikin voinut jo hajota kun kiinassa tehdään kaikki niin ei mitään varmuutta ole. Mutta voisiko itse virtalukko aiheuttaa tuommoisia oireita? Olen kyllä pistänyt merkille että kun vika on päällä niin avainta painamalla pesäänpäin ja kovempaa kääntämällä yleensä saa virrat pois ja auton sammumaan, sitten taas toimii aikansa.
     
  4. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    On tullut vastaan viallisia virtalukonpohjia,yhden purin mielenkiinnosta,kaikki kynnet ei ottanut edes kiinni niinkuin olis pitäny.. Voihan ne irrotakin ne kynnet sisällä,sitten on sirkus valmis...
    Pystyykö ottaan pistokkeen irti virtalukon pohjasta helposti? Kokeilis tekeekö sitten saman?
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Muovit pois (oliskohan siinäkin 2 ruuvia) ja töpseli(t) irti, siellä on 2 tai 3 töpseliä, mutta ne ei kaikki liity tuohon, mutta ottaisin silti ne kaikki pois. Mulla vois olla ihan Moparin pohjaa siihen, laadukkaampaa ei ole...
     

Kerro tästä muillekin!