Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Nimimerkki

    Nimimerkki 1st gear

    Kyllä se nykytys on kaikilla nopeuksilla, mutta rajoitinta vasten ajaessa tosiaan tekee samanlaista rynkytystä ilman vakkariakin. Eli tuolla logiikalla vikahan on jossain muualla kuin cruisessa.
     
    Saetkae tykkää tästä.
  2. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

    Itse itselleni vastaten. Oli pakin panta poikki.
     
  3. ravanin ramisti

    ravanin ramisti 1st gear

    Moi. Osaisiko joku neuvoa kun pitäisi vaihtaa vm.95 ramiin lämmitys laitteen kenno.Mitä pitää purkaa ja irroittaa kun ei viitsisi millään tehdä turhaa työtä vaikka harrastaminen kivaa onkin.
     
  4. TurboDiesel90

    TurboDiesel90 1st gear

    Katoppas tuo ja pt2
     
  5. Nixu90

    Nixu90 1st gear

    Iltaa. Mahtaako 2500 3gen RAMiin mahtua 16" peltivanteet?
     
  6. MKultala

    MKultala 3rd gear

    Peltivanteista en tiedä, mutta Eagle Alloys aluvanteet eivät ainakaan mahtuneet.
     
  7. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

    Tuohon videoon sen verran lisäystä että ota siitä rattiputken juurelta pikku vaijeri irti joka näyttää mikä vaihde on päällä. Miläli sulla automaatti on. Helpoin nyppiä heti alkuun kaikki liittimet irti mihin pääsee vaan käsiksi. En kyllä ymmärrä miksi se otti mittariston kehyksen pois. Liekkö lisä tilan toivossa. Ite en ole sitä ottanu ja kahteen autoon on kenno vaiheltu. Nätti homma silti. Näyttää vaan työläältä.
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Ei mahdu, jarrusatulat ottaa kiinni.
     
  9. ravanin ramisti

    ravanin ramisti 1st gear

     
  10. ravanin ramisti

    ravanin ramisti 1st gear

    Kiitos vinkeistä on siinä näköjään jonkun verran töitä tiedossa.
     
  11. Cum-inssi

    Cum-inssi 1st gear

    Onkos porukalla kokemuksia ruuvattavista nastoista ramin alla?? Pysyykö kiinni koko talven vai jopa kaks?o_O Kärkkäisellä maxi grip kovametallinasta 200kpl sarja 139€.
     
  12. Rx500

    Rx500 1st gear

    Iltaa. Mistähän lähtisi balettia taas purkamaan. Lämpimällä moottorilla jos tulee vaikka risteykseen nii juuri kun vauhti putoaa nollaan ni alkaa armoton puistatus koneesta joka kestää ihan pari sekuntia vaan. Ihan kuin kävisi vaan parilla pytyllä. Sama homma lämpimällä koneella jos laittaa pakin parkilta pakille tai pakilta deelle. Kylmällä koneella ei mitää näitä ongelmia.. muuten hörähtää ihan avainta näyttämällä käyntiin eikä savuta eikä tee muita temppuja. Ideoita? 03 cr kyseessä. Niin ja vikakoodeja ei tule mitään..
     
  13. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

    Mulla oli kolme talvia best gripin nastoja. Ne ainaki pysy. Yks meni poikki eikä yhtään lentäny pois. Niitä ei säästelty kipinät suihkus kun joskus innostu. Nyt laitoin ihan oikiat kuorma-auton nastat. 37" renkaat niin 167kpl/kumi meni nastoja. 50e makso nastotus per kumi. Tuolla fatan projektit osiosta löytyy kuva tahvon keppihevonen otsikon alta.
     
  14. JuHo^

    JuHo^ 3rd gear

  15. 66monaco

    66monaco Gearhead

    tunkeekos muilla ölytikun putkesta öljyä pihalle? mulla työntää, ahtoputki öljyssä, ei paljoo mut vähä kyl häiritsee...ei huohota öljykorkista...huohotin putki ei oo tukos..oisko keinoo saada toi loppumaan?
     
  16. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Millä ö
    Millä öljyllä ajat? Mulla teki samat ku ajoin 10w30llä mut loppui heti ku vaihdoin 15w40. Mulla ei varsinaisesti sylkeny öljyt pihalle mulla huohotti huomattavasti enemmän ja aina tasasin välein tiputti pisaran ahtoputken päälle.
     
  17. 66monaco

    66monaco Gearhead

    teboil hpd 15w-40
     
  18. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Samaa luokkaa oli ero kaverin kolmoskoppaisessa.
     
  19. Jorpex

    Jorpex 1st gear

    Onkohan joku tyyppivika ko ei kiekkamittari toimi?
    -05/-06 cumminssi 2500
     
    Muokattu: 12.11.2016
  20. turbosleeper

    turbosleeper 3rd gear

    Kyllähän se on vähän tyyppivika. Mittaristo pöydälle.
     
    Saetkae tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!