Impala SS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kuutio440, 18.5.2006.

  1. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Tiedän että kyseisestä autosta on jotain juttua aikaisemmissakin topicceissa mut pitää nostaa pinnalle taas..! Kyllä.. kyseinen auto on ruvennut kiinnostamaan toden teolla ja olen ruvennut harkitsemaan auton hankintaakin jo. Tietysti Intti oisi saatava alta pois ennen.. :p On vaan tuo jenkkiauto kuume pahimmallaan, ollu kyllä jo vuosia mut.. ei voi mitn:D

    Anywayz, lähinnä toi 96- vuosimalli kiinnostaisi, sen ollessa se viimeinen ja lattiashifterillä etc. Nytkin jos lakipykälät helpottaa, ehkä jopa rekisteröiminen ei tuottais niin paljon ongelmia.. Olen myös yrittänyt seurata suomen Impala SS kantaa ja ei vastaa juurikaan tule. Joten auto hommattava Saksasta/Ruottista vaiko Jenkeistä asti? Hintaahan noilla on aika saman verran joka puolella..

    Kenelläkään foorumilaisilla kyseistä peliä? kokemuksia.. vikoja jne?! oisi kiva kuulla infoa. Omasta mielestäni on vaan pirun tyylikäs jenkkilaiva.. ja LT1 koneella.

    PS. http://www.sounddomain.com./ride/171027
     
  2. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    Sorry, mutta mun mielestä toi linkin auto oli ihan hirveä thyyninkilaitos. yäk. hyvä auto pilattu! :argue: ok pussihousuukko itkee, mutta siltikin... järjettömät vanteet...
     
  3. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    SouthWestTrade on tuonut yhden Impala sössön äskettäin, on myynnissä hintaan 24000€ Tampereen konttorilla. Näin minulle kerrottiin kun kysyin että mikäs tuo on? Tuohon linkin sössöön kun laittaisi 10" pienemmät vanteet niin se olisi hieno. :rotfl:
     
  4. SG480

    SG480 1st gear

    Mulla tuli '96 SS maalaus ajankohtaiseksi kun kaveri tökkäs tallin pihalla Hiacella takakylkeen. Menin tutulle maalarille ja heti oli MIPA VIP efektimaalit tapetilla. Oon kuitenkin sen verran pussihousu että pintaan vedetään orkkis (tylsä) dark grey green ja jätän nuo tuuninkihommat muille.

    Kuutio440:lle tiedoksi että harkitsen auton myymistä mahdollisten Mopar -hankintojen rahoittamiseksi.
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kyllä tuo on yksi hienoimmista tuon ikäisistä autoista. Jonkun verran niitä tosiaan täällä päin näkyy, mutta yllättävän vähän kuitenkin myynnissä. Tuleva keräilyauto ja klassikko, oikeastaan on sitä jo nyt! Kyllä aina tulee "mulle kans" -olo kun näkee...

    ps. ebayssä parast´aikaa menossa... http://tinyurl.com/jr8pn
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ei tuollaisen 96:sen rekkaamisessa ole suurempia murheita ollut ennenkään. Mut auto on hieno ja noita on ollut pari tarjolla todella sopivaan rahaan tuolla rapakon takana. Verotkaan eivät ole olleet mitään aivan järkyttäviä..... Sedani ei vaan käy mulle ja tulikin kallistuttua samaan tekniikaan farmarikorissa.
     
  7. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Juuh no jos kaikki palaset loksahtaa kohdalleen niin ens kesänä tollasta pitäis tosissaan sillä silmälle katella.. jos sit ehkäkin rapokan takaa jos ei muualta.

    En mäkää ehkä omaani 22" tunkis, omasta mielestäni tossa autossa ne istu vaan suhkot hyvin.. siksi kuvat.

    Missäs kunnossa se sun SS on yleisesti ottaen Cuda'70?jos vaikka luovut vasta ens kesänä, niin ostan poies :D
     
  8. SG480

    SG480 1st gear

    Orkkiskuntoinen ministeriöauto METRON huoltohistorialla. Ajettu nyt 220.000kmh eli ei enää uus mutta aika yleissiisti. Ja ajelen tällä siis kaikki ajot kesää talvea http://www.paalupaikka.com/galleria/alb ... G_3179.jpg
     
  9. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Nätin näkönen kyllä tuo linkin Impala, eikä näytä hasummalta noilla kiekoillakaan, vaika vois kyllä olla pari tuuma pienemmät. Mielestäni tuo laiva nimenomaan tarvii jotain radikaalia vannetta ja ilmajousta, aika tylsä muuten ihan perus kikkailuilla.
     
  10. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Joo ilmajousitus kyllä sopii omastakin mielestä tohon kuin nyrkkisilmään.. :) vanteesta voisit taas olla montaa mieltä..

    Tais olla toi sun SS joskus Nettiautossa myynnissä, tässä joku aika sitten.. jos nyt oikeen muistelisin. Ihan siistin näköinen pelihän toi on, ei siinä mitn.. toiminu hyvin käyttöautona?
     

Kerro tästä muillekin!