Jeep Wagoneer?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja audiq, 3.2.2006.

  1. audiq

    audiq Gearhead

    Olen menossa katsomaan Wagoneeria, josta ei ole tarkkoja tietoja olemassa ja olisi hyvä, jos saisin vähän ohjeita, mitä siitä kannattaa katsoa ja varsinkin tuntomerkkejä eri tekniikoille, siis esim. akselit, kun mm.moottori puuttuu, mutta luultavasti ollut viimeksi ajossa Fiat-koneella?

    Tarkoitukseni on lähinnä aluksi pelastaa auto lopulliselta tuholta, mutta mahdollista kunnostusta varten olisi hyvä tietää, esim. eri moottorivaihtoehtojen järkevyys/sopivuus+ongelmat, jos 6?kone runkoon myöhemmin asentaisi diesel V8:n(GM)? Myös yksi Mersun (4syl)dieselkone olisi tarjolla?

    Osia löytää ilmeisesti vielä käytettynä, mutta mikä on tilanne uusien osien kanssa ja onko hinnat korkeat verrattuna esim. Astron tai muiden vanhempien GM-tuotteiden hintoihin. Mitä tuollaisesta kannattaisi maksaa, kun auto on täysin purettu, eikä kellään ole tietoa mitä siitä puuttuu? Voiko tuollaisen rekisteröidä pakettiautoksi, jos dieselkone? Ja etenkin, onko tuollaisessa mitään järkeä........?
     
  2. Capri2000GT

    Capri2000GT 1st gear

  3. audiq

    audiq Gearhead

    Noilla sivuilla olleessa taisi olla 6pulttinen vanne , eli kertoo varmaan jotain, kun jossain oli 5pulttiset, mutta mitä? Ja kiitokset linkistä!
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Käyhän katsomassa YV:si
    Ainahan Jenkeissä on järkeä........
     
  5. PasiK

    PasiK 1st gear

    Multa löytyy AMC 258 kutoskoneita ja kolmelovisia manuaaleja, jos on tarvis. 258 on koneena passeli katu käyttöönkin. Itse olen ajanut alle 15l / 100 km kulutuksella em vekottimella. Tekniikka ei ole kallista, ja käytettyä osaa on tarjolla hyvin. Muutakin osaa lötyy.. T Pasik
     
  6. audiq

    audiq Gearhead

    Perkele! Auto lähtee lähipäivinä ilmeisesti viimeiselle matkalleen ja sen jälkeen siitä tehdään luultavasti tinakauhoja tai ranskalaisia "autoja"...... :mad:

    Kiitoksia kuitenkin kaikille tiedoista!
     
  7. impala67

    impala67 Double Gearhead

    miksi sitä ei saa talteen? paljonko se maksaisi?
     
  8. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    mulla ois 76wagoneer joutilaana,kilvissä muttei leimaa,jonnin verran laittoa ja tod.brutaalin näköinen! :poff: en jouda nyt laittamaan joten voisin myydä buis jos joku tarvii..hp:6satkua..ja kuvia saa kun kahtoo ikkunasta lumihankea! :rotfl: on meinaan jeeppi hautautunu vitun moiseen kinoxeen :oops:
     
  9. audiq

    audiq Gearhead

    Vastattu YV:nä
     
  10. saabisti

    saabisti 1st gear

    no katso jos kyseinen auto on 4x4 niin katso etupään ristikko :D
     

Kerro tästä muillekin!