Kaasari levis..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Mr_Horsepower, 21.5.2015.

  1. Mr_Horsepower

    Mr_Horsepower 1st gear

    Siis oikeesti palasiksi,no pari juttua irtosi. pari vuotta sitten investoin ja tilasin rockautosta ReMan kaasarin, tuli ykskurkkunen mallia BBS. Viime kesänä pari tuhatta ajelleena pysähdyin cruisingeissa täyttelemään syyläriin vettä ja huomio kiinnittyi alipainekelloon kaasarissa joka roikkui letkun varassa. Voi "#%¤& laiskat kanadalaiset sanoin ja tallilla lisättiin uupuvat ruuvit ja kiristelitiin kaikkea muuta.

    Toissapäivänä (ei NIIN montaa kilometriä myöhemmin) haisi pensa, ja avot taas oli nippaa irti, onneksi irronnut ruuvi makasi imupakohässäkän päällä ja matka jatkui taas.Tänään kattelin että EI HEL.. kyllähän tyhjäkäyntisäätöruuville pitäisi olla vastakappalekkin!!? eikä ollut koneen päälläkään :D Nyt miettiä mistä puuttuvat palikat BBS:ään vai rempatakko joku noista loppunkuluneista, vai ehkä joku vastaava kiva ykskurkkunen.. Piti vaan purkaa, yhtään ei vituta :D
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos se oikeesti tuollanen kremppa niin osta uusi laatumerkki tai täältä käytetty wanha kunnon malli.
     

Kerro tästä muillekin!