Mopar A-bodyn piirijakaja/tasausventtiili

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja rebel_cat68, 12.3.2006.

  1. rebel_cat68

    rebel_cat68 Gearhead

    Onko kellään tai tietääkö joku mistä saisi -73 malliseen tehostamattomilla levyjarruilla olevaan A-body Mopariin yllämainittua härpätintä. Jos ei muuten niin vaikka sitten uus Jenkeistä!
    Homma luisu totaalisesti käsistä. Piti vaan vaihtaa jarruletku oikeaan etujarruun...Jarruputki ei irronnut eli teetin uuden, ja tietysti vääränlaisella kiinnityksellä piirijakajaan...eli piti poikkasta uus putki ja laittaa vanhasta putkesta piirijakajaan kiinnittyvä uuden vääränlaisen tilalle, ja tietysti sitä ei sit millään ilveellä saanut menemään oikeille kierteille, eli piirijakajan kierre meni paskaks.
    Eikä siinä vielä kaikki...eihän nyt vasemman etujarrun tahikka takajarrun putketkaan avaudu että ne joutuu poikkasemaan ja vaihtamaan uudet putketkin...että silleen...rrrkele.

    Että jos nyt aluks löytyis edes jostain tuo piirijakaja/tasausventtiili.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei taida olla tossa käikäleessä eroa sillä onko kyseessä tehostettu tai tehostamaton malli. Mulla vois löytyä yks tollanen käikäle, mutta en oo ihan sata varma onko se levyjarrullisesta. Samaten löytyy yks 67:sta peräisin oleva, joka on levyjarrullisesta vehkeestä. Et jos et muuta apua löydä, nii paa vaikka privaattiviestiä.
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Noitahan on aika monta erilaista vuosien saatossa ollut. Jotkut on pelkkiä jakokappaleita, toisissa on lisäksi paine-eroanturi ja joissain vielä paineventtiili. Raskaammissa malleissa oli etupiirissä erikseen paineventtiili.
     

Kerro tästä muillekin!