Motorcraft tulpat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mercury, 26.10.2003.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    mitä eroja BRF-42 ja ASF-42 motorcraft tulpilla??on meinaan -74 windsorissa noi asf malliset ja kirjan mukaan tarttes olla brf..ja vastauksia mahd.pian!
     
  2. Mercury

    Mercury Gearhead

    varmaan joku tietää..
     
  3. xtremer

    xtremer 1st gear

    yks keino selvitykseen !
    Marssit kaupaan josta saat tulppia ja pyydät/katsot NKG-kirjan loppupuolelta vastaavuustaulukosta tulppien eron verrattuna NKG:n tulpaan.
    NKG:n tulpista löytyy aika hyvät tiedot siitä samaisesta kirjasta ja myös esim. netistä.
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    BRF-42 on 18mm kierteellä ja (pitäisi vissiin olla) ARF-42 on 14mm kierteellä. Eli 18mm on samanlainen kuin Taunuksen OHC-moteissa ja 14mm on "normaali" kartiotulppa.
    Tulppatyyppi vaihtuu just -74 että moottorityypistä (W tai C) ja kaasarivarustukseta riippuen on yokotai. 75 ja uudemmat käyttää vain ARF-tyyppiä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: dart -66 2003-10-29 19:27 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!