Mustang -05 takavalojen kytkentä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja vekauto, 24.7.2010.

  1. vekauto

    vekauto 1st gear

    Pitäis saada englannista tulleet e-hyväksytyt takavalot toimimaan. Nyt jarruttaessa palaa vilkku näissä ilmisesti can-väylä. Onko jollakin tietoa asiasta. Nyt tulee virta samaan johtoon vilkuttaessa ja jarruttaessa. Elikkä jos jarruttaa ja vilkuttaa yhtäaikaa niin jarruvalo ja molemmat vilkut palavat kokoajan.
     
  2. GT429

    GT429 3rd gear

    Boxi, mikä on repsikan puolen potkupanelin takana, sieltä joutuu katkaisemaan 8 piuhaa, ja liittämään ne uudelleen, ni jo pelaa...(mulla on ohje jossain,kun muistaisi missä)
     
  3. valmet7002

    valmet7002 3rd gear

    Mulla sama valojuhla menossa. Toivottavasti GT429:n muisti palaa. Voisi olla apua meitin ahdinkoon.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Mä oon yhden ton kaltaisen konversion tehnyt. Johdotin etuvilkuilta signaalia taakse, ei ollut mikään paha rasti. Vastaavasti pelkkää jarruvalosignaalia sai ryöstetyksi ns lisäjarruvalosta siitä kontin kannesta. Sit piti laittaa yks "oranssilla" merkkivalolla varustettu painike takasumuvaloa varten myös ja vetää siltä piuha taakse. Tais tulla vaihdetuksi etuvilkut ja ajovalotkin myös.

    Kojelaudan sisälle kurkistaminen masensi, onneks ei ollut oma auto. Paljasta maalaamatonta peltiä ja aidoissa "Ford" osissa on valmistuspaikkakuntana aika usein China.
     
  5. wahoo

    wahoo Gearhead

    Täälläkin olisi tarvetta ohjeille ja vinkeille valonmuutosasiaan koskien samanmoista tuoretta hankintaa :)
     
  6. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

  7. wahoo

    wahoo Gearhead

    Valot tuli laitatettua alan liikkeessä, ei voi muutakuin kiitellä IS Automotivea asiallisesta palvelusta ja työnlaadusta.
     

Kerro tästä muillekin!