nyt kaikki viisaat tänne!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Camino'79, 14.6.2008.

  1. Leafhill

    Leafhill Gearhead

    Ite käyttäisin koritinaa, pakkelilla vain loppusilaus.
     
  2. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    komppaan^^tinalla kun laittaa niin pysyy...altapäin lohkeilevaa kittiä ei mikään maali kasassa pidä.
     
  3. Pihi

    Pihi 2nd gear

    Juu, tina on yksi parhaista vaihtoehdoista, mutta nämä uudetkin ratkaisut tuntuvat yllättävän hyviltä... Taisi myös ketjun aloittaja mainita, että tina ei ole vaihtoehto, kun ei ole kokemusta sen käytöstä.
     
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    Onko tullut mieleen, että kaikki pohjamaalit eivät kestä kittiä päällensä.

    En usko, että kotelosuojat irroittavat kunnolla pellissä kiinni olevaa laadukasta polyesterikittiä.

    Paksu kittikerros pehmentää pohjamaalin, kitti halkeilee ja irtoaa pellistä. Sitten kyllä hyvä kotelosuoja imeytyy pieninkiin rakosiin.
     
  5. malonari

    malonari 1st gear

    Noita kotelosuoja aineita on tietääkseni liuotin ja vahapohjaisia . Vahapohjainen ei varmaan mene niin helposti kitistä läpi , en tiie :odroll:
    Kitatun alueen takapuolelle on kyllä hyvä laittaa maalia , jos mahdollista.
     
  6. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Per taas on antanut itselleen ymmärtää, että kotelosuojan ideana on saada se vaha, joka kaikissa on se vaikuttava pääaine ja vain korroosionestoa on lisukkeina sinne koteloon ja rakosiin. Kylmänä ilman liotinta se vahan fysikaalinen luonne huoneenlämmössä tuntien on aika mahdotinta - siksi se liuotin - joka haihtuu. Ainut mahdollisuus saada vaha koteloon ilman liotinta on kuumentaa se ennen suihkimista.. Käsittääkseni ihan suojafirmojenkin ja tehtaiden tavarassa on liotinta mukana aina jonkin verran.. Siitä se käsittelyn jälkeinen tuoksu tulee..
     

Kerro tästä muillekin!