Pääsylinterin tiivisteiden asennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Timmo, 3.11.2008.

  1. Timmo

    Timmo 1st gear

    Mitäs konsteja käytätte pääsylinterin tiivisteiden asennukseen? Tai lähinnä männän survomiseen takaisin sylinteriin, kun huulet ovat sinne survomissuuntaan? Suoraan painamallahan se ei mene, kun tiiviste joko hajoaa tai jää huuli väärään suuntaan männän ja sylinterin väliin.
     
  2. Rado

    Rado Gearhead

    Suburbaniinhan ei muka saa edes korjaussarjaa (diesel) ?
     
  3. Timmo

    Timmo 1st gear

    No sainpas tiivisteet menemään. Näemmä piti laittaa mäntä vinossa ja painella tylsällä tosi pienellä meisselillä tiivisteet perään. Muutaman kerran piti kirota, kun oli sen verran tiukat jouset.
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Tekemällä sopivan kapenevan asennussuppilon teippaamalla ohuesta muovista. Väliin j-nestettä lubrikaatiksi.. Ja kun käyttää esim. kopiokalvoa, niin läkee läpi, ovatko tiivisteet oikein.
     

Kerro tästä muillekin!