Pakosarjan laipan leikkaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja make_110, 3.7.2007.

  1. make_110

    make_110 3rd gear

    Missä ootte leikkuuttaneet pakosarjoihin laippoja, ku tuntuu suht vaikeelta löytää semmonen pulju jossa olis aikaa tehdä kyseinen homma.
    Ja piirrustukset teen itse ja lähetän ne tarvittavassa muodossa.
    Erityisesti Savo-Karjala akselilta löytyskö puljua.
    Kysytty on Polttoleikkaus pääkköseltäkin Karjalasta päin mut ei kerkee.
    Ja mitä ootte yleensä maksaneet tommosesta hommasta.
    Laippa tulee chevyn kutoseen ja siinä on muutama pieni modifikaatio verrattuna alkuperäiseen tms.
     
  2. buick8791

    buick8791 1st gear

    Savo- Karjalasta en tiedä, mutta kysy Protoshopista Espoon Otaniemestä. Ammattitaitoa löytyy ja hyvää palvelua.
     
  3. make_110

    make_110 3rd gear

    Kiitoksia yv:stä ja viesteistä.
    Leikkaaja löyty. Juuassa offroadtarvike leikkaa laipan
     
  4. Qjet

    Qjet 1st gear

    Tarkemmin varmaan Porlan Paja ? Liittyy kyllä kiinteästi Offroadtarvikkeeseen. Katsokaas muuten ORT:n sivuilta "Taustatietoa" ja siellä Mogmobile. Tuossa on asennetta ja ammattitaitoa!
     
  5. make_110

    make_110 3rd gear

    Jos ootte leikkuuttaneet pakosarjan laipan, niin olette tehneet laipan ympärykset tiivisteen mukaiset vai pyöristäneet kulmat jos ylimääräisestä laipasta ei ole haittaa.
     
  6. martiar

    martiar 1st gear

    Taitaa taipalsaarella /savitaipale olla pulju joka vesileikkaa kyllä ....
    En vaan muista tähän hätään puljun nimeä ....

    AM-Racing
     
  7. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    www.savira.fi

    Mikkelin suunnallakin tais olla joku ?
     
  8. duster73

    duster73 Gearhead

    Mikkelin amiksessa leikkaavat plasmalla myös.
     
  9. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    kysy Itä-suomen metallilta,liperistä
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä oon tehnyt noita useempia ihan lattaraudasta, aseina kulmahiomakone, pora ja snurra. Onnistuu se niinkin, eikä maksa paljoo.
     
  11. kime2

    kime2 Gearhead

    Onnistuu monesti ainakin yhtä hyvin/helposti kuin huonoilla polttoleikkaus laitteilla ja tarvii sit kuitenkin poraa ja "snurraa"!

    Onnekseni kaveri tuossa keväällä ilmoitti et tästä lähtien hän laaseroi laippamme sellaiseksi kuin haluamme/mallimme on :D
     
  12. make_110

    make_110 3rd gear

    Mä tein yhden laipan käsiplasmalla,mut siitä ei tullu mikään kovin hyvä joten nyt uus laippa on laser hoidossa. Jos joku tarvii kuvat nii ilmottelee.
     

Kerro tästä muillekin!