Pick up projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Slam454ss, 24.6.2004.

  1. pantera

    pantera Double Gearhead

    Niin menee, IFS, hammastanko, levyjarruperä, ilmajousitus
    Sitte noilla on ihan kiva ajellakkin.
     
    Morbidelli tykkää tästä.
  2. BBC

    BBC Guest

    Hmmm.... on se ihme miten on tullut ajettua joka kesä 10-20 000km eikä ole mitään noista markun mainitsemista hip hop tekno pop -varusteista. Mulle varmaan sattunut ne hyvät autot, joihin ei tarvi "härpäkkeitä ja hilunvitkuttimia" vaihtaa.
    a
     
  3. pantera

    pantera Double Gearhead

    No emmäämuuten muttako aattelin että teen tosta sevyn etuakselista postilaatikon tolpan niin pakkko se ifs on hommata...
     
  4. speedy

    speedy Double Gearhead

    Aina ei tarvi tarvia, joskus voi vaan haluta vaihtaa .
     
  5. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Jotkut autot ne näyttää hyvältä lähes museokuntoisina. Toiset autot näyttää enemmän pussihousujen kalustolta. 40 luvun ja 50 luvun alun kärryihin saa enempi "munaa" kun tuunaa hieman. Ajo-ominaisuudet noissa alkujaan vaatimattomat nykymittapuun mukaan. Tää on vain minun mielipide.:)
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Niin, ajettiinhan niillä alunperinkin sellaisenaan ekat pari-kolkyt vuotta, että sen puolesta ei pakottavaa tarvetta muutoksiin pitäs olla. Mutta eikös harrastuksen tunnusmerkit täyty mm juuri sillä että tehdään jotain mitä ei olis pakko, ihan huvin vuoksi.
    Noh, ootte varmaan katsoneet Roadkill jakson missä poijaat valkkaavat romikselta pikupin ja laittavat ajoon, jos ei niin kannatta katsella.

     
  7. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    ^Vielä 90-luvulla oli tuommoisia romiksia täälläkin... Yksi niitä asioita, joita ei osannut arvostaa, ennenkuin ne oli menneet.
     
  8. NickKane

    NickKane 2nd gear

    Mulla on c1500 1991 4/6" madalluksen kanssa hyväksyntä ongelmaa katsastuksessa, katastusukot alko pyytelemään ohjauskulmalappuja sekä todistuksia jotta ko. madallus on autoon sopiva ja ns. hyväksytty ja tottakai samalla piti kaivella hylkylappuun muutakin lisäpuuhaa eli päästöt ei menny läpi (auto ollut 2013 vuodesta ajamatta ja kovasti väitetiin että olis vähäpäästönen auto vaikkei ole) valokatkasija päätti muuttua kumipallonappulaksi kun katsuri siihen koski eli valot ei pysy päällä :mad:.

    Onkos teillä jotain vinkkejä miten tuon madallus muutoksen saisi läpi (kulmat nyt varmaan saa mittautettua monessakin paikassa mutta hmm... puuhastelen Turun alueella ja autoon on asennettu 2" madallusjouset & droppiakselit eteen ja takapää madallettu ns. akselisto flippauksella & runko lovettu ja vahvistettu

    ja kiiruskin on koska turku kustom show painaa päälle jonne pitäs ehdottomasti päästä cruisaillen

    Mikko
     

Kerro tästä muillekin!