Super Pro ET

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 16.11.2006.

  1. panhead

    panhead 1st gear

    Toi ilmoittautumis maksu ei tullu mulle mieleen.On mullekin 260E/kisa liikaa ja jos 100e jatkuu, niin ihan sama ajetaanko SM vai CUP arvosta.Jos hinnat nousis kävis varmaan sama kuin super ryhmille eli kuihtuis kasaan.Ihan hyvä meininki siellä on nytkin,mutta ainahan sitä voi yrittää kehittää kuvioo eteenpäin.
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Viidakkorumpu pärisi juuri ja enemmänkin on kuskeja tulossa finaalikisojen SPETiin mitä tällä hetkellä on FHRA:n ilmoittautuneiden listalla...
     
  3. Slow66

    Slow66 1st gear

    Ainakin yksi 8)
     
  4. Cuda

    Cuda 1st gear


    Twin turbo 440 taitaa olla Luoma-Ahoilla Challengerin kopassa nykyään.

    Photos by Rinnewood:


    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... 07925.html

    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... 07926.html

    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... 07927.html

    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... 07931.html

    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... 08042.html
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

    Finaalikisat meni aika odotetusti, sadetta ja odottellua ja sitten odottelua ja sadetta. Onnittelijoita riitti varikolla niin ettei meinannu kädet ehtiä mukaan, kiitoksia vain kaikille. No ehti siinä välissä pari vetoa ajaankin ja hyvin kulki, pari kasin aikaa ja loppunopeutta sen verran että on se jarruvarjo laitettava, paras oli 243.02. Lätkästiin threesteppi kiinni twostepin tilalle ja sillä saikin mukavasti burnikseen renkaita lämpöseksi ja 60ft parani ja oli tasainen. Kolvilla sain samalla mahtavat palohaavat sormiin, kannattaa kuulemma ottaa siitä muoviosasta kiinni eikä metallista. Ja aina hajoo jotain, tällä kertaa lähti varikkopyörästä eturengas irti, pultti poikki kun laakeri hirtti kiinni! Tossa pari videoo, auton ennätys, 8.964: http://www.youtube.com/watch?v=73zyD6FTJ30 ja sitten kabiinista myös 8 sekunnin veto: http://www.youtube.com/watch?v=SIVu32g3wkU En tajunnutkaan kuinka paljon auto käy burniksessa linkussa ja kädet käy :D

    Sunnuntaina päätettiin pakata kamat kun alkoi kolmannen kerran satamaan illalla ja näytti niin toivottamalta keliltä. No olis sitä kai yhden tai pari vetoa vielä päässy vetäseen, mutta finaalilähtö olis jääny ajamatta. Eipä paljon haittaa kun tuo mestaruus lämmittää niin, että voi varmaan kääntää patterit talveksi kiinni.

    Mestaruustiimiin kuuluu:
    Petri Haavanlammi
    Tomi Haavanlammi
    Janne Mäkipää
    Hannu Niemi
    Jani Suvanto

    Kiitos tukijoille:
    CRPN Cablerack P T Niemi
    JMT-autopalvelu
    Muottituote Nurmi Oy
    Parkanon Säästöpankki
    Parkanon Varaosakeskus Autokorjaamo S. Lepistö
    Sonera

    Kiitos myös kanssakilpailijoille kovasta ja reilusta vastuksesta ja onnittelut Tealle ja Terolle podiumisijoista. Kiitokset tuesta ja ymmärryksestä tietenkin myös tuoreelle vaimolleni Kristiinalle ja muille kotijoukoille. Toivottavasti sitä ukkomiehenä ajetaan kaudella 2008 vähän paremmin kuin poikamiehenä, taso meinaan nousee varmasti ;)

    t. DX Racing - first ever Super Pro ET champion!
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Grattis till Mikko & T & T. Uusi kausi lähestyykin jo kovaa vauhtia...
     
  7. Fastback

    Fastback Gearhead

    WTF, millon sitä rengastus kerettiin tekemään?!? JA MIKSEI MUA KUTSUTTU??? :rotfl: Tosissaan niin mahtavat onnittelut avioliiton autotalliin ajamisesta ja siinä sivussa mestaruudestakin. Hienoa! Kakkukahveita täs ootellaan sitten...
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Se tapahtu niin salaa että hyvä kun itte tiesin :D Vanhemmille kerrottiin nyt viikonloppuna, saihan katella hyviä ilmeitä :eek: :poff: :rotfl:

    Kahvitellaan tässä joku kerta...
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onnittelut Mikolle voitosta täältäkinpäin :rotfl:

    Mestaruus meni mielestäni oikeaan osoitteeseen kaiken näkemäsi vaivan jälkeen, kaiken ryhmän eteen tekemäsi työn vuoksi ja ennenkaikkea suurenmoisten ajosuoritusten takia :rotfl:

    Jatka vaan samaan malliin, niin hyvin menee jatkossakin :rotfl:
     
  10. No niin, elämämme ensimmäinen kausi on nyt takana päin ja täytyy sanoa että ei olisi viimevuoden finaalien jälkeen kun volvo ilmestyi pihaan kukaan meistä uskonut että tänä kesänä ajetaan. Niin paljon oli viime talvena ja keväänä vastoinkäymisiä.

    Iso kiitos kaikille yhteistyö kumppaneillemme, ilman teitä tämä ei olisi onnistunut. Kiitos myös kanssa kilpailijoille ja FHRA:lle.

    Onnea Mikolle, Tealle ja Terolle. Onnea myös muille palkintosijoille päässeille. Risteilyllä nähdään!

    Keväällä 2008 jatketaan aivan mahtavaa SPETTIÄ!



    Elukka Racing/ SPET 1964
     
  11. Slow66

    Slow66 1st gear

    Kiitos SPET-ryhmän porukalle mukavasta vastaanotosta. Finaalit meni vähän ihmetellessä, perjantai meni lisenssin korotukseen ja lauantain ainoalla kierroksella ei hirveästi saanut dataa auton säätelyyn. Mutta mies sai lisenssin ja auto runkoleiman, tästä on hyvä jatkaa ensi kaudella.

    Onnittelut ryhmän voittajille!
     
  12. Lelu

    Lelu 1st gear

    Päästäänkö nyt sanomaan REST IN PEACE suomen spet?
     
  13. triniemi

    triniemi Gearhead

    260e osallistumismaksulla voidaan pitää hautajaiset, katotaan nyt päästäänkö tässä johonkin muuhun ratkaisuun. Mä voin ajaa ihan hyvin vaikka Pro ET:ssä etenkin jos aikarajoja vähän tarkistetaan, kun ei se itse ajaminen siitä miksikään muutu.

    Suurin osa ihmisistä haluaa varmasti pitää ET-racingin helppona ja halpana tapana tulla lajiin sisään. Telkkarissa esiintymiset ja isot tiimit tuskin kellään mielessä ensimmäisenä.

    ET:n puolelta on sitten hyvä siirtyä eteenpäin ja nostaa panostusta jos siltä tuntuu. Outlaw/Street D puolelle on varmaankin siirtymässä jo ensi kaudella 2007 SPETissä ajaneita ja Comp/Outlaw tähtäimessä mun tietojen mukaan tähtäimessä muutamallakin tulevaisuudessa.
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Tuskimpa ne aikarajat enää mihkään muuttuu, kun ne juuri vuosi sitten muutettiin kansainvälisiin aikarajoihin. Kaikilla oli tilanne teidossa. kun ensimmäiselle spet kaudelle luvattiin helpotus, nopeasti asiat unohtuvat, mutta sehän on normaalia.
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sasse :rotfl:

    Kattelin tota Santa Podin spettikisaa ja kovasti paljon näytti olevan räkstereitä viivalla (noin puolet ehkä?). Kaippa se siihen suuntaan lähtee kallistumaan suomessakin, kun rimpuilevat koppiautot lienevät vähän vaikeampia hallita, kuin pitkänokat. Ainakin liukkailla radoilla ja miksei se throttlekin siihen auttaisi ;-) huhujen mukaan joku olisi myös delayta käyttänyt suomessakin.

    Pomppasi vaan mieleen tuolta SPS -keskustelusta :D
     
  16. triniemi

    triniemi Gearhead

    Kyllä munkin on tehny dragsteria/alteredia jo monta vuotta mieli, kevyemmällä kopalla pääsee vaan kovempaa ja olis avoauto varmaan muutenkin hieno ajaa.
     
  17. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kieltämättä sama käynyt mielessä itselläkin. Pari pientä estettä vaan sillä tiellä :-?
     

Kerro tästä muillekin!