Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. triniemi

    triniemi Gearhead

    Jaa? Pitäiskö sitä ittekin alkaa kaavaileen jotain vastaavaa tekniikkaa kun olis jo koppakin saman valmistajan tekele? Vois "vähän" parantua toi painosuhde edessä-takana :rotfl:
     
  2. artsiss

    artsiss 1st gear

    Putelle kiitos vinkistä. Mutta, mutta, olin tohtorisedän juttusilla jo tuossa ennen lumisateita ja suositteli minulle vaihtelua. Eipä hätiä. Jaappaniasta ja Gunterlandiasta sitä vaihtelua tulee, vieläpä edukkaasti, kun Suomessa on näemmä tuo tulli- ja veropolitiikka höllentynyt.
    Saishan tietty Ameriikastakin OHC/turbo-värkkejä mutta on se japsi vaan niin kompakti ja herkkä ottamaan kierroksia, ja vielä sopivan kevytkin sinne Supran lokasuojien väliin.
    Taitaa ne vanhat valurautalohkot olla mulle vaan liian isoja.
     
  3. Petri K

    Petri K 1st gear

    Kun täällä nyt kaikenkaisia suunnitelmia nähty :eek: niin vois jotain paljastaa omistakin suunnitelmista.

    Suunnitelmissa tuohon sakemannin savukoneeseen laittaa eräänlainen jälkipoltto jolla saatais paineet nousemaan viivalla hieman paremmin. Ja tietysti tuo ahdinkin pitää päivittää isompaan kun saatiin viimein nuo polttoaineen siirtohuolet ratkaistua.

    Tehotavoite jossain 700 paikkeilla tiedä sitten mitä sieltä tulee mut tuollaista haaveilen.
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä mä sen vaihtelun ymmärrän, mutta tarviiko siitä huolimatta kattella niitä vajaa sylinterisiä, eiks nipponin pojilla muka löydy oikeita V8 motteja, muuthan on mopoja varten.
     
  5. luppes

    luppes 1st gear

    Kuulin että ois Japanista tullut 13 ! Drifting peliä Suomeen menneellä viikolla. Eli taitaa tähänkin keskustelun osallistuvat olla mukana näissä
    hankinnoissa, vai ?

    - Luppe -
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Näistä vehkeistä tulee paljon maukkaampia kun noiden Nipponien tekemät. Jos luit ton mun ekan Tyyning viestin ajatuksella kokonaan, huomasit että tosta meidän Stevellestä, siis siitä mustasta Novasta tehdään Toyotan turbomotilla kunnollinen ja näyttävä Drifyeri. Siinä saa Nipponin poijaat ihmetellä kun tommonen 70-luvun mitään sanomattoman näköinen tusinatuote, jollaista näköjään ei kukaan halunnut, varustetaan oikeasti korkealentoisella ja teknisesti alkuperäistä hienommalla tekniikalla.

    Hieno siitä tulee, uskokaa pois :rotfl:
     
  7. pötkö

    pötkö Gearhead

    Vaikuttaa siltä kuin olisi jätkät skruudannu vääriä sieniä,vaikka ei teitä kyllä metsässä ole näkynyt. Muistaakseni :rotfl: Mut kyl doi driftaus on silti aika pop :poff: :poff: vois pötköllä vetää pitkääää sladiiiii
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo noi meidän Champion bileet sai aikaan sen, että sienitasapaino meidän taloudessa pysynee kohdillaan vielä pitkän aikaa. Ajatelkaa veljet mulla löytyy vielä noin 5 kg Pro Champion sieniä.

    Haluaisko joku tulla skruudaamaan :poff:
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Meillähän olis tarkoitus tulla tossa lähiaikoina taas muutenkin käymään, siinähän niitä vois popsia samalla kun sit suunnitellaan tulevia autonrakennuskuvioita. Jos vaikka omatkin ajatukset kirkastuis :lol:
     
  10. Petri K

    Petri K 1st gear

    Kas kun ei ole vielä kukaan näistä monista dieselöintitopikeissa tuttua pelastakaa kaikki Maailman stw:t harrastajaa kommentoinut mitään tähän :D

    Mun on kyllä pakko kysyä, ootko todella tekemässä tuota vai onks tää jotain mustaahuumoria :eek:

    Meinaan voishan tuon työntötankokoneenkin varustaa parilla ahtimella ja varmasti sulais takakummit paremmin kuin noilla pienemmillä japsikoneilla
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

    Vai johtuisko noi höpötykset siitä epämääräsen näkösestä "läjästä", joka oli siinä pöydän päässä? :poff:

    Ja mä en ainakaan tykänny driftaa Stevellellä, enkä ajaa offroadia. Suoraan ajo kyllä oli kivaa :rotfl: :rotfl:
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Silloin siinä ei ollutkaan vielä kunnon kallistuksenvakaajia, driftingrenkaita, eikä ackermanit kohallaan. Pitkä hammastanko tarvitaan myös, että saadaan renkaat kääntymään 360 astetta ja driftauskulma riittävän jyrkäksi. Ei noi työntötangot vaan pysy mukana kurveissa.
     
  13. Sarah

    Sarah 1st gear


    Vaikka siitä Novasta (se muuten on Nova ei mikään Stevelle) tuleekin ihanan pinkki ja karkki,niin että se soveltuu mun loistavaan liehuvaan pinkkiin kesämekkooni, niin sanokaa nyt joku tolle hörhölle,että se on päästään ihan sekaisin...En tee muuten enää ikinä metsästäjän leipiä sienikastikkeen kera,ellen itse ole poiminut kyseisiä herkkuja metsästä.Tölkkisienet joutui pannaan just nyt :D :D
     
  14. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Taidan lähtee kannustamaan Jokerit kauden 2007 mestareiksi!
    Driftaillaan!
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Henskii :eek: :eek: :eek: Missä on mun liput :soosoo:

    Vipottajalle tiedoksi, että pelleily on edelleenkin kiellettyä meilläpäin :soosoo:

    Driftaminen ja Tuuninki sensijaan on kehittävää ja äijämäistä toimintaa :rotfl:
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Odottelin vähän, että mitähän sieniä TOI on syöny?
     
  17. Sarah

    Sarah 1st gear

    No höh,ihan tavallisia herkkusieniä tietenkin :p
     
  18. Henski

    Henski 1st gear

    Kausi on pitkä, yritetään kovasti.

    OIOIOIJOI!!!!!
    Jokerit -HIFK 4-1, totako sä oikeesti tahdot nähdä livenä? :poff:
     
  19. hejo

    hejo 1st gear

    :D Jee Sarah,sulla sama maku noiden värien suhteen kun tolla meidän nuorimmaisella...tervetuloa jengiin,maailmaa on ihana tiirailla pinkkien lasien läpi,pinkit tennarit takaavat kevyen askelluksen,pinkki pusero pukee hyvin blondeja ja pinkit mekon helmat hulmuavat hienommin kun minkään muun väristen...Ja loppupelissä tuntuu että koko maailmassa ei muita värejä olekkaan...Juu ja hörhö taitaa olla ihan tsekasin :rotfl: ajatteles kun se sekoaa tohon ihanaan pinkkiin ja rupeaa hamstraamaan kaikenlaista pinkkiä rekvisiittaa,mitä muuten melko paljon tuntuu löytyvän...Innolla jäämmä odottelemaan kuinka vaaleanpunaisena teidän perhettänne näemmekään. :rotfl:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Luigi driftaamassa vaaleanpunaisessa ajoasussa voiskin olla öö-ö, aika söpö näky. Pink Panther :rotfl:
    Meidän tiimi pysynee jatkossakin vanhoissa värityksissä, syvän musta on ihan tarpeeks hempeä väri sekin 8)
     

Kerro tästä muillekin!