"Talleissa tapahtuu.."

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja mätiäinen, 16.2.2007.

  1. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Alkaa olemaan todella proo toimintaa, alkaa ihan jo itteääkin v..taa.
    Tämän siitä saa kun ei osaa olla tekemättä mitään. Toissa päivänä selkää vihlaisi ja lääkkeillä sitten dartin kimppuun ja kärsän jammun moottorin paikalleen laittoon. Kun ei kipua niin nyt se sitten kostautui.
    Mutta mutta voitto tuli kotiin tässäkin lajissa! Olin ensimmäinen virallinen potilas Peijaksen tänään avatussa remontoidussa EA polilla. Tosin petyin hieman kun en saanut pullakahveja tai ruusuja eikä ollut Vantaan sanomien toimittajaa tai kymppiuutisia paikalla :cry:
    Viereiselle pedille tuotiin sitten toinen virallinen potilas - mun ikäinen äijän käppyrä tuli ambulansilla syystä että ei päässyt sängystä ylös. Lääkäri
    totesi sillä harvinaisen sairauden - välilevyn pullistuma - ei mee onnen lahjat tasan :odroll:

    Nyt ei voi vähään aikaan mitään tapahtua -EIHÄN :rotfl:
     
  2. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Ettei se viereinen peti ollut iso peili seinällä? :rotfl: Selkä on kyllä yksi viimeisistä paikoista joka saisi renklata.
     
  3. Harald

    Harald 1st gear

    Joopa joo.Meidän pilttuussa kyl näköjään tapahtuu.Mä olen ollut joka päivä Dartin kimpussa ja onneks ei ole tapahtunut mitään mainittavaa(puuta kopautan,eli päätä).Tätä menoa on kyl mulla töitä kilpurin kans,meiltähän loppuu teamistä äijät.Osa juoksee sairaalassa ja osa porukasta muuten vaan sekasin.Onneks setä tulee lomilta viikonloppuna.On muka lapissa suksimassa.No,katellaan
     
  4. Rellu8

    Rellu8 Gearhead


    Ei sitä pikku Rellua mihinkään hukata. Sillä pitäs lähtee Puolaan ajamaan katukisoihin kesäkuun lopulla. On vaan yllättäen voimansiirto muttereina pitkin tallin lattiaa, taas...

    Renun kutosiin alkaisi olemaan kaikki tarvittava, ei puutu kun 100h. erilaista mitoitusta ja koneistusta. Niillä nyt todennäköisesti aloitellaan ja jos eivät pysy nipussa, niin sitten SBc, BBc tai jotain muuta.

    Sarasteelta tuli sitten nimikin autolle! Kiitos!
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ai saatana,kyllapa sai sanottuu mukavasti :rotfl:
    No, maa hiukan liiottelin. Ei niita sBc;eita kaikilla kadettomilla olekkaan, anteeks :rotfl:
     
  6. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Ei tartte v*ttuilla :poff: . En ma niita koneita sen tarhe olisi ostamas etteiko niitä ole hyllyssa jo muutama, sitä on vain pakko kerata kaikki edulliset Chevyn koneet pois kuleksimasta. Jos taa menis paremmin perille ilman aakkosia :rotfl: :rotfl: .
     
  7. Sarah

    Sarah 1st gear

    No voi "pojat ,pojat",te ette ole ollenkaan ymmärtäneet miten tämä homma pitää tehdä :wink:

    Eli ottakaa sitä kaljaa kotona tai baarissa,paljon paremmat mestat ne on siihen tarkotukseen ku toi talli.Menee vielä hyvä tallikin hajalle tolla meiningillä.

    Ja se loukkaantuminen pitää tehdä niin kuin minä tein(en ehtinyt edes tallille asti),eli mennään yhdeks päiväks töihin ja sit sairaslomalle.
    Jalka petti portaalla,nilkka vääntyi alla ja päästi hirmuisen rusahduksen,tästä seurasi että on nivelsiteet mäsänä,nyt mä raukka joudun käveleen tollasten tappovehkeiden kanssa kait pari viikkoa

    Ja pahus vieköön kun olin vielä selvinpäin,olis pitänyt olla hulluna humalassa,sillonhan ei tapahdu mitään :poff:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei kai ollu kaasujalan nilkka?
     
  9. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Tämä tapaturmaisuus alkaa näköjään tarttumaan, suuntana etelä-lounas Tuusulasta :rotfl: Meidän pojilta voit kysyä sauvojen käytöstä kikkoja - neuvovat mielellään :poff:
    Mun tapaturmat ovatkin sattuneet vesselvänä - siinä se syy taitaa ollakin - tää homma on välillä ihan ahterista :wc:
    Toivotan pikaista paranemista!!!!!
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei ollu onneksi kaasujalka :rotfl:

    Muutenkin näyttäis siltä, että toi Sarahin jalka on piakkoin paranemaan päin. Lepoa se enään vaa vaatii. 8)
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    en tiedä onko jo tullut esilletässä, mutta eihän se 4D touhu suinkaan noihin radikaalimpiin vammautumisiin loppunut. Kaverit nimittäin unohtivat auton seistessä pukeilla rungon etupäässä olevan hinausulokkeen, ja jokainen vuorollaan törmäs siihen niin, että joka jannulla, jolla jalat ylipäätään oli käyttökunnossa, oli reidet sinisinä mustelmista. :rotfl: Terävinä kavereina, noin sadannen osuman jälkeen laittoivat sitten siitä koukun reiästä tangon läpi huomiota kiinnittämään, ja se onkin ilmisesti estänyt suuremmat vammautumiset. Tosin, meillä on jo veto päällä siitä, että koska joku ensimmäisenä keihästää iteensä siihen tankoon. :rotfl:
    Ei sais nauraa, mutta tossa on kyllä viimeaikoina sattunut enempi kun laki sallii. :rotfl:
     
  12. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Sä et vielä tiedäkkään mitä tänää sattui :eek:
    Kärsä joutui lähtemään tallista tänään pois kesken kaiken kun jo toista päivää olleet kovat vatsakivut yltyivät sietämättömiksi... EA:han jossa totesivat miehen kärsivän nähtävästi virtsatie kivistä :cry:
    Otan osaa koska tiedän parin vuodentakaa mitä tuskat on. :rotfl:
     
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Eihän tonne kohta enää uskalla tulla ropeltamaan omia rojektejaan...!! Senverran tapahtuma-altis paikka näköjään! Onneks ei oo paljoa jälellä ennen kesää niin ehkä hyvällä tuurilla selviää parilla luunmurtumalla, sähköiskulla ja tuleen syttymisellä. :poff: :rotfl:
    Nyt jätkät tarkkana tai ens kesänä kisataan rollaattoreilla tai pyörätuoleilla!
     
  14. Hate

    Hate 3rd gear

  15. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Joku on käynnyt salaa kuvaamassa tallin touhuja!

    No 4d olis ehkä Vepsin ehdotuksen mukaan syytä muuttaa Handicap Racingiksi :odroll: :odroll: :rotfl:
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Tuli oltua itekkin tallilla tänään:
    [​IMG]

    :eek: oho :eek: mitä mä nyt oon tehny :eek:

    Ei vakavempia loukkaantumisia :D
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Mäkin liityin sitten perjantai-iltana lenkkakoipien joukkoon. Se tosin tapahtui salibandyä pelatessa. Vasemman jalan pohjelihas revähti. Nyt on sitten urheilut pannassa muutaman viikon, mutta urheilu vaatii uhreja.
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Et sitte muistanut että urheilu on pilannut monta hyvää ryyppymiestä eli pitikö mennä harrastamaan tollasta epäterveellistä toimintaa :poff:
     
  19. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kylla siina homma etenee kun MA..... Numminen soi :rotfl:
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä sitä on harrastettu jo vuodesta 1989, vaikkei ruumiin muodosta heti uskoisikaan. Oikeasta jalasta revähti pohjelihas -95 ja nyt sitten heti perään vasemmasta. No käveleminen sujuu jo, mutta tahti on tällä hetkellä verkkainen. Aikaa pitää varata tuplat normaaliin nähden.
     

Kerro tästä muillekin!