Vuokrapullon vaihto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 3.2.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nostin juuri tyhjän Messerin suojakaasupullon autoon vaihtoa varten. Mieleeni tuli ajatus että pitääkö näissä vuokrapulloissa olla mitään vuokra lappua mukana vai lukevatko pullosta jonkun koodin ennen vaihtoa. Koitin etsiä sitä sopimusta mutta huonolla menestyksellä. Niin ja lähettävätkö Messeriltä uuden vuokrasopimuksen vuokra-ajan täytyttyä
    vai pitääkö sinne ottaa itse yhteyttä.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo! Ei tarvii mitään papereita hakiessaan uutta pulloa, mutta
    hiukan ihmetytti täytön maksu sillä se oli 83.70€!!!
    Mielesttäni aika kova, mutta mitä se on esim. agalla?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Agan pullo on vain 200 bar, eli puolta vähemmän kuin messerillä.

    tr. Vieras
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikös toi messeri ole 300bar. ja woikoskella muistaakseni 40/200 pullo sk18 maksaa jonkun 40e. muistaakseni. :-?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    miten helevatassa te tommosia hintoja saatta suojakaasun täyttöön menneen itte täytän aga:lla noin 35 € kerta
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuleehan tuohon Messerin pulloon se puolet enemmän kaasua, mutta kun kyseessä kuitenkin pieni pullo niin aika hinnakas tuo täyttö oli.
     
  7. Pitu

    Pitu Gearhead

    Kyllähän tohon hintaa vaikuttaa myös mitä sinne pulloon laitetaan.
    Noi jalommat kaasut on hiilidioksidis kalliimpia, mut ei tartte niin paljoa kirota roiskeita. Hiilidioksidilla on kyllä omat puolensa peltihommissa..
     
  8. Sikailija-Vilho

    Sikailija-Vilho 1st gear

    Ei meillä ole mitään lappua ikinä kyselty ku pulloa vaihtaa ja kaikki on menee vähän alle 30e hintaan sama minkä pullon vaihtaa. Woikoskee siis..
     
  9. wiljo

    wiljo 1st gear

    taispa olla jotai 75 äyriä toi 20 kg misonipullon vaihto aagalla...
     
  10. Beauville

    Beauville 1st gear

    Itse olen saanut paljon halvemmalla agalta vaihtopullon.
    Hintaan vaikuttaa varmaankin sopimus minkä on tehnyt kaasuntoimittajan kanssa.
    Pitkällä vuokra-ajalla saa alennusta pullonvaihdon yhteydessä.
     
  11. velsuk

    velsuk 3rd gear

    Olen vertaillut kaasujen hintoja Woikosken ja AGAn välillä ja ero vastaavissa tuotteissa on melko tasan veron verran eli 22%. Hiilidioksidi toimii tuntemieni ammattilaistenkin mielestä riittävän hyvin tavallisen metallin kanssa ja on jonkin verran riittoisampaa.
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Nii että kumpi oli halvempi? :eek:
     
  13. velsuk

    velsuk 3rd gear

    Woikoski
     
  14. signet

    signet Gearhead

    Hauska kuulla et se on halvempi... :p ei oo tullu tehtyä hintavertailuja...nimim.15vee woikosken kaasuilla...kun se woikosken myynti vaan on nurkalla :)
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pilkun nussintaa mut messer on 300b ja muut 200b, ero on 33% ei puolet. Tai no joo 200 + puolet = 300
    Näyttäis hinnasto olevan kauppiaasta riippuvainen, woikosken SK-18 20/200 täyttö makso mulle abaut 46 jööröö, agan 99,99% argon 20/200 96e.
    Kyseessä on molemmissa pulloissa täysi vuokra-aika.
    Voishan sitä seuraavan kerran huvikseen ostaa eri paikasta, JOS muistaa. Mulla menee 1-2 plo SK-18 / vuosi ja argonia työstä riippuen 3 plo / vko. Kympinki ku sais argonista tingittyy ni sehän tarkottais 30e/vko joka puolessa vuodessa olisi jo 780 euroo.
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Agalla on sellainen kortti sydeemi käytössä ainakin meillä työpulloissa.Lukevat sen jollain viivakoodikoneella.
    Woikoskella vaan vaihdetaan.
    Mesestä ei kokemusta.
     

Kerro tästä muillekin!