Ylätukivarsien siirto puolelta toiselle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Bowtie, 25.4.2005.

  1. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Mulla rajoitti yläpallo ulosjoustoa ilman coiloveria mutta coiloverin kanssa ei olla lähelläkään. Sitä paitsi Morris ei keuli fillareita ilmaan joten tilannetta ei pääse edes syntymään. Käytännössä ainoa tilanne jolloin on täydet ulosjoustot on keula tunkilla.
     
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joo tuskin mullakaan ikinä ajossa tulee täyttä ulosjoustoa, saatika sitten ohjaus ääriasennossa... Pitäis olla aikamoiset pidot että keulaa nostaa niin paljon :D Eli tuskin pallonivelestä muodostuu ongelmaa...
     
  3. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joo kyllä mäkin olin ihan huumorimielellä mukana, et ei menny herneet venttiiliin :D Mut mun tarttee ihmetellä tota hommaa ihan livenä ja pyöritellä niitä tukivarsia (jahka saan vielä toisen puolen purettua...), saa paremman kuvan kun näin näppiksen edessä. Etkös sä tehny Monzaan ton tempun? Millanen vaikutus oli?
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Jes, mäkin teen ton niin siitä tulee yhtä hyvä kun M5 :rotfl: Vai tuleeko sittenkään :wink: Taisit kuitenkin tehdä sille vähän muutakin (kyllä mä sen sun kansion luin mut ei voi muistaa enää...)?
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Jeps, tulipa käyttökinnerin hitsausyritysten lomassa vähän tutkittua noita ylitukivarsia, näin pikaisella vilkuilulla vaikutti vahvasti siltä että ne ompi symmetriset, eli kääntö puolelta toiselle ei taida vaikuttaa suuntaan tai toiseen. Mut tutkitaan vielä vähän tarkemmin...
     

Kerro tästä muillekin!