A-koppasia projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 6.5.2005.

  1. signet

    signet Gearhead

    Säilytystilasta pulaa joten jostakin voisi luopua.
    Dart-73 V8 318+904 aut. siisti vihr.ajok. 2500MYYTY
    DART-65 4d 225+904 rullaava mattamusta tekniikalla tai ilman.alk.300
    Valiant -74 4d 225+904 rullaava tekniikalla tai ilman alk.700MYYTY
    Valiant -68pick-up(hurrien sahaama)8-paperit,kutonen mukaan tarvittaessa1000
    Fargo A-100 -67 paku(pikkubussi ilman penkkejä) 225+man tosi projekti MYÄTY ja ostettu takasin-08 Ja myyty -09
    eivät ole rekisterissä eikä pitkää leimaa, kaikki jossain määrin projekteja,ei virheettömiä,ei uusia,ei osina,ei vaihtoja(paitsi ehkä darttiin tai valianttiin :rotfl: )jos ihan oikeesti kiinnostaa niin soita 0400-651973 aihiot ovat Anjalankoskella
     
    Muokattu: 13.11.2016
    ValluRaivo tykkää tästä.
  2. signet

    signet Gearhead

    Ei taida ketään kiinnostaa...edes tinkiminen :wink:
     
  3. Mano

    Mano 1st gear

    Kun nyt sais ensin näitä vääränmerkkisiä alta pois...... :wink:
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    On A-100 viala tallessa? Kiihottaa eiku kiinnostaa, tai oikeestaa molempia
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mitens mä tän arvasinkin notta gremlin taitaapi ostaa sen fargon muiden aarteiden joukkoon... :D
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Meinaakko etta sopis rivistoon? Nayttas aika kommeelta A-100 doppelkabinerollerin vieressa :odroll: Viala kun omistaja vastais etta saako sita ostaa :-?
     
  7. signet

    signet Gearhead

    Joo on se Varko vielä oottelee tekijäänsä...
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Pistin yv;n. Nyt meni hommat salasiksi. Piretaan hullut jannityksessa :odroll:
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Jaahajaahavainiin... :rotfl:

    Meinaakko hakea sen sillä kansainvälisissä kilvissä olevalla hiiappi-pikupilla? :lol:

    Meille pääset kyl hermoja lepyttämään jos et jaksa yhtä soittoa pistellä edes takas...
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Sehan on Dodge 8) Siina hermo lepaa ajellessa :mad: . vai jokos saa pian tulet palastamaan sen poijes? Saisitte sinne tsadiin pikkusen tyrneenpaa rahti kalustoa :eek:
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, tyrneepä hyvinkin, näinköhän se hytti kestäis koko matkaa tzadiin asti... :lol:

    eipä silti jos ei olis niin kriittinen ku mä niin siinä olis kyl soiva peli... :lol:

    Ilmeisti wannabe mobilisti naputteli tämäkin... :lol: :rotfl:
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Ostakaa jotain :wink:
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    Osta sä mun Fury niin mä ostan sulta 2 A-koppasta... :D
     
  14. signet

    signet Gearhead

    Eiköhän yks Fury riitä...
     
  15. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä oonkin ihmetelly miten sulle riittää ton nykyisen Furyn 2 ovee... :lol:

    Mulla olis oikeen 4-ovinen, talvella hyväksi todettu versio... :D
     
  16. signet

    signet Gearhead

    Taasko ovien lukumäärästä...onhan mulla niitä A-koppasiin yli 100kpl etjos rakentelis vaik 10d sedanin...tai sit sen dart-66 3d:n,tottakai silleen et kuski vois pitää luuta ulkona 2dht:n ikkunasta ja rymyryhmä pääsis paremmin kulkeen kun oikeella puolella ois 4d:n ovet :rotfl: ...ja älkää ottako vakavasti :wink:
     
  17. signet

    signet Gearhead

    Huomasin juuri et toi Dart onkin 65 eikä 66.Eihän se tossa oo makoillu kun 3v et jos kävis kotona useemmin tai pitäs ees silmät auki :eek:
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Nojuu, kohtuu lähellä kumminkin, sehän on Dart... :D
    Ja oviakin on tarpeellinen määrä... :D
     
  19. signet

    signet Gearhead

    Ei soi puhelin,eikä narise ladonovet...
     
  20. rollie64

    rollie64 1st gear

    löytyiskös automaatin rattiputkea 65 valluun? rattimanuaalille tarttis myös sellaasen. tarttis myös 60-lukuisen ratin!
     

Kerro tästä muillekin!