DEFA Finals 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 8.8.2008.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hienoja on taas kaikki kuvat :D

    Ja vielä special tänks Putelle ja kumppaneille varikkojärjestelyistä, hyvinhän siellä tila riitti kaikille eikä toi ruotsalaisparkkisysteemi siellä hiekkakentän laidassa oo ollenkaan huonompi juttu.
    Narusähköähän esimerkiks meistä REE ryhmäläisistä ei taida yleensä monikaan edes kaivata vaan siinä on muutenkin havaittu paremmaks olla omatoimisempia ja tuottaa tarvittavat sähköt omin keinoin :wink:
     
  2. OL550

    OL550 1st gear

    Onnittelut kaikille kisan ja koko kauden voittajille/menestyjille. Meidän finaalit loppu jo heti perjantaina.. pitää viedä planeettapyörästö hammaslääkäriin..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    Ei toi nyt niin paha ole... pito kohillaan, voima kunnossa ja talvi aikaa käydä hammastohtorilla... jos jotakin positiivista pitäis hakea.
     
  4. jone2006

    jone2006 1st gear

    mulla ois sulle uudet jw:n hampaat...ja suoratkin vielä eli kyllä kestäis.
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä kyllä suosittelisin sua vaihtamaan ton 1.82 planeetan hiukan kestävämpään. Toi 1.76nenkin saatta olla teidän touhuissa hiukan heppanen, eli hanki joku aftermarket planeetta jotta pidot paranee ja vehkeet kestää :rotfl:

    Jos haluat neuvoja tai apua, niin kysy ihmeessä :rotfl:
     
  6. OL550

    OL550 1st gear


    Juu, järeämpää pitää laittaa tilalle tai se on sama juttu ens keväänä jos alkaa noilla kilkkeillä pelaileen, palataan asiaan jossain vaiheessa, kiitoksia vaan avunanto tarjouksesta.
     
  7. mika112

    mika112 1st gear

    elä hättäile.....vielä ehtivät :poff:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    :D Olihan viikonloppu :D :rotfl:
    Torstai-iltana tallilla vielä yhdeksän aikaan leikkasin ihan ite :eek: konepellin virkaa tekevään kuituun reikää (just se sama minkä Vatanen teki pohjanmaalla tiistaiksi valmiiksi ja Kieku kävi keskiviikkoaamuna hakemassa...).
    Ite ku tein niin siitä tuli just semmonen sit, kymmenen aikaan illalla alettiin pakkaamaan Rusteria laina-Bussiin ja sehän ei tietysti lähtenyt käyntiin...
    Työntämällä ja kuormansidontaliinoja apuna käyttämällä se sitten sinne bussiin saatiin, perjantaina olisi aikaa ihmetellä mihin kipinä katosi.
    Tulipahan muuten matkalla mieleen että ei oltu ostettu ruokaa, mun hoodee jäi himaan niinkuin kaikki muutkin varikkotavarat ja kello oli puoliyö kun saatiin bussin nokka käännettyä alastaro kohden.

    Lisää jännitysmomenttia toi mukana oleva Junior Dragster, viikko sitten tanskan maalta haettu ja kuljettajana meidän tämän kesän puhepaketti, junnun kulkemisesta ei mitään hajua eikä siitäkään miten Poku sillä ajaa...

    Perjantai-aamuna mä menin torniin höpisemään puutaheinää ja Kieku sekä Peku ja Tanja jäivät ruuvaamaan Rusteria kuntoon.
    Junnudragster muuten kävi katsastuksessa ennen Rusteria :D
    Siinähän se perjantai sitten vierähtikin, ei ehditty radalle Rusterille, Poku sentään kävi ajamassa lisenssiä Dragsterilla!

    Lauantaina sama laulu jatkui, mä lähdin torniin ja muut jäi ruuvaamaan.
    Töitä piisasi ja mä sain mekaanikon hanskat torniin terveisillä "pysy kaukana" :eek: :rotfl:
    Tulihan se hetki kun näin Rusterin pönärialueella, kynnet tuli syötyä puolessa sekunnissa ja pumppu hakkas tsiljoonaa...
    Ja rataryhmä on hereillä, pari tippaa lodjuöljyä tiputti ja koneet seis ja työntämällä ulos lähtöalueelta, tässä vaiheessa mä kalusin jo kyynärpäitä...
    Eipä ollut isosta asiasta kiinni, lodjussa kun on liikaa öljyä (ite kaadoin täpinöissäni lodjuöljyt) niin ne tuloo sieltä pihalle, se on selvä.
    Lauantai päättyikin liian äkkiä meidän osalta, öljyy radalle (ei Kiekulta)ja sade niin siinä meni meidän mahdollisuus lauantain osalta.
    Kieku kävi kysymässä kilpailunjohtajalta luvan osallistua pudotusajoihin kaavion viimeiseltä paikalta ja kilpailunjohtaja myönsi luvan, kiersin myös lauantaina sekä sunnuntai-aamuna vielä useimmat REE-ja CEE-kuskit läpi (kaikkia en tavoittanut) kysymässä sopiiko se kaikille, kaikille sopi josta isot kiitokset koko REE ja CEE porukalle!!

    Hiano laite ja kommee kuitupelti:
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... 8_1156.jpg

    Kuitupeltiä ei ehditty maalaamaan edes kilikalimaalilla joten pähkäiltiin josko siihen saisi kirjoottaa yleisö ja tiimit sekä kuskit nimensä, josta erittäin isot ja lämpimät kiitokset kaikille niille jotka kuitupellin maalaamiseen osallistuivat:
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... 08_982.jpg
    Kuvan ottamisen jälkeen tuohon tuli vielä monta nimeä! :D
    Tuota kuitua ei enään maalata vaan se laitetaan raameihin ja tallin seinälle!
    Kiitos!!!

    Robertin eli Pokun uusi junior dragster on muuten hieno:
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... 08_529.jpg
    Ja Poku ajoi tosi hienosti joten hieno viikonloppu kaikenkaikkiaan!

    Ilman kavereita ja avuliaita ihmisiä ei olisi tämä viikonloppu onnistunut joten Kiitos!!
    Teitä on monta ja en tiedä kuinka monen nimen saan tähän kirjoottaa joten lyhennän: KIITOS!!

    Kuvalinkit ovat Mopoílijan loistavia kuvia!!
     
  9. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    No eipä tietenkään, kun näkyy siitä olevan ite Teronkin nimmari :rotfl: :rotfl: :poff: :poff:
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllähän se Mamba kruunasi koko pellin. :rotfl:
     
  11. hejo

    hejo 1st gear

    Kyllä mää tykkään nuista TERO-ryhmäläisistä ihan ilman mambojakin... :rotfl:
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    TERO -ryhmä :eek: Voi ei! :poff:
     
  13. Jza

    Jza Double Gearhead

    Nyt se on sitten leimattu iäksi. Hyvästi Ree, Tero on syntynyt :rotfl:
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tää asia pitää ehdottomasti ottaa esille seuraavassa REE Ryhmäläisten kokoontumisessa, jotenkin en oikein usko että toi nimenmuutos menee läpi :rotfl:
     
  15. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    [​IMG]

    Ajoasut ainakin menee uusiksi :poff:
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ^TERO -ryhmän pojat line upissa :lol:

    Noi olis kyllä aika söpöt :poff: Tai, no joo :oops:
    Mut mikäs tossa kunhan nekaamikkojen ja muun tiimin ei tarvi sit olla yhdenmukaisissa asusteissa :rotfl:
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Muutamillahan tuolla jo näytti olevan samanlainen hiuskuosi kun tolla "pääkuljettajalla" tossa vasemmalla. Onkohan tää joku salajuoni, ollaan ujuttamassa tollasta pikkuhiljaa ja seuraava vaihe on sitten noi ajopuvut? Kyllä silti pitäisin nimen edelleen reeryhmänä siitä huolimatta, että toi Tero-ryhmä joukkuetta kenties hyvin kuvaisi. Nimittäin saattaahan olla, että muillekin ryhmille löytyis niitä kuvaavia nimiä jostain varastosta. :rotfl:

    Perjantaina on muuten stadin cruising, ja loistavaa jatko-ohjelmaa löytyy kaikkien ravintoloiden äidistä, hotelli vantaasta. http://www.tulisuudelma.fi/etusivu?month=9
     
  18. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Jestas mikä levynkansi, huh-huh...
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Aika hyvä heitto. Yrittää uskotella, että näkis sen ensimmäistä kertaa. :rotfl:
     
  20. hejo

    hejo 1st gear

    Tero ja minä olemme ystäviä,vaikka niin erillaisia........Tero tykkää tytöistä,minä tykkään pojista,Tero on kusipää,minä olen järkevä....Vähän mukailtua mutta hyvä biisi kuitennii...Vai mitä TEROT? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!