Drifting / Roadsport Camaro 2 gen projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MikkoV, 13.3.2010.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Vakiossa LS6:ssa täyskaasulla on 22 astetta n. 4000 rpm:stä ylöspäin, LS3 ei siitä vakiona varmastikaan kaukana ole.
     
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Ok, kiitos tiedosta.
     
  3. MotorFreak

    MotorFreak 1st gear

    Minkäslainen lukko siellä on?
     
  4. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Tiedän huomenissa, mutta kitkalukko käsittääkseni.
     
  5. MikkoV

    MikkoV Gearhead

  6. jknR

    jknR Gearhead

    Näyttää ja kuulostaa hyvältä! Ilmeisesti ajettavuuskin on melkolailla kohdillaan? Ainakin ajo näytti hyvältä.
     
  7. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Miltäs tollanen laiska työntötankomoottori virinokalla tuntuu? Tartteeko ahtimen vai meniskö kuiteski noin ihan vaan vaparina?
     
  8. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Uskoisin että menee vaparina kunhan saa säädöt hierottua kohdilleen, ihan herkältä tuntuu...
     
  9. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    kuvittelinko vaan vai hyppyyttikö perä jonkin verran? :eek:
     
  10. MikkoV

    MikkoV Gearhead

  11. 383

    383 Gearhead

    eikös toi ole levylukko todenäköisesti levy kuluneet
     
  12. Nova400

    Nova400 Gearhead

    Ei oikein kunnolla nää noista kuvista, mutta vois ehkä olla kartiolukko esim. Auburnin tapaan. Lukko taitaa olla kovimmalla rasituksella jäykän akselin tapauksessa just oikealle kaartaessa, kun painonsiirto on vasemmalle ja moottori vielä vääntää oikeaa rengasta irti maasta. Siksi vois olla loogista, että lipsuva lukko paukkuu nimenomaan oikealle kääntyessä ja kuormitus päällä.
     
  13. cam68

    cam68 1st gear

    millaista se meteli sieltä perästä on?? kuuluuko vain jyrkkään kääntyessä kun ei revitä ja öljyt lämpiminä ? ns. kylmät öljyt niin ei kuulu??
     
  14. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Sanotaan vaikka näin että ääni on hyvin samantapainen kuin et esim kardaanin ristikko ottais pohjaan kiinni, niin luulin aluksi tekevänkin. Levylukko todellakaan ei ole. Joku kartiolukko tms.

    Ostetaan kiireesti 10 pulttiseen joku järkevämpi lukkoperä jonka tarttuvuutt pystyy säätämään öljyillä, eli kitkalukko / levylukko tms. Ja suosituksia?
     
  15. cam68

    cam68 1st gear

    mulla rutisi 12pulttinen kääntyessä ja laitoin liukastetta pullollisen niin loppu siihen rutinat pitää kyllä ihan hyvin.. taitaa olla sulla vain erillaista pauketta siellä :D
     
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Lisää tämmösiä kilpureita niin voisin minäkin lähteä kattomaan driftingiä :wink: 4-5 200 SX:ää peräkkäin ei oikein kiinnosta... :wc:
     
  17. DX

    DX Double Gearhead

    Kyllä kartiolukkokin on kitkalukko jota voi hienosäätää öljyillä, jousilla enempi.

    Mulla paukku kartiolukko kun tasurin toinen pikkuratas leipo kiinni ristitappiin joka sitten tietty lähti pyörimään mukana jolloin ristitapin lukituspultti luonnollisesti katkesi ja sen viistepäiseksi leikkautuneet puolikkaat sitten nassahteli toisiaan vasten.

    Voisin väittää että murikan runko on niin kauan vielä pelastettavissa kuin se naksuminen jatkuu, huonompi juttu muuttuessa murinaksi.

    Nimim: rattoisia lekomishetkiä
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    Kenties sulla 26 spline vetarit siinä, ellei oo päivitetty taka-aksilaa ja niihin ei saa oikeastaan kuin nollasatalukkoa tai levy- tai kartiokitkaa,
    jos tilaat 28 vetarit, niin niille saa sopuhintaan torsenin ja ohops kaik murheet on tiessään, toimii sladissa ja kadulla.
     
  19. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Pitää purkaa ja tutkia toi lukko huomenna, mulla ei oo ennestään mitään kokemusta moisesta kapistuksesta. Euroautojen kanssa kun pääsiassa aiemmin näissä merkeissä pelanut.

    Öljyiksi laitoin Redlinen Shockproofit (heavy), nyt tarkemmin lueskellen tarvis näymmä liukasteen kartiolukon kanssa.
     
  20. DX

    DX Double Gearhead

    ^On mahdollista että paukkuu ihan vaan sen ölpänkin takia, pietään peukkuja sillä ettei ole vastassa "turhaa" remonttia.
     

Kerro tästä muillekin!