Etujousen ja iskarin korvaaminen coiloverilla.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Retem, 3.12.2019.

  1. Retem

    Retem Gearhead

    Kierrejousi pois ja korkeussäädettävä coilover-iskari yhdistelmä jousen tilalle. Kyseessä 2 gen Camaro-Firebird (+muut GM) tyyppinen etuakselistorakenne ja alkuperäisen jousen ja iskarin korvaaminen coilover-paketilla. Mitä selvityksiä ja papereita katsastukseen tarvitaan jos auton vuosimalli on 1974? Uudemmissa tietysti pyöränsuuntaus ja euroissa TÜV- paperit, mutta mitä selvityksiä näihin USA-kivirekiin vaaditaan?
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eikait tuonikänen tarvii kun ostolapun tmvs. Että on ko. Automalliin tarkotettu kitti, olettaen että oot valmista sarjaa laittamassa? o_O
     
  3. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Riittää sekin että on lappu josta selviää että on tarkoitettu vähintään samalla akselimassalla olevaan autoon. Suuntaus todistuksen nykyään vaativat.
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!