heissan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja nash, 15.5.2006.

  1. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Tallikausi alkoi jo ku piti mennä vaihtaan toimiva Servoletti einiinvielätoimivaan-Foordiin :lol:
    Eipähän tartte enää gm-miesten tulla taputteleen selkään :rotfl:
     
  2. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    hölmö! :poff: :rotfl:
     
  3. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Arvasin että geeämmä miehet alkaa heti kuittaileen :rotfl: :rotfl:
    Kaikkee sitä pitää tehä että saa servoletin kasimoottorin autoon :oops:
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    mikäs geeäämmämiäs tommonen on, jolla on FORDin kuva alla... :poff:
     
  5. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    katos perskules niin näkyy olevan ihan oikee Ford, liekö seitentoistametrinen tiesulku vai peräti kakskymppinen... 8)
    Niin on moni sanonu että hölömö oot ku auton vaihoit. Niin varmaan sitte mutta ei se ole mitään uutta :rotfl:
     
  6. boomboom

    boomboom Gearhead

    Eipä tuo iso vaiva tarvi olla kun se on korvien välissä :wink:
     
  7. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Liekö ylimääräinen lintu langalla ku noi Henryn paremmat? tuotteet on aina kiinnostanu
     
  8. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    joo 17m on kuvassa ja 20m löytyy myös henkilömallina.... mää en oo mikään merkki fanaatikko.. letukassakin on monesta automerkistä osia :oops:
     
  9. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    No sitähän tää hotroddinki on että tehään niiku ite tykkää ja minkä sille voi jos joku muuki sattuu tykkäämään :lol:
    alkaa olla katoavaa kansanperinnettä noi M-Fordit, omalla tavallaan tyylikkäitä pelejä. Ja konehuoneeseen sopii helposti 400M kone :rotfl:
     
  10. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Juu on tullu tehtyä tuosta rodista semmonen kun sattui tulemaan :lol:

    jaa tarvisko fordiin sovittaa isompaa konetta :rotfl: Ei taida vaan saada lupia V8:lle enään... :-? Yhden M-fordin tiiän missä on V8 otteessa..
     
  11. hagle

    hagle Gearhead

    Yhden M-fordin tiiän missä on V8 otteessa..[/quote]

    Olis se vaan paljon makeempi jos se olis konehuoneessa sen otteen sijaan :poff:
     
  12. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    juu :poff: :rotfl: Samainen M-fordi oli spinnerissä esittelyssä ja omistaja taitaa olla myös kerhomme jäsen..
     
  13. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Onsehyvä että mulla on perheasiat kunnossa :rotfl: vaikka ohjaus ei aina tottelekkaan käskyjä :oops:
     
  14. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    PRKL! Kun alkoi työt haittaamaan harrastuksia :odroll:

    Kaikki rojektit viivästyy..
     
  15. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Taas mä olin vuoden eka! :p

    Lomautuksella taas, joten kiirettä pitää taas romujen kanssa.. 8)
     
  16. lake ender

    lake ender Gearhead

    Jokos letukassa on lokarit? (ja leima...) Ite just sunnittelen mitä väriä vetäsis tohon runkoon epoksin päälle

     
  17. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    eipä ole lokareita ei... en oo koskenu koko läjään hetkeen aikaan.. ei ku oon mä siirrelly sitä tallissa..

    kohta pitäis taas alkaa puuhastelu letukan kans.. :wink:
     
  18. boomboom

    boomboom Gearhead

    Melko kuollutta on tää meidän harrastus jutustelu nykyään, melkein tuli vuosipäivä täyteen tällekin osiolle. Perkele!!
     
  19. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    no on kyl.. hönöt lopettanu hönöttelyn ja siirtyny tallin uumeniin.. :eek:

    :rotfl: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!