Jarrulevyjen sorvaus Satakunnassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja artz, 14.10.2019.

  1. artz

    artz Gearhead

    Olen juu lukenut että joillain ollut ongelmia tämän puljun kanssa. Mutta mulla ei (kop kop) toistaseks mitään, vaan aina tullut ajoissa (kerkiän nytkin hyvin odotella 2vko-kuukausi) mitä olen tilannutkin. Mutta varmuudeksi Klarnan valitsin minäkin..
     
  2. f34

    f34 Double Gearhead

    Kyllä tuolta autonvaraosat/autodocista on tullut aina tilatut osat, mutta aina tullut saksasta ja kestänyt toimitus 2 viikkoa. Nykyään tilaan sparetolta, palvelee suomeksi ja tullut alta viikon.
    Kerran tilasin väärät jarrulevyt (oma moka). Laitoin emailin, niin laittoivat oikeat tulemaan ja pyysivät paketoimaan väärät. Seuraavana päivänä kuriiri haki väärät pois.
    Autodocista kun katsoo oem numerot, niillä löytää aina spareroltakin saman osan, vaikka rek.num haulla ei olisi löytänyt.
     
  3. cdi

    cdi Double Gearhead

    Top autoosat 2vrk osat turussa siltä yötämyöte seinäjoki 3 päivän puolessavälissä pakettikuriiri kurvaa pihalle velkaperällä.
    Rekisterinumeroon ei kannata luottaa ......alkuperäinen varaosanumero on varmin.
    Onkohan tuo spareton konsepti toimiva pitää testata.

    No enpä tiedä 22,90 top 16,47 tuote sattumanvaraisesti 210 420 1544
     
    Muokattu: 15.10.2019

Kerro tästä muillekin!