Jarrutehostimen asentaminen tehostamattomaan autoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jakkeko, 22.6.2018.

  1. Jakkeko

    Jakkeko 2nd gear

    Pieni päivitys vielä aiheeseen. Ei mahtunut A bodyn vakio bracketti ja boosteri paikoilleen. Hankin pienemmän eli 7" boosterin ja modailin tuota vakio jalkaa siten, että se nosti boosteria n. 15 mm ylöspäin. Osui vieläkin venttiilikoppaan, mutta mahtui jo paikalleen. Vivusto olisi kuitenkin pitänyt rakentaa vielä kokonaan uudestaan. Päädyin lopulta ostamaan MBM Brakesin paketin, joka nostaa boosteria selvästi Moparin vakio jalkaa enemmän... http://mbmbrakes.com/bprp6570-1965-1974-b-e-body-firewall-mount-booster-bracket/
    Tuokaan ei sopinut suoraan ja vivusto vaatii vieläkin pientä modausta. Nyt ollaan kuitenkin jo todella lähellä. Punaiset kilvet vanhenee vasta ylihuomenna...
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Tossa just mulla työnalla isolohko dartti missä orggis tehostin paikallaan. En siis vieläkään käsitä miksi ei mahdu :confused:
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jotain hämärää tossa Jakkeko setissä on...
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Huomenna pitäis olla -67 Dartti isolohkon (440) ja orggis tehostimen kaa leimalle valmis varmaan.
    Eli kyllä se sinne menee ihan hyvin, nostin sitä ehkä 2-3cm ylöspäin ja thats it.
     

Kerro tästä muillekin!